• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2025 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.07.2025 10:03

Detail zákazky Z20253687

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2025 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    24.07.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.07.2025 10:03

Základné údaje

Z20253687

OF-299410

zrušená

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekárenské výrobky pre školiace stredisko Liptovský Ján

Pekárenské výrobky

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15812122-4 - Sladké koláče

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pečivo
Funkcia
Nákup pečiva, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb konzumný 1000 - 1100 g ks 1200
Chlieb krájaný 450 - 500 g ks 20
Chlieb bezgluténový 350 - 420 g ks 100
Chlieb toastový balený krájaný 360 - 400 g ks 20
Sendvič krájaný balený 400 g ks 30
Bageta biela 250 g ks 30
Bageta celozrnná 200 - 250 g ks 30
Rožok štandard 40 - 50 g ks 8000
Rožok grahamový 45 - 90 g ks 100
Rožok cereálny 60 - 80 g ks 100
Pagáč 25 g - 71 g ks 300
Kaiserka cereálna 50 - 60 g ks 100
 2. Sladké pečivo
Funkcia
Nákup sladkého pečiva, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Croisant cereálny slivkový 20 - 50 g ks 100
Croisant čokoládový 60 g ks 300
Gápeľský koláč slivkový 100 - 130 g ks 500
Koláč s posýpkou rôzne náplne 75 - 100 g ks 400
Rožok sladký makovka 80 g ks 100
Šiška smažená 50 - 70 g ks 850
Tlačený sviatočný koláč 250 - 400 g ks 70
Vianočka tuková s hrozienkami 350 - 400 g ks 150
Závin makový 400 g ks 150
Závin jablkový 400 g ks 150
Závin kakaový 280 - 400 g ks 150
Závin orechový 350 - 400 g ks 150
Závin tvarohový 350 - 400 g ks 150
Šatôčka plnená 80 - 120 g ks 200
Pľunder/lupačka višňa 70 - 80 g lekvárová ks 320
Bábovka 400 g ks 30
 3. Kysnuté produkty
Funkcia
Nákup kysnutých produktov, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Knedľa varená 600 g ks 500
Parené buchty 420 - 500 g ks 50
 4. Strúhanka
Funkcia
Nákup strúhanky, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Strúhanka 500 g ks 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie pekárenských výrobkov, ktoré sú schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“) ,zodpovedajú akosťou platným normám a spĺňajú podmienky podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách, v znení neskorších predpisov.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej ceny dohody.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodanie do 3 (troch) pracovných dní odo dňa doručenia vyystavenej Objednávky na základe účinnej Rámcovej dohody.
Ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol alebo ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi na takéto objednané plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar uvedený v Objednávkach na miesto dodania. Dodanie je možné v pracovné dni: Pondelok – Piatok od 7:00 – 14:00 hod.
Požadované množstvo bude uvedené v každej samostatnej Objednávke.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej objednávke, prípadne v e-maily, ktorej je posielaná Objednávka.
Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 2 (dvoch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru Objednávateľovi podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa.
Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody vlastný Návrh na plnenie s podrobným aktualizovaným rozpočtom.
Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnych požiadavkám technickej špecifikácie Opisného formulára.
Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený Návrh plnenia je totožný s ním ponúkanou celkovou cenou Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“).
Cena musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nakládky, vykládky a dopravy na miesto dodania
Cena za dodanie tovaru je konečná. Dodávateľ bude fakturovať len skutočne dodaný tovar.
K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Jednotková cena predložená v Návrhu plnenia je pevná a nemenná počas celej doby trvania Rámcovej dohody.
Celková cena v zmysle tejto Rámcovej dohody bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného tovaru.
Dodávateľ vystaví faktúru za dodanie tovaru a doručí ju vrátane príloh e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby alebo poštou na adresu sídla Objednávateľa bezodkladne po jej vystavení.
Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
Dodávateľ zodpovedá za dodávaný tovar akosťou platnými normami a spĺňa podmienky podľa zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách, v znení neskorších predpisov.
Dodaný tovar v čase dodania nesmie mať uplynutý výrobcom stanovený dátum spotreby a počas stanoveného dátumu spotreby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. Minimálny dátum spotreby predstavuje pri čerstvom pečive 24 (dvadsaťštyri) hodín, pri balenom pečive 3 (tri) dni, pri suchých koláčoch 3 (tri) dni a pri chladených kysnutých výrobkoch 3 (tri) dni.
Dodanie tovaru v čase dodania s uplynutým dátumom spotreby sa považuje za tovar s vadou.
Objednávateľ reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácie) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní) Objednávateľ písomne najbližší nasledujúcu pracovný deň.
Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní od doručenia písomného oznámenia. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať reklamované tovary v mieste dodania na vlastné náklady.
V prípade, ak dodaný tovar nebude spĺňať požadované technické a kvalitatívne požiadavky, bude Dodávateľ povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa zabezpečiť náhradné plnenie. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní, odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa.
V prípade nedodržania technických parametrov tovaru uvedených v technickej špecifikácii/Opisnom formulári/v Rámcovej dohode a podľa požiadaviek Objednávateľa alebo v prípade akéhokoľvek porušenia Rámcovej dohody, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať Dodací list, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov.
Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 celok

8 000,20

8 000,20

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.07.2025 14:24

24.07.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.07.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 156
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2025 13:16 - Vstupná ponuka 7 757,30 € Cena bez DPH
23.07.2025 13:16 - Najvýhodnejšia ponuka 7 757,30 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS