30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35931540
ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.
Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK
Kurz bezpečnostný poradca ADR
Kurz, školenie, ADR, bezpečnostný poradca ADR
Služba
|
1. Kurz bezpečnostný poradca ADR
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Základný kurz bezpečnostného poradcu na prepravu nebezpečných vecí ADR. Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Základný kurz bezpečnostného poradcu na prepravu nebezpečných vecí ADR. Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe. | osoba | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Akreditácia | áno |
| Požadovaný rozsah kurzu | podľa Európskej dohody ADR a podľa § 36, ods. (1), zákona č. 56/2012 Z.z. a bodu 1.8.3.1.ADR |
| Miesto konania školenia a skúšok | miesto stanovené dodávateľom |
| Názov |
| Požadujeme do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Miesto konania kurzu stanoví dodávateľ . |
| Požadujeme aby dodávateľ zabezpečil priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
| Požadujeme aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požadujeme uviesť v rozpočte cenu kurzu za účastníka bez DPH a s DPH. |
| Požadujeme aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
| Dodávateľ spolu s faktúrou predloží prezenčnú listinu, alebo potvrdenie o účasti osôb na predmetnom kurze (školení). |
| Požadujeme aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požadujeme splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu/školenia (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/ na adresu objednávateľa. |
| Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať absolventa vykonávať práce v danom odbore – bezpečnostný poradca ADR |
| Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu a predpokladaného termínu skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky požadujeme v mesiaci september 2025. |
| Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y najneskôr do 5.12.2025 |
Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
15.08.2025 10:28 — 15.12.2025 10:28
2,00 osoba
1 200,00
1 200,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2025 10:34
13.08.2025 10:23
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.07.2025 08:10 - Vstupná ponuka | 1 200,00 | € | Cena s DPH |
| 21.07.2025 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 200,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: