• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2025 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2025 10:23
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2025 10:25
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2025 10:40

Detail zákazky Z20253675

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.07.2025 10:34
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2025 10:23
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2025 10:25
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2025 10:40

Základné údaje

Z20253675

OF-301353

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11179852

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35931540

ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.

Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz bezpečnostný poradca ADR

Kurz, školenie, ADR, bezpečnostný poradca ADR

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurz bezpečnostný poradca ADR
Funkcia
Základný kurz bezpečnostného poradcu na prepravu nebezpečných vecí ADR. Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základný kurz bezpečnostného poradcu na prepravu nebezpečných vecí ADR. Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe. osoba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Požadovaný rozsah kurzu podľa Európskej dohody ADR a podľa § 36, ods. (1), zákona č. 56/2012 Z.z. a bodu 1.8.3.1.ADR
Miesto konania školenia a skúšok miesto stanovené dodávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Miesto konania kurzu stanoví dodávateľ .
Požadujeme aby dodávateľ zabezpečil  priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požadujeme aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požadujeme uviesť v rozpočte cenu kurzu za účastníka bez DPH a s DPH.
Požadujeme aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ spolu s faktúrou predloží  prezenčnú listinu, alebo potvrdenie o účasti osôb na predmetnom  kurze (školení).
Požadujeme aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požadujeme splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu/školenia (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/ na adresu objednávateľa.
Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať absolventa vykonávať práce v danom odbore – bezpečnostný poradca ADR
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu a predpokladaného termínu skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky požadujeme v mesiaci september 2025.
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y najneskôr do 5.12.2025

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

15.08.2025 10:28 — 15.12.2025 10:28

2,00 osoba

1 200,00

1 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.07.2025 10:34

13.08.2025 10:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 312
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2025 08:10 - Vstupná ponuka 1 200,00 € Cena s DPH
21.07.2025 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka 1 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS