30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
Servis, pozáručné opravy kopírovacích strojov a príslušenstva
Služba
|
1. 1. Servis, pozáručné opravy kopírovacích strojov a príslušenstva, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže originálnych náhradných dielov.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Servis, pozáručné opravy kopírovacích strojov a príslušenstva, vrátane diagnostiky závad, dodávky a montáže originálnych náhradných dielov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kyocera TASKalfa 2553ci | ks | 1 | ||
| Kyocera TASKalfa 2554ci | ks | 3 | ||
| Cena práce | normohodina | 20 |
| Názov |
| Ponuka musí byť spracovaná vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o kontrole a oprave, štítkov o oprave a kontrole, dopravné náklady). |
| Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením cien jednotlivých služieb na HP. |
| Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu, alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného zisťovania. |
| Oprávnenie na činnosť musí byť predložené ako originál alebo jeho úradne osvedčená kópia. K tomu uchádzač predloží čestné prehlásenie, kde uvedie, že má uzavretú pracovnú zmluvu so zamestnancom, ktorý má príslušný doklad o odbornej spôsobilosti podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z.. |
| Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky, okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou strojov a príslušenstva |
| Zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia, v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa. Prístup z cestnej komunikácie možnosť naloženia cez nákladovú rampu. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú potvrdenie o oprave a kontrole, respektíve o vyradení. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH aj s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. V celkovej cene opravy a kontroly HP musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s poskytnutím služby a dopravou. Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
| Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
| Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 12 mesiacov. |
| Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
| Dodávateľ vyrozumie o termíne vykonania kontrol a opráv najmenej 5 pracovných dní vopred. |
| Oznámené vady sa dodávateľ zaväzuje odstrániť na vlastné náklady na základe písomnej reklamácie objednávateľa najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať likvidáciu vymenených náhradných dielov na vlastné náklady. |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
04.08.2025 09:42 — 30.09.2025 09:43
1,00 ks
980,00
796,80
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.07.2025 09:43
21.07.2025 09:50
21.07.2025 10:05
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.07.2025 09:57 - Vstupná ponuka | 980,00 | € | Cena s DPH |
| 16.07.2025 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 979,08 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: