• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2025 12:50

Detail zákazky Z20253661

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2025 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2025 12:50

Základné údaje

Z20253661

OF-301208

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11120911

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52582191

GADAM s. r. o.

10. apríla 12, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva

kopírovacie stroje, kancelárske stroje ,Kyocera, údržba kopírovacích strojov

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis/výmena optického valca (vrátane stierky) fixačnej jednotky kopírovacieho stroja Toshiba e-Studio 167
Funkcia
Výmena Toshiba e-Studio 167
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servis/výmena optického valca (vrátane stierky) fixačnej jednotky kopírovacieho stroja Toshiba e-Studio 167 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
servis/výmena optického valca
optický valec vrátane stierky valca
miesto plnenia: 43. zásobovacia základňa, Pod horou, Zemianske Kostoľany
 2. Diagnostika stroja Toshiba e-Studio 307
Funkcia
Celková diagnostika stroja
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diagnostika a oprava stroja Toshiba e-Studio 307 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
atrament špiní a sype sa z papiera
celková diagnostika stroja Toshiba e-Studio 307
miesto plnenia: 43. zásobovacia základňa, Pod horou, Zemianske Kostoľany
 3. Diagnostika kopírovacieho stroja Toshiba e-Studio 2303 AM
Funkcia
Celková diagnostika stroja
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diagnostika kopírovacieho stroja Toshiba e-Studio 2303 AM ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pri obojstrannej tlači zasekáva papier v podavači
diagnostika
Miesto plnenia: 43. zásobovacia základňa, Pod horou, Zemianske Kostoľany
 4. Diagnostika digitálneho kopírovacieho farebného štúdia TOSHIBA 351 c, v.č. CEI 513 145
Funkcia
Celková diagnostika stroja
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Diagnostika digitálneho kopírovacieho farebného štúdia TOSHIBA 351 c, v.č. CEI 513 145 ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
krčí, zasekáva formáť A4, zanecháva škvrny
diagnostika
Miesto plnenia: CMSaOTD, Rajecká cesta 18, Žilina
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Položka č. 1., č. 2 a č. 3 - miesto plnenia 43. zásobovacia základňa, Pod horou, Zemianske Kostoľany. Položka č. 4 - miesto plnenia CMSaOTD, Rajecká cesta 18, Žilina.
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany a Žilina. Vrátane dopravy servisného technika v oboch miestach plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je z+iteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia - Zemianske Kostoľany a Žilina.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. Vrátane záručného servisu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia s DPH.
Zmluvná cena musí byť konečná, vrátane DPH - zahŕňa náklady na dopravu vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, inštaláciu, zaškolenie personálu odborníkom a odovzdanie kompletnej dokumentácie.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu zmluvy počas jej trvania podľa zákona o verejnom obstarávaní § 18.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis cien do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

43. zásobovacia základňa, Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2025 06:00 — 30.09.2025 13:00

1,00 súbor jednotiek

633,62

515,14

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2025 14:11

28.07.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 371
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2025 21:12 - Vstupná ponuka 630,99 € Cena s DPH
21.07.2025 21:12 - Najvýhodnejšia ponuka 630,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS