• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2025 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2025 14:30

Detail zákazky Z20253660

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2025 14:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2025 14:30

Základné údaje

Z20253660

OF-301301

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11094570

Objednávateľ

00632783

Centrum sociálnych služieb ORAVA

Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

Mlieko a mliečne výrobky

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15512900-9 - Smotana na šľahanie
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15550000-8 - Mliečne výrobky rôznych druhov
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15543100-7 - Syr s modrou plesňou
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Mlieko a mliečne výrobky určené na prípravu jedál, alebo na priamu konzumáciu pre kuchyňu spoločného stravovania podľa aktuálnej potreby, vrátane súvisiacich služieb spojených s dopravou na miesto dodania a vyložením dodaného tovaru ku skladu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko trvanlivé 1,5% kravské mlieko, ošetrené UHT ohrevom, homogenizované, tetrapakové balenie 1 l l 9624
Zakysanka/acidko/kyška 330 ml ks 6760
Šalát parížsky/vlažský 140 g ks 1469
Droždie čerstvé 42 g ks 2448
Syr s bielou plesňou 110 - 120 g ks 1428
Maslo čerstvé tradičné, min. 87 % (250 g, 125 g, 100 g) kg 722
Smotana trvanlivá 1l 33% ks 250
Smotana kyslá, 16 %, 200 g. ks 760
Smotana na šľahanie 33 %, 250 g ks 297
Jogurt biely 1 ks 4% tuku 150 g ks 2521
Rastlinné maslo flora 20 g, porcované hb balené ks 23600
Jogurt ovocny 1 ks 150 g, 3,5 % tuku (rôzne príchute MIX) ks 4120
Maslo pomazánkové 31 % tuku 200 g ks 652
Tvaroh 250 g, min 8 % tuku ks 161
Syr tavený 1 kg kg 108
Tvaroh 8 % tuku kg 244
Termizovaný tvarohový dezert 1 ks 48 % (90 g - 125 g), rôzne príchute MIX ks 3516
Rastlinné maslo Rama 400 g ks 1008
Puding so šľahačkou 200 g (rôzne príchute MIX) ks 1600
Mliečny dezert  (180 g - 200 g) ks 150
Ochutené mlieko 1,3 % tuku, 250 g, (rôzne príchute MIX) ks 2223
Tvaroh bezlaktozový 180 g ks 48
Vegan syr - tofu alebo bezlaktózový kg 38
Jogurt bezlaktozový alebo sójový 1 ks 150-180 g (rôzne príchute MIX) ks 718
Syr s modrou plesňou kg 56
Syr Eidam 45 % kg 460
Bryndza min 40 % sušiny kg 109
Syrokrém 150 g (3x50g) ks 564
Syr trojuholníkový 140 g 48%, (8 ks v balení) (rôzne príchute MIX) ks 176
Sušené sójové mlieko 400 g ks 339
Majonéza/tatárska omáčka 5 kg balenie kg 298
Dia jogurt 125g ks 1258
Lučina mini 100g (16,6g x 6 ks) ks 600
Kefírové mlieko 450g ochutené (rôzne príchute MIX) ks 1090
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet zákazky musí spĺňať Výnos č. 62 Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky upravujúca mlieko a výrobky z mlieka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania (ďalej aj ako RD, alebo Zmluva) je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a nákupe tovaru a záväzok Dodávateľa (ďalej len "dodávateľ" alebo "predávajúci") dodávať Objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ" alebo "kupujúci") tovar za podmienok stanovených RD v rozsahu čiastkových objednávaok vystavených kupujúcim a záväzok kupujúceho dodaný tovar prevziať a zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu.
Tovarom, ktorý je predmetom tejto RD je mlieko a mliečne výrobky v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie predmetu RD a položkovitého rozpisu sortimentu tovaru s uvedením jednotkových kúpnych cien tovarov (Príloha č. 1 Cenová ponuka), ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto RD.
Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania a vyložením dodávaného tovaru ku skladu. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré spĺňa požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu výrobkov týkajúcich sa predmetu RD.
Dodávateľ bude tovar dodávať vlastnými dopravnými prostriedkami a vlastnými zamestnancami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar prostredníctvom prepravcu, alebo iným spôsobom než vlastnou dopravou a vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, ako by tovar dodával sám.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok, t.j. maximálnej zmluvnej ceny vrátane DPH, v zmysle ustanovení tejto rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite a  v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Kupujúci a predávajúci sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené v čiastkovej objednávke. Objednávky bude kupujúci realizovať zadaním osobne priamo obchodnému zástupcovi predávajúceho, telefonicky alebo elektronicky e-mailom podľa aktuálnej potreby kuchyne výberom zo sortimentu uvedeného v Prílohe Cenová ponuka, a to v periodicite v zmysle nasledovných predpokladaných termínov dodávok : do 48 hodín odo dňa doručenia objednávky, predpokladané termíny dodávok : každý pondelok, stredu a piatok (pracovné dni), ojedinele aj podľa aktuálnej potreby v čase od 6.00 hod. do 8.00 hod.
Objednávky kupujúceho nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke.
Tovar musí spĺňať všetky normy a požiadavky v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, ako aj v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s potravinami.
Pri plnení tejto RD je predávajúci povinný dodržiavať požiadavky a postupy uvedené v Potravinovom kódexe Slovenskej republiky, v osobitných predpisoch SR a EÚ, v hygienických a v technických normách, ktoré sa vzťahujú na tovar, ktorý je predmetom tejto RD.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín, je hygienicky spôsobilé.
Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar I. akostnej triedy, v bezchybnom stave, bez viditeľných známok mechanického poškodenia alebo kontaminácie. Doba spotreby dodaného sortimentu potravín ku dňu dodania tovaru nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti.
V prípade ponúkaných ekvivalentov tovaru podľa technickej špecifikácie, je predávajúci povinný predložiť kupujúcemu vzorky takýchto ponúkaných ekvivalentných tovarov, bez nárokov na úhradu. Kupujúci si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom spĺňajúcim technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Predávajúci je oprávnený fakturovať kúpnu cenu dodaného a prevzatého tovaru po každej jednotlivej dodávke, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom systéme fakturácie.
Faktúra je splatná do 30-tich dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou, musí byť čitateľná od jej vydania až do konca obdobia na uchovávanie faktúr a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený kupujúcim.
Predávajúci sa zaväzuje vo všetkých dokladoch, dodacích listoch a faktúrach uvádzať číslo tejto RD a objednávky.
Predávajúci poskytuje na tovar záruku za akosť a to minimálne do uplynutia doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti.
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom kupujúceho. Kupujúci je oprávnený pri dodávke skontrolovať dodaný tovar. V prípade dodávky tovaru, ktorého technické a úžitkové parametre nezodpovedajú požadovaným hodnotám (dodanie iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami, tovaru s dátumom spotreby presahujúcim prvú tretinu doby spotreby, tovaru s poškodeným obalom) si kupujúci vyhradzuje právo prevzatie tovaru odmietnuť. Za chyby zrejmé už pri prevzatí sa považujú také chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným.
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je objednávateľ oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať  bezchybný tovar.
Predávajúci je na základe reklamácie kupujúceho, ktorej obsahom sú iné ako chyby zrejmé, povinný reklamovaný tovar vymeniť za bezvadný tovar, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 dní od reklamovania vady kupujúcim,   Kupujúci si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny reklamovaného (vadného) tovaru vrátenie kúpnej ceny.
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre opakované podstatné porušenia zmluvy predávajúcim, po predchádzajúcom písomnom upozornení predávajúceho. Podstatným porušením sa rozumie : a) nedodržanie požadovanej lehoty plnenia uvedenej v zmluve, resp. v objednávke, b) opakovaným dodaním tovaru, ktorý nezodpovedá požadovaným vlastnostiam, kvalite, množstvu alebo cene dohodnutých v zmluve, resp. objednávke, a ktoré bránia riadnemu prevzatiu a užívaniu tovaru, c) predávajúci stratí spôsobilosť k plneniu predmetu zákazky.
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Obal bude obsahovať údaje v súlade s Výnosom Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č. 1187/2004 - 100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu Slovenskej republiky upravujúca označovanie potravín. Minimálne však bude obsahovať údaje týkajúce sa výrobcu, baliarne alebo distribútora, krajiny pôvodu, najneskorší dátum spotreby, obsah jednotlivých zložiek potraviny (obsah tukov, vody a ďalších zložiek), čistú hmotnosť potraviny. Obaly všetkých produktov budú čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto RD neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Predávajúci do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predloží objednávateľovi :
a) vyplnenú Prílohu Cenová ponuka (položkový rozpočet tovarov) v originálnom vyhotovení, podpísanú osobou oprávnenou konať v mene predávajúceho. V Prílohe Cenová ponuka predávajúci vyplní jednotkové ceny v EUR bez DPH aj v EUR s DPH, sadzbu DPH a ceny za celkové predpokladané množstvo v EUR bez DPH a v EUR s DPH u všetkých položiek sortimentu tovaru. Celková cena predmetu RD v EUR s DPH musí byť rovnaká, ako cena spolu v EUR s DPH uvedená v Prílohe č. 1 (umožňuje sa doručenie podpísaného a naskenovaného dokumentu e-mailom)
b) kontaktné údaje osoby predávajúceho zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a osoby zodpovednej za príjem objednávok
Táto RD je vygenerovaná funkcionalitami EKS a jej neoddeliteľnou súčasťou je podrobný položkový rozpočet tovaru - Cenová ponuka
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,  resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

46 540,00

41 584,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2025 13:53

21.07.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 126
 115
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2025 09:53 - Vstupná ponuka 46 540,00 € Cena s DPH
21.07.2025 12:13 - Najvýhodnejšia ponuka 46 533,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS