• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2025 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2025 15:05

Detail zákazky Z20253658

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2025 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2025 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2025 15:05

Základné údaje

Z20253658

OF-301310

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11089841

Objednávateľ

17335469

Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca

Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové plienky, podložky a vložky

jednorazové plienky, podložky, vložky

  • 33751000-9 - Jednorazové plienky
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové plienky, podložky a vložky
Funkcia
Jednorazové plienky, podložky a vložky pre inkontinentných pacientov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorázové plienkové nohavičky pre dospelých L (absorpcia min. 2180ml), rozmer: 120-150 cm ks 85 000
Jednorázové podložky pod chorých, rozmer: 60x60 cm, absorpcia min.: 1200 ml ks 145 000
Jednorázové vložky na únik moču pre dospelých MIDI (absorpcia min. 520 ml) ks 15 000
Jednorázové vložky na únik moču pre dospelých MAXI (absorpcia min. 950 ml) ks 15 000
Jednorázové naťahovacie plienkové nohavičky pre dospelých M (absorpcia min. 1500 ml) rozmer 80-120 cm ks 6 000
Jednorázové naťahovacie plienkové nohavičky pre dospelých L (absorpcia min. 1700 ml) rozmer 100-150 cm ks 6 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorazové plienkové nohavičky, jednorazové naťahovacie plienkové nohavičky a vložky musia byť vyrobené z hypoalergénnych a dermatologicky testovaných materiálov,ktoré spoľahlivo zaručujú prevenciu alergických reakcií.
Jednorazové plienkové nohavičky Jednoduchá manipulácia-jedinečné lepiace pásiky na suchý zips možnosť opakovaného použitia kedykoľvek a kdekoľvek na plienke,čo tiež zaručuje bezpečné uchytenie plienky.
Jednorazové plienkové nohavičky a jednorazové naťahovacie  plienkové nohavičky Vysoko absorpčné a anatomicky tvarované, vnútorné pásiky chránia pred pretekaním po bokoch.
Jednorazové plienkové nohavičky,  jednorazové naťahovacie plienkové nohavičky a vložky Ochrana pokožky - ultrajemný a priedušný materiál umožňuje pokožke dýchať, nezaparuje sa a zostáva zdravá
Podložka musí spĺňať: Podložka s absorbčným jadrom, ktoré tvorí niekoľko vrstiev celulózy,má vonkajšiu nepriepustnú a nekĺzavú fóliu.
Podložka musí spĺňať: Celá plocha podložky je obalená po obvode uzavretou netkanou textíliou
Podložka musí spĺňať: spoľahlivá absorbcia
Vložka na únik moču musí spĺňať: na spodnej strane vložky musí byť lepiaci pásik
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia s dodaním tovaru na paletách s autom, ktoré má vykladaciu plošinu. Vyloženie tovaru priamo do skladu ŠZM.
Zazmluvnený rámec plnenia predstavuje len orientačný odhad celkového objemu tovaru, ktorý má byť dodávateľom dodaný objednávateľovi za podmienok, uvedených v tejto rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien.
Splatnosť faktúr 60 dní.
Dodávka a fakturácia bude prebiehať čiastkovo a to podľa potreby verejného obstarávateľa na základe priebežných objednávok s dodaním tovaru do 2 pracovných  dní od prijatia objednávky počas lehoty plnenia zmluvy.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr.
Názov Upresnenie
Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v objednávkovom formulári Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť: aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s DPH/bez DPH na dve desatinné miesta Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť v slovenskom jazyku: TECHNICKÝ LIST - podrobný technický opis ponúkaného predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi ich parametre, t.z., že daný tovar musí byť odsúhlasený v príslušnom zariadení, ktoré potvrdí dané parametre  Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme doručiť vzorky z každého druhu predmetu zákazky po 2 balenia  na následné odsúhlasenie, v prípade že tovar nebude spĺňať požadované vlastnosti verejný obstarávateľ si vyhradzuje tovar neodobrať a vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Počas zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný dodávať ten istý tovar, v takej istej kvalite, ako bol predložený vo vzorkách z jednotlivých položiek Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Každé balenie musí obsahovať piktogramy znázorňujúce presné použitie, absorbciu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

90 196,00

90 196,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2025 13:52

18.07.2025 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2025 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 35
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2025 13:54 - Vstupná ponuka 90 196,00 € Cena bez DPH
15.07.2025 21:40 - Najvýhodnejšia ponuka 90 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS