• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 12:28
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2025 10:50

Detail zákazky Z20253645

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 12:28
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2025 10:50

Základné údaje

Z20253645

OF-301289

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11094566

Objednávateľ

00632783

Centrum sociálnych služieb ORAVA

Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rôzne potraviny

mlynské výrobky, rastlinné oleje, koreniny, cestoviny, chuťové prísady, trvanlivé potraviny, džemy, kompóty, paštéty

  • 15612100-2 - Pšeničná múka
  • 15870000-7 - Koreniny a chuťové prísady
  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 15820000-2 - Sucháre a piškóty; trvanlivé pečivo a cukrovinky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 15332200-6 - Džemy a marmelády, ovocné želé; ovocné alebo orechové pyré a pasty/pretlaky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rôzne potraviny
Funkcia
Predmetom zákazky je výber dodávateľa trvanlivých potravín pre stravovaciu prevádzku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Múka hladká OO extra, polohruba, hrubá kg 3760
Múka bezlepková 0,4 kg kg 50
Solamil 200 g ks 144
Detská krupica 500 g ks 110
Puding 37 g - 40 g (rôzne príchute) ks 455
Krém na dukátové buchty 1 kg kg 18
Kukuričné lupienky 350 g ks 257
Ovsené vločky 400 g ks 593
Krupica kukuričná 400 g ks 210
Krúpy jačmenné 500 g ks 72
Ryža guľatá I. akosť 1 kg kg 2272
Cukor DIA sorbit 200 g ks 255
cukor kryštálový 1 kg kg 3900
cukor práškový 1 kg kg 192
cukor vanilkový, 8 g ks 400
Čaj  viatex 50 g  porcovaný ks 1690
Káva melta 0,5 kg ks 142
Granko 250 g ks 78
Kakao 100 g ks 75
Dia doboška 40 g (rôzne príchute) ks 982
Dia doboška 100 g (rôzne príchute) ks 80
Doboška 50 g, (Kavenka*, Mila*, Horalka*...) ks 3818
Oblátky - doboška 45 g - 50g (bez lepku, laktózy a pridaného cukru) ks 167
Chrumky 50 g (kukuričné, arašidové) ks 1000
Sušienky/oblátky 140 g - 165 g (disco, Club, zlaté) rôzne príchute ks 488
Piškóty 120 g ks 196
Piškóty bezlepkové, 120 g ks 48
Piškóty DIA, 120 g ks 255
Čokoláda mliečna 100 g ks 396
Čokoláda horká 100 g ks 66
Čokoláda DIA 50 g ks 235
Čokoládová tyčinka 40 g (banán, malina, marhuľa, nugát, kakao) ks 555
Croisant 50 g (rôzne príchute) ks 720
Sušienka BEBE cereálne kakaové 50 g ks 1210
Sirup 0,7 l plast (rôzne príchute) ks 2600
Sladidlo DIA 10 g ks 360
Minerálna voda 0,7 l jemne sýtená ks 540
Kakaová nátierka s lieskovoorieškovou príchuťou, aj DIA 20 g ks 432
Citrónka 500 ml ks 60
Bobkový list 10 g ks 195
Bujón 5 kg balenie (hovädzí - slepačí) kg 154
Bujón hubový 1 kg kg 34
Grilovacie korenie 30 g ks 33
Horčica plnotučná 400 g ks 499
Hrozienka 100 g ks 40
Huby sušené 20 g ks 300
Káva Caro 200 g ks 22
Korenie čierne (celé - mleté) ks 920
Korenie nové celé 20 g ks 125
Majoránka 5 g ks 440
Muškátový orech 20 g ks 60
Ocot 8 % LI 120
Oregano 7 g ks 30
Paprika sladká 40 g ks 1350
Polievkové korenie tekuté 160 ml ks 320
Prášok do pečiva ks 300
Rasca 20 g (celá-drvená) ks 360
Škorica mletá 20 g ks 320
Sójová omáčka 170 ml ks 60
Soľ 1 kg kg 740
Ochucovadlo 5 kg (veget-podrav.) kg 65
Fix na bolonské špagety kg 13
Guľášový základ kg 13
Základ na mleté mäso kg 43
Základ na zverinu kg 18
Pepitky Bonduelle 1 kg (červené, zelené) kg 2
Cestovina vaječná/fliačky kg 290
Cestoviny vaječné - niťovky 400 g ks 126
Cestovina vaječná - široké rezance kg kg 220
Cestoviny vaječné rajbanička 250 g ks 180
Cestovina tarhoňa kg 630
Cestovina penne - mašle, 5 kg kg 188
Cestovina - slovenská ryža kg 245
Cestovina - abeceda/mušličky, 400 g ks 54
Cestovina vaječná - kolienka 5 kg balenie ks 395
Cestovina vaječná - špagety kg kg 115
Cestovina vaječná - vretená kg kg 445
Cestovina vaječná - mašličky - drobné, 5 kg kg 70
Džem - marmeláda 4 kg (rôzne druhy, MIX) kg 48
Džem 20 g HB porcovaný ks 816
Džem 20 g DIA HB porcovaný ks 2784
Džem DIA 230 g ks 150
Lekvár slivkový 4 kg kg 144
Brusnice v géli 3,5 kg (vedierko) ks 21
Detská výživa ks 1268
Detská výživa DIA ks 1008
Kompót 3500 g (rôzne druhy, MIX) Jablko, broskyňa, hruška, slivka, čerešňa, marhuľa ks 189
Kompót 600 g - 700 g (rôzne druhy, MIX) Jablko, broskyňa, hruška, slivka, čerešňa, marhuľa ks 174
DIA kompót 600 g - 700 g (rôzne druhy MIX) jablko, broskyňa, hruška, slivka, čerešňa, marhuľa ks 240
Jahodový kompót 400 g ks 36
Čalamáda 5,5 kg ks 66
Červená repa 3500 g ks 123
Červená repa DIA 700 ml ks 88
Lososová/tuniaková nátierka 48 g Alu ks 960
Chren 670 g ks 14
Kapusta kyslá 10 kg kg 763
Kečup jemný 900 g s 10 % obsahom rajčiakovej suroviny ks 162
Lečo sterilizované 700 g ks 112
Paprika červená - kapia sterilizovaná 700 g ks 50
Paradajkový pretlak - pyré 400 g tetrapak ks 696
Šampiňóny konzervované krájané 400 g ks 48
Uhorky sterilizované 3500 g ks 300
Uhorky sterilizované 700 g ks 96
Uhorky sterilizované DIA 700 g ks 206
Bravčové - kuracie v konzerve 180 g ks 1459
Pašteka 100 g Alu (rôzne príchute) ks 200
Pašteka 120 g Alu (rôzne príchute) ks 304
Pašteka 75 g Alu (rôzne príchute) ks 1400
Olej slnečnicový 1 l l 780
Fazuľa 500 g ks 445
Kôpor sterilizovaný 240 g ks 10
Pašteka 48 g - 50 g Alu (rôzne príchute) ks 1699
Šalát zeleninový DIA 700 ml ks 72
Vegan škvarková 75 g Alu ks 2137
Hrach polený 500 g ks 157
Šošovica 500 g ks 144
Džús 100% 1L (rôzne príchute) ks 672
Džús 100% 250 ml (rôzne príchute) ks 4140
Mak mletý 200 g ks 22
Med kvetový 900 g ks 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Predmetom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania (ďalej aj ako RD, alebo Zmluva) je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a nákupe tovaru a záväzok Dodávateľa (ďalej len "dodávateľ" alebo "predávajúci") dodávať Objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ" alebo "kupujúci") tovar za podmienok stanovených v RD v rozsahu čiastkových objednávok vystavených kupujúcim a záväzok kupujúceho dodaný tovar prevziať a zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu.
2. Tovarom, ktorý je predmetom RD sú trvanlivé potraviny v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky a položkového rozpočtu tovarov s uvedením jednotkových kúpnych cien tovrov (Príloha č. 1 Cenová ponuka), ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto RD.
3. Rámcová dohoda sa uzatvorí na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov, odo dňa účinnosti tejto rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok, t.j. maximálnej zmluvnej ceny vrátane DPH, v zmysle ustanovení tejto rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
4. Súčasťou predmetu RD sú aj súviciace služby spojené s dopravou na miesto dodania, vyložením dodávaného tovaru do skladu kupujúceho, vrátane prevzatia vratných obalov, ktoré dodávateľ účtoval vo faktúre. Miestom plnenia je sídlo kupujúceho.
5. Víťazný uchádzač do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody predloží v pdf (naskenovanej) forme:  - doklad o oprávnení dodávať tovar v predmete zákazky (napr. výpis z obchodného registra, živnostenského registra), - doklad - rozhodnutie o schválení prevádzkarne alebo oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzkareň, alebo potvrdenie o registrácií prevádzkarne potravinárskeho podniku, alebo doklady vydané regionálnym úradom verejného zdravotníctva: potvrdením o registrácií skladu, distribútora a prepravcu potravín.
6. Víťazný uchádzač predloží do 3 pracovných dní Cenovú ponuku - Prílohu č. 1 v originálnom vyhotovení, podpísanú osobou oprávnenou konať v mene predávajúceho. V Prílohe Cenová ponuka predávajúci vyplní obchodné označenie (názov) a prípadne aj výrobcu tovaru pri všetkých položkách sortimentu tovaru. Ďalej vyplní jednotkové ceny v EUR bez DPH aj v EUR s DPH, sadzbu DPH a ceny za celkové predpokladané množstvo v EUR bez DPH a v EUR s DPH u všetkých položiek sortimentu tovaru. Celková cena predmetu RD v EUR s DPH musí byť rovnaká, ako cena spolu v EUR s DPH uvedená v Prílohe Cenová ponuka.
7. Víťazný uchádzač predloží do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody kontaktné údaje osoby predávajúceho zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a osoby zodpovednej za príjem objednávok.
8. Predávajúci vyhlasuje, že ako prevádzkovateľ potravinárskeho podniku registroval všetky svoje prevádzkarne, prostredníctvom ktorých bude plniť túto rámcovú dohodu na príslušnom orgáne úradnej kontroly potravín a že táto registrácia je v čase uzavretia tejto rámcovej dohody platná a účinná.
9. Predávajúci vyhlasuje, že je spôsobilý plniť predmet tejto rámcovej dohody v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, ako aj v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť  potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestňovanie na trh.
10. Predmetom tejto rámcovej dohody je záväzok predávajúceho priebežne počas trvania tejto rámcovej dohody predávať a dodávať kupujúcemu riadne a včas potraviny – rôzne potraviny, ktoré sú špecifikované v Prílohe č. 1 – Cenová ponuka tejto rámcovej dohody (ďalej len „tovar“), a to na základe objednávok kupujúceho a za podmienok uvedených v tejto rámcovej dohode a v príslušnej objednávke a záväzok kupujúceho riadne a včas dodaný tovar prevziať a zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu v súlade s touto rámcovou dohodou.
11. Maximálny finančný limit objednávok podľa tejto rámcovej dohody je stanovený ako výsledok verejného obstarávania. Predpokladané množstvo dodávaného tovaru je uvedené v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu. Kupujúci sa nezaväzuje vyčerpať maximálny finančný limit objednávok, ani vyčerpať predpokladané množstvo dodávaného tovaru a vyhradzuje si právo objednávať tovar podľa svojich potrieb.
12. Kupujúci formou objednávky upraví podľa svojich potrieb podmienky kúpy tovaru – množstvo a druh tovaru, miesto a termíny dodania v súlade s ustanoveniami tejto rámcovej dohody.
13. Objednávky bude kupujúci realizovať telefonicky, alebo elektronicky e – mailom podľa aktuálnej potreby kuchyne a to v periodicite v zmysle nasledovných predpokladaných termínov dodávok: lehota dodania predmetu kúpy kupujúcemu 3 x – týždenne : pondelok, streda a piatok,  v čase od 07.00 hod. – 11.00 hod. a podľa požiadavky objednávateľa do 24 hodín odo dňa nahlásenia objednávky.
14. Objednávka musí obsahovať: špecifikáciu druhu a množstva tovaru, termín dodania.
15. Objednávky kupujúceho nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke.
16. Lehota na dodanie tovaru: Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci je povinný dodať kupujúcemu tovar na základe jednotlivých objednávok kupujúceho v termíne dodania podľa objednávky, pričom kupujúci bude spravidla objednávať tovar podľa aktuálnej potreby kuchyne.
17. E – mailová objednávka sa považuje za doručenú do dispozície predávajúceho, ak kupujúcemu príde notifikácia o tom, že e – mail bol doručený na e – mailovú adresu predávajúceho. Telefonická objednávka sa považuje za doručenú do dispozície predávajúceho momentom, kedy predávajúci telefonicky potvrdí jej prijatie.
18. Momentom doručenia objednávky do dispozície predávajúceho, je predávajúci objednávkou viazaný a začína mu plynúť lehota na dodanie tovaru.
19. Predávajúci nie je objednávkou viazaný len vtedy, ak obratom kupujúcemu oznámi, že u neho nastali okolnosti vylučujúce zodpovednosť, za ktoré sa považuje prekážka, ktorá nastala nezávisle od vôle predávajúceho a bráni mu v splnení jeho povinnosti, ak nemožno rozumne predpokladať, že by predávajúci túto prekážku, alebo jej následky odvrátil alebo prekonal, a ďalej, že by túto prekážku mohol predvídať.
20. Za okolnosť vylučujúcu zodpovednosť sa však nepovažuje prekážka, ktorá vznikla až v čase, keď bol predávajúci v omeškaní s plnením svojej povinnosti, alebo vznikla z jeho hospodárskych pomerov. Účinky vylučujúce zodpovednosť sú obmedzené iba na dobu, dokiaľ trvá prekážka, s ktorou sú tieto účinky spojené.
21. Ak predávajúci oznámi kupujúcemu, že nie je schopný dodať tovar podľa objednávky kupujúceho a/alebo ak bude predávajúci v omeškaní s dodaním tovaru, kupujúci si vyhradzuje právo objednať tovar od iného predávajúceho v množstve nevyhnutnom na pokrytie aktuálnych potrieb kuchyne a časovej tiesne. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho odstúpiť od tejto dohody a/alebo túto dohodu vypovedať, ani nárok kupujúceho na náhradu škody.
22. Ak v objednávke nebude uvedené inak, miestom dodania je sídlo kupujúceho.
23. Predávajúci je povinný na základe objednávky kupujúceho dodať kupujúcemu tovar uvedený v objednávke stave spôsobilom na riadne užívanie a v kvalite podľa tejto rámcovej dohody.
24. Predávajúci dodá tovar na dohodnuté miesto na svoje vlastné nebezpečenstvo a náklady vrátane zabezpečenia a dodania všetkých dovozných licencií, colných povolení a iných úradných povolení v súlade s platnými normami a požiadavkami v zmysle zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, ako aj v súlade s požiadavkami  ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín ...
... a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín, alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestňovanie na trh.
25. Predávajúci sa zaväzuje, že tovar bude dodávať bez tiarch, záložného práva ako aj iných práv zodpovedajúcich právam tretích osôb k cudzej veci.
26. Predávajúci bude tovar dodávať vlastnými zamestnancami, alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak predávajúci dodá tovar prostredníctvom prepravcu, alebo iným spôsobom než vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám.
27. Odovzdanie tovaru kupujúcemu bude uskutočnené na základe dodacieho listu k tovaru v mieste dodania na základe objednávky kupujúceho. Predávajúci je povinný uvádzať v dodacom liste dátum výroby/dátum spotreby/dátum minimálnej trvanlivosti pre každý dodávaný tovar tak, aby bolo možné skontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti v čase dodania tovaru.
28. Kupujúci je povinný písomne potvrdiť prevzatie tovaru na dodacom liste predloženom predávajúcim. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho vykonať pred prevzatím tovaru prehliadku tovaru a/alebo právo kupujúceho odmietnuť prevziať tovar, ktorý nie je dodaný riadne a/alebo včas a/alebo v súlade s touto rámcovou dohodou a/alebo ďalšími podmienkami určenými v objednávke.
29. Predávajúci je povinný umožniť kupujúcemu prehliadku tovaru pred jeho prevzatím. Kupujúci si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar, ak nie je dodaný riadne a/alebo včas. Ak kupujúci odmietne prevziať tovar, pretože nebol dodaný riadne a/alebo včas, predávajúci je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne najneskôr do 24 hodín dodať kupujúcemu tovar bez vád, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote dodania.
30. Kúpna cena za tovar je jednotkovou cenou jednotlivých tovarov vrátane DPH a je cenou maximálnou. Kúpna cena podľa prvej vety tohto bodu je stanovená vrátane colných a daňových poplatkov a ďalších nákladov spojených s dodávkou, vrátane dopravy do miesta dodania, nákladov na obal a balenie tovaru a nákladov na vybavenie povolení.
31. Kupujúci nebude poskytovať na plnenie predmetu zmluvy preddavok (zálohu).
32. Kúpnu cenu za tovar je možno zmeniť len vtedy, ak dôjde k zmene sadzby DPH. Ceny uvedené v Prílohe č. 1 – Cenová ponuka tejto rámcovej dohody nie je možné inak jednostranne meniť (zvyšovať) zo strany predávajúceho.
33. Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu na základe faktúry predloženej predávajúcim za predpokladu, že tovar bol dodaný riadne a včas a v súlade s touto rámcovou dohodou a prípadne ďalšími podmienkami bližšie určenými kupujúcim v objednávke. Prílohou faktúry musí byť dodací list potvrdený kupujúcim.
34. Faktúra je splatná do 30 – tich dní odo dňa doručenia faktúry spolu s dodacím listom potvrdeným kupujúcim. Deň zaplatenia kúpnej ceny je deň pripísania fakturovanej kúpnej ceny z účtu kupujúceho na účet predávajúceho.
35. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený kupujúcim. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje a/alebo v prípade, ak faktúra nebude obsahovať potvrdený dodací list a/alebo v prípade, ak dodací list bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, je kupujúci oprávnený túto faktúru vrátiť pred jej splatnosťou.
36. Opravenej alebo novej faktúre spolu s doplnenou prílohou plynie nová 30 – dňová lehota splatnosti odo dňa jej doručenia kupujúcemu.
37. Predávajúci sa zaväzuje, že tovar v čase jeho dodania kupujúcemu neprekročí prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby, alebo prvú tretinu doby minimálnej trvanlivosti.
38. Predávajúci poskytuje na tovar záruku za akosť a to minimálne do uplynutia doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti.
39. Predávajúci zodpovedá za kvalitu, zdravotnú a hygienickú nezávadnosť a bezpečnosť dodaného tovaru, ktorý musí byť dodaný v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, ako aj v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ....
... ich skupín, alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestňovanie na trh, ako aj v súlade s ďalšími požiadavkami vyplývajúcimi z tejto rámcovej dohody.
40. Pri plnení tejto rámcovej dohody je predávajúci povinný dodržiavať požiadavky a postupy na uvedené v Potravinovom kódexe Slovenskej republiky, v osobitných predpisoch SR a EÚ, v hygienických a v technických normách, ktoré sa vzťahujú na tovar, ktorý je predmetom tejto rámcovej dohody.
41. Záručná doba začína plynúť od dátumu uvedeného na dodacom liste ako deň prevzatia tovaru kupujúcim.
42. Predávajúci zodpovedá za faktické a za právne vady tovaru, ktoré mal tovar v čase jeho dodania kupujúcemu, aj keď vyšli najavo až neskôr, alebo ktoré vznikli a vyšli najavo počas záručnej doby.
43. Kupujúci je povinný reklamovať vady dodaného tovaru elektronicky e – mailom do 48 hodín od ich zistenia.
44. Predávajúci je na základe reklamácie kupujúceho povinný poškodený (vadný) tovar vymeniť za bezvadný tovar, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 dní od reklamovania vady kupujúcim. Kupujúci si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) tovaru, vrátenie kúpnej ceny.
45. Ak po odovzdaní tovaru dôjde zo strany kupujúceho k poškodeniu tovaru preukázateľne vplyvom neodborného zásahu, nejedná sa o záručnú udalosť. Záruka sa nevzťahuje ani na poškodenie tovaru spôsobené nevhodnou manipuláciou, skladovaním, alebo jeho použitím v rozpore s pokynmi uvedenými v návode na použitie a/alebo na obale tovaru.
46. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
47. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v momente prevzatia tovaru kupujúcim.
48. Opakované (min. 2 x počas trvania rámcovej dohody) dodanie vadného a/alebo nekvalitného tovaru a/alebo tovaru, ktorý v čase dodania prekročil prvú tretinu doby spotreby/doby minimálne trvanlivosti, alebo opakované (min. 2 x počas trvania rámcovej dohody) porušenie inej povinnosti, ktorá pre predávajúceho vyplýva z tejto rámcovej dohody, sa považuje za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody a zakladá kupujúcemu právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť.
49. Ak predávajúci po nadobudnutí účinnosti tejto rámcovej dohody stratí spôsobilosť vyžadovanú zákonom o VO a/alebo stratí iné právne, alebo vecné predpoklady na riadne plnenie tejto rámcovej dohody a/alebo ak sa po nadobudnutí účinnosti tejto rámcovej dohody ukáže nepravdivým vyhlásenie predávajúceho v bode 8 alebo bode 9 tejto rámcovej dohody, považuje sa to za podstatné porušenie tejto rámcovej dohody a zakladá kupujúcemu právo od tejto rámcovej dohody odstúpiť.
50. Kupujúci je oprávnený od tejto rámcovej dohody odstúpiť, ak:
a) predávajúci podstatne poruší niektorú zo svojich povinností podľa tejto rámcovej dohody,
b) predávajúci poruší niektorú zo svojich povinností podľa tejto rámcovej dohody iným než podstatným spôsobom a takéto porušenie nenapraví ani v dodatočnej primeranej lehote na nápravu,
c) okolnosti vylučujúce zodpovednosť predávajúceho trvajú viac ako 60 dní,
d) predávajúci stratil spôsobilosť vyžadovanú zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a/alebo stratil iné právne, alebo vecné predpoklady na riadne plnenie tejto rámcovej dohody  a/alebo sa po nadobudnutí účinnosti tejto rámcovej dohody ukázali nepravdivými vyhlásenia predávajúceho v bode 11, alebo v bode 12 tejto rámcovej dohody,
e) v rámci kontroly verejného obstarávania zákazky, ktorej výsledkom je táto rámcová dohoda bolo konštatované porušenie zákona,
f) na majetok predávajúceho je vyhlásený konkurz a/alebo konkurzné konanie bolo zastavené pre nedostatok majetku a/alebo je predávajúcemu povolená reštrukturalizácia a/alebo predávajúci vstúpi do likvidácie, preruší, alebo iným spôsobom skončí svoju podnikateľskú činnosť a/alebo poskytovateľ predá svoj podnik alebo časť podniku,
g) u predávajúceho prebehla zmena kontroly, organizačná zmena, zmena právnej formy, zmena štatutárnych orgán a tieto zmeny nie sú pre objednávateľa konajúc rozumne a odôvodnene akceptovateľné a/alebo nie sú súladné so zákonom o VO,
h) právoplatným rozhodnutím Protimonopolného úradu SR bolo konštatované, že predávajúci sa pri získaní zákazky, ktorej výsledkom je táto rámcová dohoda, dopustil kolúzneho správania a/alebo v prípade, ak poskytovateľ iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber víťazného uchádzača, a tým narušil alebo ohrozil hospodársku súťaž,
i) je splnený niektorý z dôvodov na odstúpenie od rámcovej dohody podľa § 19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
j) z iných zákonných dôvodov.
51. V prípade odstúpenia od dohody zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán k dátumu nadobudnutia účinnosti odstúpenia od dohody. Účinky odstúpenia od dohody nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane.
52. Obe zmluvné strany môžu dohodu písomne vypovedať aj bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
53. Táto rámcová dohoda je vygenerovaná funkcionalitami EKS a jej neoddeliteľnou súčasťou je Príloha č. 1 - Cenová ponuka (položkový rozpočet tovarov)
54. Výrobky označené * môžu byť nahradené ekvivalentnými výrobkami, ktoré však spĺňajú požiadavku min. % obsahu základných zložiek ako i kvalitatívnu úroveň príkladových výrobkov ozn. *.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

62 868,00

52 759,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2025 12:28

21.07.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 160
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.07.2025 12:51 - Vstupná ponuka 62 868,00 € Cena s DPH
18.07.2025 12:47 - Najvýhodnejšia ponuka 62 867,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS