30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35931540
ADR - školenia a konzultácie, s.r.o.
Bošániho 1804/7, Bratislava - mestská časť Dúbravka, 84101, SVK
Základné školenie vodičov ADR rozšíreného o prepravu látok triedy 1 (výbušniny)
školenie, ADR, preprava nebezpečných, látok, výbušniny
Služba
|
1. Základné školenie vodičov ADR rozšírené o prepravu látok triedy 1 (výbušniny)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Základné školenie + rozšírenie na triedu 1 (výbušniny) |
| Základné školenie vodičov na prepravu nebezpečných vecí ADR s rozšírením na triedu 1 (výbušniny). Odborné školenie v akreditovanom vzdelávacom programe, ktorý vedie k získaniu čiastočnej kvalifikácie - odbornej spôsobilosti pre jednu pracovnú činnosť- vodiča na prepravu nebezpečných vecí ADR v inom povolaní ako v tom, pre ktoré fyzická osoba získala kvalifikáciu prostredníctvom školského vzdelávania. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet účastníkov školenia | osoba | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Akreditácia | áno |
| Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomostí pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR. |
| Požadovaný rozsah kurzu | Vykonanie základnej skúšky a vydanie osvedčenia (preukazu) na prepravu nebezpečných vecí v kusových zásielkach, voľne ložených a prepravu nebezpečných vecí triedy 1 (výbušné látky a predmety). |
| Požadovaný rozsah kurzu | Získať vedomosti ktoré tvoria sústavu činností v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných právnych predpisov, vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia. |
| Cena kurzu zahŕňa správny poplatok (kolok) |
| Názov |
| Do celkovej sumy za školenie vodiča je potrebné zarátať aj e-kolok, ktorý je potrebný k registrácii každého účastníka školenia a záverečnej skúšky. |
| Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy. Nedodržanie tejto požiadavky objednávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Presný termín plnenia zmluvy bude upresnený objednávateľom alebo dodávateľom na základe telefonického dohovoru. Dodávateľ vykoná kurz vo svojich priestoroch a len v pracovných dňoch (mimo víkendov a sviatkov) . |
| Miestom plnenia kurzu je školiace stredisko poskytovateľa služby. |
| Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a podrobný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (doprava, certifikáty/osvedčenia a iné,). |
| Požaduje sa, aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Požaduje sa, aby faktúra bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia. |
| Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
| Objednávateľ požaduje po absolvovaní základného školenia ADR vystaviť certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní a doručiť na adresu objednávateľa |
| Certifikát/osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore – vodič ADR. |
| Dodávateľ zabezpečí potrebný školiaci materiál |
| Poskytovateľ môže predložiť protokol za každý uskutočnený kurz samostatne, za niekoľko kurzov spolu (sériu kurzov) alebo za splnenie celého záväzku, vždy spolu s vystavenou faktúrou za poskytnutie kurzu alebo série kurzov. Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov, ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu: meno, priezvisko, hodnosť, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze. |
| Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdanie certifikátov /osvedčení/dokladov pre tých účastníkov, ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky. |
| Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a možnosti odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa. |
| Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom poskytovateľa. |
| Objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu a predpokladaných skúšok najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
08.09.2025 07:00 — 12.09.2025 14:00
1,00 ks
698,66
568,02
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.07.2025 10:42
04.08.2025 08:00
04.08.2025 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 21.07.2025 08:12 - Vstupná ponuka | 698,65 | € | Cena s DPH |
| 21.07.2025 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 698,65 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: