• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2025 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2025 12:35

Detail zákazky Z20253638

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 10:27
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.07.2025 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.07.2025 12:35

Základné údaje

Z20253638

OF-301266

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11089829

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie učební

vybavenie učebne, lavice, stoličky, katedra, študenti

  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rokovacia konferenčná stolička
Funkcia
pre vysokoškolských študentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rokovacia konferenčná stolička ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stohovateľná konferenčná stolička ISO + sklopný stolík vyžaduje sa
Zvarovaný rám: čierny kov
Nosnosť: 120 kg
Farba čalúnenia: bordová
Poťah: 100% polypropylén. vlákno s hmot. 250g/m2, vysoko odolné voči oteru
Pultík: šírka 275 mm, možnosť odinštalovania
Sedák: 530x430 mm
 2. Školská lavica dvojmiestna pevná
Funkcia
pre vysokoškolských študentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská lavica dvojmiestna pevná ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pevná výška. Veľkosť 6. vyžaduje sa
Pracovná doska LTD 18 mm s ABS hranou 2 mm, buk, rozmer d.1300 x 500 mm.
Oceľová konštrukcia z plochooválnych profilov.
Farba RAL červená 3020
2x drôtený odkladací kôš a háčiky na tašku áno
Spĺňajúca normu ČSN EN 1729-1: 2017
 3. Učiteľská katedra výškovo nestavitelná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Učiteľská katedra výškovo nestavitelná ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovná doska LTD 18 mm s ABS hranou 2 mm, rovné rohy.
Rozmer dosky 1300 x 650 mm.
Oceľová konštrukcia z plochooválnych profilov.
Farba: RAL červená 3020
1x uzamykateľná zásuvka
Spĺňajúca normu STN EN 1729-1: 2017
 4. Učiteľská stolička čalúnená
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Učiteľská stolička čalúnená, veľkosť 6 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oceľová konštrukcia z plochooválnych profilov.
Farba konštrukcie RAL červená 3020
Farba čalúnenia šedá
Spĺňajúca normu STN EN 1729-1: 2017
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
3. Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia tovaru s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS.
4. Žiadame, aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle farieb uvedených v špecifikácii.
5. V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
6. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňoch pondelok - štvrtok v čase od 8.00 do 13.00 hod.
7. Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný v lehote dohodnutej s objednávateľom. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
8. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH.
9. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť t.č. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
10. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia.
11. Nedodržanie podmienky č.1,2,12 a 13 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
12. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
13. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

23.07.2025 10:00 — 27.08.2025 10:00

1,00 sada

7 090,00

7 090,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.07.2025 10:27

18.07.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 110
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2025 14:37 - Vstupná ponuka 7 090,00 € Cena bez DPH
17.07.2025 21:29 - Najvýhodnejšia ponuka 7 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS