• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 15:20

Detail zákazky Z20253637

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 15:20

Základné údaje

Z20253637

OF-301295

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11115009

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

36576620

8F s.r.o.

Milosrdenstva 19, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

nábytok, stôl, stolička, skriňa

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39113100-8 - Kreslá
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39141300-5 - Skrine

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl učiteľský na PC s kovovou podnožou v tvare A
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného učiteľského stolu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Stôl učiteľský na PC s kovovou podnožou v tvare A ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Stôl s kovovou podnožou v tvare "A" áno
1.2. Rozmery v mm š*h*v 1200*600*735
1.3. Prevedenie kovových častí oceľová konštrukcia s povrchom napr. RAL9006 sivá
1.4. Prevedenie drevených častí LTD breza piesková
1.5. Bočné diely budú tvorené oceľovými trubkami s priemerom minimálne 40 mm, pevne zvarené v hornej časti áno
1.6. V nohách budú osadené plastové rektifikácie s možnosťou výškového nastavenia stola v rozmedzí 590-760 mm áno
1.7. Bočné diely podnože budú pod stolovou doskou prepojené teleskopickým káblovým mostom na ukladanie káblov áno
1.8. Oceľová konštrukcia stola bude povrchovo upravená vysokokvalitnou epoxy-polyesterovou farbou, vypaľovanou pri teplote 200 °C, v sivej  farbe napr. RAL9006 áno
1.9. Rozmery stolovej dosky 1200x600 mm, stolová doska bude z LTD s hrúbkou 25 mm, s ABS hranou minimálne 2 mm áno
1.10. Farebné prevedenie dosky breza piesková
1.11. Požadujeme aby súčasťou stola bol aj kovový držiak na procesor umiestnený pod úrovňou stolovej dosky áno
1.12. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
 2. Stôl žiacky na PC
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného žiackeho stolu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Stôl žiacky na PC ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1. Rozmery v mm š*h*v 1400*600*590/760
2.2. Prevedenie kovových častí oceľová konštrukcia – povrch sivý, napr. RAL9006
2.3. Prevedenie drevených častí LTD breza piesková
2.4. Stôl s rozmerom stolovej dosky 1400x600 mm, z LTD s hrúbkou 25 mm, s ABS hranou minimálne 2 mm áno
2.5. Stôl požadujeme s kovovou podnožou v tvare "A" áno
2.6. Bočné diely  tvorené oceľovými trubkami s priemerom minimálne 40 mm budú pevne zvarené v hornej časti áno
2.7. V nohách budú osadené plastové rektifikácie s možnosťou výškového nastavenia stola v rozmedzí 590-760 mm áno
2.8. Bočné diely podnože budú pod stolovou doskou prepojené teleskopickým káblovým mostom na ukladanie káblov áno
2.9. Oceľová konštrukcia stola bude povrchovo upravená vysokokvalitnou epoxy-polyesterovou farbou, vypaľovanou pri teplote 200 °C, vo farbe RAL9006 sivá áno
2.10. Stolová doska bude vo farebnosti breza piesková
2.11. Súčasťou stola bude aj kovový držiak na procesor umiestnený pod úrovňou stolovej dosky áno
2.12. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
 3. Stolička študentská
Funkcia
1. Nákup novej, nepoužívanej stoličky vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3. Stolička študentská ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
3.1. Rozmery v mm š*h*v podľa normy EN 1729, veľkosť č.7
3.2. Prevedenie kovových častí arctic svetlo sivá napr. M059
3.3. Prevedenie plastových častí plastový sedák, farebnosť C045 žltá metla, napr. RAL 1032
3.4. Kovová predpružená podnož, tvar "Z" bude vyrobená z jedného kusa ohýbanej oceľovej rúry  s priemerom min. 22 mm áno
3.5. Kovová podnož bude vybavená demontovateľnými plastovými klzákmi s filcom áno
3.6. Povrchová úprava podnože bude realizovaná vypaľovanou práškovou farbou, farebné prevedenie arctic svetlo sivá, napr. M059 áno
3.7. Podnož bude zasadená do integrovaného vrecka na spodnej strane sedáku a upevnená pomocou demontovateľných plastových krytiek áno
3.8. Plastový sedák aj operadlo budú vyrobené zo štruktúrovaného polypropylénu, t.j. 100 % recyklovateľný materiál áno
3.9. Požadujeme aby ergonomicky tvarovaná dvojitá škrupina sedadla a operadla mala efekt vzduchového vankúša vďaka perforovanému sedáku. Negatívny uhol sedáka -3° áno
3.10. V hornej časti škrupiny bude kruhový otvor pre jednoduché uchopenie a manipuláciu so stoličkou áno
3.11. Konštrukcia a tvar stoličky umožňuje dynamické sedenie čelom k operadlu; farba plastovej škrupiny: C045 žltá metla, napr. RAL 1032. áno
3.12. Výška sedenia 50 cm, rozmery stoličky podľa normy EN 1729, veľkosť č. 7 áno
3.13. Napr. PantoSwing - LuPo
3.14. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
 4. Učiteľská stolička
Funkcia
1. Nákup novej, nepoužívanej stoličky vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4. Učiteľská stolička ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4.1. Rozmery v mm výška 440-570
4.2. Prevedenie kovových častí arctic svetlo sivá napr. M059
4.3. Prevedenie plastových častí plastový sedák, farebnosť C045 žltá metla, napr. RAL 1032
4.4. Plastový sedák aj operadlo budú vyrobené zo štruktúrovaného polypropylénu, čo je 100 % recyklovateľný materiál áno
4.5. Ergonomicky tvarovaná dvojitá škrupina sedadla a operadla bude mať efekt vzduchového vankúša vďaka perforovanému sedáku, negatívny uhol sedáka -3° áno
4.6. V hornej časti škrupiny bude kruhový otvor pre jednoduché uchopenie a manipuláciu so stoličkou áno
4.7. Farba plastovej škrupiny: farebnosť C045 žltá metla, napr. RAL 1032, výškovo nastaviteľná plynovým piestom vo výške min. 440-570 mm áno
4.8. Základňu stoličky bude tvoriť päťramenný kríž s mäkčenými kolieskami; farba kríža arctic svetlo sivá, napr. M059 áno
4.9. Nosnosť stoličky min. 120 kg
4.10. Napr. PantoMove - LuPo
4.11. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
 5. Skriňa prístavná s dverami
Funkcia
1. Nákup novej, nepoužívanej skrine vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
5. Skriňa prístavná s dverami ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5.1. Rozmery v mm š*h*v 800*600*735
5.2. Prevedenie kovových častí sivá napr. RAL 9006
5.3. Prevedenie drevených častí 18/8 mm LTD breza piesková
5.4. Skrinka prístavná k stolu s dvojkrídlovými uzamykateľnými dverami áno
5.5. Korpus skrine vrátane zadnej časti a políc bude vyrobený z LTD hrúbky 18 mm, korpus lepený, všetky hrany olepené ABS hranou hrúbky 2 mm, s výnimkou bočných hrán podlahy a dna, kde bude plastová hrana hrúbky 0,8 mm áno
5.6. Podlaha bude naložená na boky skrine. Korpus lepený na kolíkové spoje. Police musia byť výškovo nastaviteľné áno
5.7. Dvere z LTD hrúbky 18 mm so zapustenou plastovou ergonomickou úchytkou, ktorá bude osadená v dvernom krídle áno
5.8. Úchytka bude plná a zakryje celý otvor po frézovaní, aby nedošlo k zraneniu prstov pri manipulácii s dvierkami. Rozmer úchytky min. 160 x 50 x 18 mm, sivá napr. RAL 9006 áno
5.9. Dno skrine bude doplnené rektifikáciami na vyrovnanie nerovností podlahy áno
5.10. LTD dosky na korpus a dvierka v prevedení breza piesková áno
5.11. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Dodávateľ odsúhlasí s objednávateľom pred dodaním farebný odtieň konštrukcie, drevených , plastových častí, rozmery, prevedenie všetkých komponentov.
7. Vzhľadom na obmedzené rozmery miestnosti a nutnosť zachovania priechodnosti a funkčnosti priestoru je nevyhnutné dodržať rozmery stanovené v technickej špecifikácii.
8. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
9. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
11.  Tovar bude dodaný najneskôr do 6 týždňov odo dňa vystavenia objednávky.
12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
13. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

30.07.2025 08:00 — 10.09.2025 15:00

1,00 súbor

7 110,63

5 781,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2025 10:41

25.07.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 292
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2025 09:22 - Vstupná ponuka 7 110,63 € Cena s DPH
25.07.2025 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 7 110,63 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS