• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2025 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2025 09:05

Detail zákazky Z20253626

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2025 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2025 09:05

Základné údaje

Z20253626

OF-301314

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11094562

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

54786860

BEPO PD s. r. o.

Domovina 742/176, Zemianske Kostoľany, 972 43, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontrola prenosných hasiacich prístrojov

kontrola hasiacich prístrojov

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontrola hasiacich prístrojov
Funkcia
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontrola ručných hasiacich prístrojov ks 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typy hasiacich prístrojov 1kg, 2kg, 5kg, 6kg
Druhy náplne prenosných hasiacich prístrojov práškový, CO2, snehový a vodný
Výrobcovia Kodreta, Pyronova, Neuruppin, ....
Revízia hasiacich prístrojov Revízia hasiacich strojov v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z.z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov
Revízia hasiacich prístrojov Revízia prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek.
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Službu požadujeme vykonať na adrese miesta plnenia.
Službu vykonať len v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 15:00
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP, zápisy do prevádzkových denníkov, prípadne vyraďovací protokol na hasiace prístroje.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

23.07.2025 08:49 — 20.08.2025 08:50

600,00 ks

2 490,75

2 025,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2025 08:51

21.07.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 555
 40
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2025 10:45 - Vstupná ponuka 2 490,00 € Cena s DPH
15.07.2025 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka 1 999,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS