• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2025 15:11
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2025 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2025 16:05

Detail zákazky Z20253624

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.07.2025 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    21.07.2025 15:11
  •    Ukončenie zákazky
    21.07.2025 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.07.2025 16:05

Základné údaje

Z20253624

OF-301292

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11094558

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

Tanier plytký papierový, Jednorazová miska na polievku, Obrus papierový, Servítky biele, Alobal, Tácka papierová

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tanier plytký papierový - 100ks (bal)
Funkcia
Používa sa na servírovanie a konzumáciu jedla. Na jedno použitie, ekologický.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 15
Počet kusov v balení ks 100
Priemer cm 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba Biela
Materiál Papier
 2. Jednorazová miska na polievku - 50ks (bal)
Funkcia
Používa sa na prenos a konzumáciu jedla, vhodná na tekuté potraviny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 35
Počet kusov v balení ks 50
Objem ml 500
Priemer mm 115
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál plast
 3. Viečko na polievkovú misku - 50ks (bal)
Funkcia
Používa sa na uzatvorenie misky na tekuté potraviny.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 35
Počet kusov v balení ks 50
Priemer mm 115
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Plast
 4. Obrus papierový
Funkcia
Používa sa pri akomkoľvek stolovaní a pri akejkoľvek príležitosti. Veľký rozmer obrusu je možné nastrihať na požadovanú veľkosť. Jednorazové využitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 6
Rozmer m 10x1,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba Biela
Povrch Štrukturovaný
Materiál Papier
 5. Servítky biele - 100ks (bal)
Funkcia
Používajú sa pri stolovaní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 100
Počet kusov v balení ks 100
Rozmer cm 33x33
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba Biela
Vrstvy 1 - vrstvové
 6. Papierové vrecká kupecké 2kg - 100ks (bal)
Funkcia
Používajú sa na balenie a prepravu/prenos potravín do 2kg.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 10
Počet kusov v balení ks 100
Rozmer cm 20x33
Nosnosť kg 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Papier
Farba Hnedá
Dno Krížové
 7. Papierové vrecká kupecké 5kg - 500ks (bal)
Funkcia
Používajú sa na balenie a prepravu/prenos potravín do 5kg.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 2
Počet kusov v balení ks 500
Rozmer cm 20+7x43
Nosnosť kg 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Matreriál Papier
Farba Hnedá
Dno Krížové
 8. Alobal
Funkcia
Alumíniová fólia slúži na prekrytie/balenie potravín a na udržanie ich teploty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 10
Hrúbka μm 13
Šírka cm 29
Dĺžka m 10
 9. PP plastová polievková lyžica - 100ks (bal)
Funkcia
Hlboká lyžica na polievku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 10
Počet kusov v balení ks 100
Dĺžka cm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál PP plast
Hĺbka Dostatočná - musí byť zabezpečené.
 10. PP plastová vidlička - 100ks (bal)
Funkcia
Používa sa pri stolovaní a konzumácií jedla.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 10
Počet kusov v balení ks 100
Dĺžka cm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál PP plast
 11. PP plastový nôž - 100ks (bal)
Funkcia
Používa sa pri stolovaní a konzumácií jedla.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 10
Počet kusov v balení ks 100
Dĺžka cm 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál PP plast
 12. Tácka papierová - 25ks (bal)
Funkcia
Slúži na podávanie pokrmov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo bal 12
Počet kusov v balení ks 25
Rozmer cm 16x23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Papier
Farba Biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek), podrobnú cenovú špecifikáciu (jednotkové ceny bez DPH, výška DPH, jednotkové ceny s DPH x množstvo, celková zmluvná cena bez DPH a celková zmluvná cena s DPH) potvrdenú pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Ak sa v technických vlastnostiach opisného/objednávkového formulára uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov.
Dodávateľ môže ponúknuť tovar s vyššími parametrami, nesmie však ponúknuť tovar, ktorý nebude spĺňať ktorýkoľvek z požadovaných parametrov.
V prípade, že dodávateľ ponúkne ekvivalentný tovar, objednávateľ požaduje po nadobudnutí účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt.
Kontaktná osoba objednávateľa do 2 pracovných dní od doručenia podrobnej technickej a cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Záručná doba je v trvaní minimálne 2 rokov odo dňa podpísania dodacieho listu preberajúcim v mieste plnenia. Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na akosť tovaru spočívajúcu v tom, že tovar bude počas záručnej doby spôsobilý na použitie na obvyklý účel a zachová si obvyklé vlastnosti. Záručný servis bude vykonávaný u užívateľa alebo nakládka a preprava na záručné plnenie a späť bude realizovaná na náklady dodávateľa
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného, nerepasovaného tovaru, zabaleného v originálnom obale s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné na štandardný chod a obsluhu stroja a štandardné balenie výrobcu (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty, dokumentácia a pod.).
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 14:30 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami alebo nekompletnosti dodávky, túto zásielku neprevziať a neodkladne riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby na kúpnu cenu tovaru.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy, jej súčasťou musí byť potvrdený dodací list. Objednávateľ žiada zasielať faktúru elektronicky a následne doručiť originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). Objednávateľ požaduje 2 výtlačky faktúry a 2 výtlačky dodacieho listu.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu určenú kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa konečného príjemcu a miesta plnenia.
Pri ekvivalentnom tovare požaduje objednávateľ predloženie dokumentácie z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požadované parametre.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve a opakované reklamácie sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

24.07.2025 08:23 — 21.08.2025 08:23

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

800,00

800,00

Požadovanie vlastného návrhu plnenia zákazky podľa technickej špecifikácie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.07.2025 08:38

21.07.2025 15:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.07.2025 15:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.07.2025 13:46 - Vstupná ponuka 799,99 € Cena s DPH
21.07.2025 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka 799,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS