30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
diagnostika, servis, oprava, údržba strojov
Služba, Tovar
|
1. Opravy a údržba kopírovacích zariadení a príslušenstva - KYOCERA
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Diagnostika, servis, údržba a opravy kopírovacích zariadení a príslušenstva |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet kopírovacích zariadení | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| typ a model kopírovacieho zariadenia | stroj kopírovací multifunkčný KYOCERA TASKALFA 255 (RFM 9305723) |
| rozsah úkonov | diagnostika, údržba, servis |
| rozsah opráv | podľa diagnostiky oprava, výmena potrebných častí vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Miesto plnenia: Za kasárňou 3, 831 03 Bratislava |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
| Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7 a zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odViesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH. |
| Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj alternatívne náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
| Názov | Upresnenie |
| Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
Za kasárňou 3, 831 03, Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
24.07.2025 10:26 — 25.08.2025 10:27
1,00 ks
958,58
779,33
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.07.2025 10:28
21.07.2025 10:25
21.07.2025 10:40
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.07.2025 10:34 - Vstupná ponuka | 958,17 | € | Cena s DPH |
| 17.07.2025 16:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 947,10 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: