• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2025 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2025 15:52
  •    Zrušenie zákazky
    15.07.2025 15:55

Detail zákazky Z20253585

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2025 15:02
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2025 15:52
  •    Zrušenie zákazky
    15.07.2025 15:55

Základné údaje

Z20253585

OF-301246

zrušená

Objednávateľ

00037869

Slovenská akadémia vied

Štefánikova 49, Bratislava, 81438, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie pitného režimu pre reprezentačné účely

pitný režim, minerálna voda, balená voda, neochutená voda, jemne sýtená voda

  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 15321000-4 - Ovocné šťavy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Minerálna voda
Funkcia
Zabezpečenie pitného režimu pre reprezentačné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Balená minerálna voda neochutená značky Magnesia perlivá 1,5 l ks 1200
Balená minerálna voda neochutená značky Magnesia neperlivá 1,5 l ks 600
Balená minerálna voda neochutená značky Magnesia perlivá 0,5 l ks 1800
Balená minerálna voda neochutená značky Magnesia jemne perlivá 0,5 l ks 1800
Balená minerálna voda neochutená značky Rajec neperlivá 0,33 l ks 1800
Tatranská minerálka 0,33 l sklo ks 600
Džús Happy Day jablko 100 % 1 l ks 720
Rauch ovocný džús 25 % - čierna ríbezľa 0,2 l sklo ks 1680
Rauch pomaranč s dužinou 100 % 0,2 l sklo ks 1680
Džús Happy Day pomaranč 100 % 1 l ks 960
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálna trvanlivosť Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby. Dátum spotreby tovaru musí byť čitateľne a zrozumiteľne uvedený na tovare a zároveň na dodacom liste.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia - dvor Slovenskej akadémie vied,  prístupný z Križkovej ulice č.8 v Bratislave, maximálna výška vozidla 2,7 m. (Objednávateľ:  Slovenská akadémia vied, Štefánikova 49, 814 38 Bratislava)
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia tejto Rámcovej dohody zaslať mailom objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa a objednávateľa.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových e-mailových alebo telefonických objednávok v množstvách, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Celková cena, ktorá bude výsledkom obstarávania a bude zazmluvnená,  je aj so započítanou zálohou za fľaše.
Dovoz tovaru sa požaduje  najneskôr do 72 hodín po akceptovaní objednávky a to v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 13:00 hod.
Cena tovaru predmetu platí po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Všetky preložené dokumenty požaduje Objednávateľ dodať v slovenskom jazyku.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s podpisom  a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy
Nesplnenie ktorejkoľvej špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste plnenia podľa jednotlivých objednávok objednávateľa. Cena je už vrátane zálohy za prepravky.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať od objednávateľa nepoškodené prázdne vratne obaly do konca platnosti zmluvy a vystaví mu dobropis na vrátene zálohové obaly.
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tvoriace predmet zmluvy ani vyčerpať zazmluvnený finančný limit. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia zmluvy bude závisieť od konečných potrieb dodávateľa.
Platnosť Rámcovej dohody končí lehotou 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu podľa zmluvy, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ objednáva bežne dostupný tovar, v zmysle zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2025 Z. z. v znení neskorších predpisov, v limite zákazky malého rozsahu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 49, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

12 840,00 ks

13 136,40

10 680,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.07.2025 15:02

15.07.2025 15:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.07.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 150
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS