• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2025 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.07.2025 10:03

Detail zákazky Z20253581

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.07.2025 13:40
  •    Predkladanie ponúk
    18.07.2025 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    18.07.2025 10:03

Základné údaje

Z20253581

OF-301134

zrušená

Objednávateľ

36022047

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mikrobiológia

roztok, soľ, agar, živné médiá, bakteriálne kmene

  • 33698100-0 - Mikrobiologické kultúry
  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 33696300-8 - Chemické činidlá
  • 33696500-0 - Laboratórne činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mikrobiológia
Funkcia
1. 0,1% Salt Solution - veľkosť balenia 500g
2. 10 % Rosolic acid - veľkosť balenia 10 vial
3. 1-nafhty phosphate, disodná soľ - veľkosť balenia 5g
4. Agar pre membránové fitre, selektívny pre enterokoky, podľa Slanetza a Bartleyho - veľkosť balenia 500g
5. Agar s kvasničným extraktom - Extract Agar - veľkosť balenia 500g
6. Agar s kvasničným extraktom - Tryptone Yeast Extract Agar - veľkosť balenia 500g
7. Ajatín roztok 10% - veľkosť balenia 1l
8. Bacillus subtilis vitroids - veľkosť balenia - bal.
9. Bactident Oxidase - veľkosť balenia 1 balenie (50 prúžkov)
10. Bile Esculin Azide Agar - veľkosť balenia 500g
11. Clostridium bifermentans - veľkosť balenia - bal.
12. Clostridium perfringens - veľkosť balenia - bal.
13. Colilert Test for 100 ml samples - veľkosť balenia 200ks
14. Colilert-18 200 Tests for 100 ml samples - veľkosť balenia 200ks
15. D-cycloserine suplement - veľkosť balenia 1x5ml
16. Diferenčný zosilnený klostridiálny bujón - veľkosť balenia 500g
17. Endo agar - veľkosť balenia 500g
18. Enterobacter cloacae vitroid - veľkosť balenia - bal.
19. Enterococcus faecalis NCTC 775 - veľkosť balenia 1 balenie/10diskov
20. Enterococcus faecalis Vitroid - veľkosť balenia - bal.
21. Escherichia coli NCTC 9001 - veľkosť balenia 1 balenie/10diskov
22. Fast Blue B Salt (3,3´-dimethoxibifenyl-4,4´-di(diazonium)-chlorid,Chlorid zinečnatý, podvojná soľ (1:1)) - veľkosť balenia 10g
23. Fluid lactose medium - veľkosť balenia 500g
24. Forten rapid - veľkosť balenia 5l
25. Gram Stains - Kit - veľkosť balenia Kit.
26. Chiroderm - veľkosť balenia 5l
27. Chloramin B - veľkosť balenia 250g
28. Chromogenic coliform agar CCA - veľkosť balenia 500g
29. IDEXX Quanti Cult Kit - veľkosť balenia 500g
30. imerzný olej - veľkosť balenia 10ml/bal
31. Kovacs indole reagent - veľkosť balenia 250ml
32. Kovacs indole reagent - veľkosť balenia 100ml/bal
33. Lactose Broth - veľkosť balenia 500g
34. Laktózový TTC agar s Tergitolom 7 - veľkosť balenia 500g
35. Lugolov roztok - veľkosť balenia 1l
36. Mac Conkey agar - veľkosť balenia 500g
37. M-FC agarBase - veľkosť balenia 500g
38. Modified tegritol 7agar base - veľkosť balenia 500g
39. N,N,N´,N´-Tetramethyl p-phenylenediamine dihydrochloride, Wusterovo činidlo - veľkosť balenia 5g
40. Neselektívne médium - Tryptone Soya Yeast Extract Agar - veľkosť balenia 500g
41. Nutrient agar No.2 - veľkosť balenia 500g
42. Nutrient broth w 1% peptone - veľkosť balenia 500g
43. OXI test - veľkosť balenia 50ks/bal
44. Oxidase Discs - veľkosť balenia - bal.
45. Páska na kontrolu podmienok sterilizácie - veľkosť balenia 1ks
46. Pepton water - veľkosť balenia 500g
47. Perfringens agar base - veľkosť balenia 500g
48. Persteril - veľkosť balenia 1l
49. Pseudomonas aeruginosa vitroid - veľkosť balenia - bal.
50. Ringer tablets - veľkosť balenia 100 tabl.
51. Slanetz and Bartley Medium - veľkosť balenia 500g
52. Staphylococcus aureus vitroid - veľkosť balenia - bal.
53. Stericon plus bioindikátor - veľkosť balenia 1x15 amp.
54. T.S.C.Supplement
55. Triple sugar iron agar - veľkosť balenia 500g
56. Tryptický sójový agar - veľkosť balenia 500g
57. Trypton water - veľkosť balenia 500g
58. Tryptone Yeast Sodium sulphite Agar Base - veľkosť balenia 500g
59. TTC solution 1% suplement - veľkosť balenia 1balenie 5x10ml
60. Tyryptose sulfite cycloserine (TSC) agar - veľkosť balenia 500g
61. Yeast extract agar - veľkosť balenia 500g
62. AnaeroGen 2,5l - veľkosť balenia 10ks/bal.
63. Clostridium bifermentans - veľkosť balenia - bal.
64. Clostridium perfringens - veľkosť balenia - bal.
65. CCM 3953 GD - Staphylococcus aureus - veľkosť balenia - bal.
66. CCM 3954 GD - Escherichia coli - veľkosť balenia - bal.
67. CCM 3955 GD - Pseudomonas aeruginosa - veľkosť balenia - bal.
68. CCM 4224 GD - Enterococcus faecalis - veľkosť balenia - bal.
69. CCM 4415 GD - Klebsiella pneumoniae - veľkosť balenia - bal.
70. CCM 1903 GD - Enterobacter cloaceae - veľkosť balenia - bal.
71. Enterococcus faecalis CCM 4224 - veľkosť balenia 1 bal./10diskov
72. Staphylococcus aureus subs aureus CCM 3953 - veľkosť balenia 1 bal./10diskov
73. Enterococcus faecalis CCM7000 - veľkosť balenia - bal.
74. Escherichia coli CCM 3954 - veľkosť balenia - bal.
75. Bacillus subtilis subsp. spizizenii CCM4062 - veľkosť balenia - bal.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. ks 4
2. ks 8
3. ks 1
4. GranuCult, Agar pre membránové fitre, selektívny pre enterokoky, podľa Slanetza a Bartleyho, ks 1
5. GranuCult ks 1
6. norma ISO 6222 ks 17
7. ks 7
8. ks 1
9. cytochróm oxidáza na potvrdenie EC a KB ks 28
10. GranuCult, agar so žlčou, eskulínom a azidom, podľa normy ISO 7899-2 ks 11
11. ks 1
12. ks 1
13. ks 5
14. ks 8
15. ks 2
16. ks 2
17. ks 2
18. Sigma-Aldrich Chemie GmbH, Germany ks 1
19. ks 1
20. ks 1
21. CRM, Lenticule discs ks 1
22. ks 1
23. ks 1
24. ks 1
25. ks 1
26. ks 1
27. ks 4
28. podľa normy ISO 9308-1 Chromocult® ks 6
29. ks 3
30. ks 4
31. ks 2
32. ks 3
33. ks 1
34. GranuCult ks 2
35. ks 3
36. ks 1
37. ks 9
38. ks 3
39. ks 5
40. ks 9
41. ks 5
42. ks 2
43. ks 1
44. ks 3
45. 121+/-3°C ks 4
46. ks 3
47. ks 2
48. ks 1
49. ks 1
50. ks 2
51. ks 11
52. ks 1
53. ks 7
54. ks 4
55. ks 1
56.agar s kazeínovým a sójovým peptónom, pre mikrobiológiu GranuCult® ks 1
57. ks 3
58. ks 4
59 ks 5
60. ks 3
61. GranuCult, agar s kvasnicovým extractom, podľa normy ISO 6222 ks 2
62. ks 5
63. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 2
64. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 2
65. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 2
66. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 2
67. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 2
68. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 2
69. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 2
70. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 2
71. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 3
72. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 3
73. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 1
74. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 4
75. želatínové disky s definovanou hodnotou CFU, RM ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody (celková ponuka), a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na emailovú adresu: lenka.okruckarybarova@svp.sk aktualizovaný cenník s vyplnenými údajmi vo formáte. xls, ktorý Objednávateľ priložil v prílohe zákazky.
I. požiadavky a súčasť predmetu zmluvy
1.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky, t j. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovanýa schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR.
I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení.
I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, technické vlastnosti uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná.
I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je minimálne rok pred expiráciou. V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu.
I.5 Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru. Ekvivalent musí spĺňať min. funkčné
a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
I.5a V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy - v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky.
Objednávateľ si na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
I.5b Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP). Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi podľa čl. XIII ods. 13.1 OPEP verzia 1.2 časť 2. „Všeobecné zmluvné podmienky“.
I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom.
I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa - zuzana.balazfyova@svp.sk: položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach.
Zároveň: Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody. Pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 tejto zmluvy. Rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku.
Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie.
II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a zmluvnú pokutu v súlade s OPEP.
II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov. Dodávateľ je povinný predložiť Certifikát o analýze alebo atest kvality k jednotlivým položkám-tovarom.
III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru.
III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa. Čiastková výzva môže byť v listinnej a elektronickej forme.
III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť.
III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve
III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný kontaktnou osobou a pracoviskom objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy.
III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať.
III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
II.7a Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu za dodaný Tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po prevzatí Tovaru Objednávateľom, t. j. po podpise Dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“) výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje:
odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť, fakturovanú sumu, názov Tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť kópia objednávky a dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán. Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslaním aktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor).
Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy emailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB. Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Predávajúceho; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce.
Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní emailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“. Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so Zmluvou, je
Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry. Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň.
Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia. Splatnosť elektronickej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa.
Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. Platby za uskutočnené dodávky Tovaru budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch.
III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy:
IV.1 Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy.
IV.2a Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEP poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Prehodnocovanie ceny sa bude realizovať min. 1x a max. 2x za polrok. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu, za účelom overenia aktuálnosti ceny.
IV.2b Požaduje sa, aby v prípade, ak dodávateľ alebo objednávateľ zistí, že cena na trhu za položku je nižšia, než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti, informácie o nižších cenách oznámi druhej zmluvnej strane. Dodávateľ na základe uvedeného doručí objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená (znížená) cena, zistená podľa predchádzajúceho bodu.
IV.2c Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote troch mesiacov, pokiaľ dodávateľ poruší body IV.2a a IV.2b časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy.
IV.3 Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. Ostatné zmluvné podmienky sa medzi zmluvným stranami budú riadiť aktuálne platnými ustanoveniami OPEP.
VI Zmluvné strany sa pri plnení tejto rámcovej dohody zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie.
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu,
osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosť akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti,
v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

254,00 ks

31 300,00

31 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.07.2025 13:40

18.07.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.07.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 284
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS