30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35726440
KONTURA SLOVAKIA s.r.o.
Vietnamská 3, Bratislava, 82104, SVK
Opravy a údržba kopírovacích strojov a príslušenstva
diagnostika, oprava, údržba kopírovacích strojov
Služba
|
1. Oprava porúch fotokopírovacieho stroja KYOCERA TASKalfa 2553i
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oprava multifunkčného zariadenia KYOCERA TASKalfa 2553i resp. servis (v zmysle prílohy č. 1 k tomuto opisnému formuláru) s dodaním potrebných dielov, ich výmena, funkčné preskúšanie a doprava do miesta plnenia |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| KYOCERA TASKalfa 2553i | ks | 1 |
| Názov |
| Dodanie do miesta plnenia zmluvy, zmluvná cena musí byť konečná – musia byť v nej započítané všetky náklady dodávateľa na vykonanie opravy |
| Požaduje sa kontaktovať objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a dohodnúť podmienky plnenia zmluvy |
| Požaduje sa diagnostika- špecifikovanie poruchy stroja osobitne s rozpisom úkonov, originálnych náhradných dielov a materiálu potrebného na odstránenie poruchy |
| Cena originálnych náhradných dielov a materiálu musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy. |
| V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| Protokol o diagnostike poruchy a nacenení opravy sa požaduje vyhotoviť a dodať objednávateľovi do 2 pracovných dní od realizácie diagnostiky. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. |
| Servis vykonať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou |
| Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
| Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou na adresu miesta plnenia zmluvy |
| Opravu požadujeme vykonať firmou autorizovanou na dané úkony. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy |
| Všetky predkladané dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom alebo českom jazyku. |
| Miesto plnenia služby je: Bratislava Za kasárňou 3 |
| Miestom plnenia služby je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu a vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
21.07.2025 08:00 — 29.08.2025 12:00
1,00 položky opisného formulára
229,00
229,00
Pred realizáciu zmluvy je nutná konzultácia s obstarávateľom
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.07.2025 12:35
16.07.2025 09:00
16.07.2025 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.07.2025 13:44 - Vstupná ponuka | 227,55 | € | Cena s DPH |
| 16.07.2025 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 226,32 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: