30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48258474
DIMARKO, s.r.o.
Odborárska 52, Bratiskava, 83102, SVK
Jednorázové menu boxy a misky na guláš
menu box, miska na guláš
Tovar, Služba
|
1. Menu box
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Menu box 2-dielny biely s integrovaným viečkom |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet balení | bal | 45 | ||
| množstvo ks v balení | ks | 125 | ||
| dĺžka | mm | 241 | ||
| šírka | mm | 207 | ||
| výška | mm | 69 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| farba | biela |
| materiál | penový PS |
|
2. miska na guláš
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| miska na guláš 500 ml |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet balení | bal | 10 | ||
| množstvo ks v balení | ks | 100 | ||
| objem | ml | 500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| materiál | penový PS |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa, aby tovar bol dodaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08,30 hod do 13,00 hod. |
| Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je min. 30 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi. |
| V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred 1 deň pred ich dodaním. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
| Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
| V prípade nedodania predmetného tovaru v lehote stanovenej v kúpnej zmluve má objednávateľ nárok na odstúpenie od zmluvy. |
| Návod na použite v slovenskom jazyku musí byť súčasťou balenia. |
46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
17.07.2025 10:00 — 16.08.2025 10:00
1,00 zákazka
944,64
787,20
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.07.2025 10:42
14.07.2025 14:30
15.07.2025 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.07.2025 09:34 - Vstupná ponuka | 944,64 | € | Cena s DPH |
| 14.07.2025 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 931,11 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: