• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2025 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 09:57
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 10:50

Detail zákazky Z20253522

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2025 09:59
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 09:57
  •    Ukončenie zákazky
    25.07.2025 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.07.2025 10:50

Základné údaje

Z20253522

OF-301098

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11114999

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52516482

FireProtect s. r. o.

Lánska 961/64, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny a zásobníky

Technické plyny a zásobníky

  • 24111300-8 - Hélium
  • 24111700-2 - Dusík
  • 44612100-4 - Tlakové fľaše na plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oxid uhličitý CO2 48 L vrátane fliaš na prenájom
Funkcia
Oxid uhličitý CO2
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet fľaša 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 fľaša - 8 l CO2
Požiadavky zahrňuje prenájom fľaše + oxid uhličitý  na obdobie 1 roka
Požiadavky zahrňuje všetky súvisiace poplatky (ADR, TRF, revízie na fľašu a ostatné)
Požiadavky fľaše musia obsahovať regulátor tlaku vrátane revízií
Požiadavky cena za 1 ks fľaše s plynom musí zahŕňať: náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením fľaše na miesto určené kupujúcim,- odvoz prázdnej fľaše po spotrebovaní plynu,- poplatok za ADR, revízie na
 2. Dusík 5.0, objem 50L vrátane fľaše na prenájom
Funkcia
Dusík 5.0, objem 50L
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadovaný počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požiadavky zahrňuje prenájom fľaše + dusík čistoty 5 na obdobie 1 roka
Požiadavky zahrňuje všetky súvisiace poplatky (ADR, TRF, revízie na fľašu a ostatné)
Požiadavky fľaša musí obsahovať regulátor tlaku vrátane revízií
Požiadavky cena za 1 ks fľaše s plynom musí zahŕňať: náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením fľaše na miesto určené kupujúcim,- odvoz prázdnej fľaše po spotrebovaní plynu,- poplatok za ADR, revízie na
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy tovaru na miesto plnenia
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch nasledovne: v pondelok až štvrtok v časoch od 8:00 do 11:30 alebo 13:00 do 15:00 a v piatok v čase od 8:00 do 11:30. Dodávateľ je povinný najmenej 2 dni pred plánovaným dodaním tovaru na miesto plnenia informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 2x faktúru. Ak bude faktúra zároveň dodacím listom, musí to byť uvedené na faktúre.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia tovaru a vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz jedným dodaním, nie čiastkovo.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo akejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
• Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 - 14:00.
• Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky.
V prípade ponúkaného ekvivalentu spĺňať minimálne alebo vyššie technické parametre požadovaného materiálu/komodity

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kpt. Nálepku 1, 075 01 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

22.09.2025 09:58 — 03.10.2025 09:58

1,00 podľa opisného formuláru

881,30

881,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.07.2025 09:59

25.07.2025 09:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2025 10:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 418
 20
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.07.2025 10:52 - Vstupná ponuka 880,00 € Cena bez DPH
25.07.2025 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 875,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS