• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2025 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2025 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2025 09:25

Detail zákazky Z20253508

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.07.2025 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2025 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2025 09:25

Základné údaje

Z20253508

OF-301169

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11120907

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

36205214

KOSIT a.s.

Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu.

zber, odber, odvoz, zneškodnenie, kuchynský odpad, likvidácia, biologický rozložiteľný odpad, odpady, jedlé oleje a tuky, manipulácia s odpadmi,

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu.
Funkcia
Pravidelný zber, odvoz a zneškodňovanie kuchynského odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Pravidelný zber, odvoz a zneškodňovanie kuchynského odpadu vymedzeného v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1069/2009 ako všetok potravinový odpad vrátane použitého potravinového oleja, ktorý vzniká v reštauráciách, stravovacích zariadeniach a kuchyniach.
Pravidelný zber, odvoz a zneškodňovanie kuchynského odpadu s katalógovými číslami 20 01 08 – biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad a 20 01 25 – jedlé tuky a oleje.
Pravidelný zber, odvoz a zneškodňovanie kuchynského odpadu – zvyškov jedla, kostí, šupiek z čistenia zeleniny, jedlých olejov, zvyškov ovocia a zeleniny, vaječných škrupín a iného podobného odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Objem kuchynského odpadu s katalógovým číslom 20 01 08 kg 100000
2. Objem jedlých olejov a tukov s katalógovým číslom 20 01 25 liter 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Objem nádob na kuchynský odpad poskytnutých dodávateľom služieb liter / 30 až 120
2. Objem nádob na jedlé tuky a oleje poskytnutých dodávateľom služieb liter / 30 až 120
3. Počet nádob na kuchynský odpad a jedlé tuky a oleje poskytnutých zdarma dodavateľom v závislosti od litráže nádob v objeme 900 až 1200 litrov
4. Biologicky rozložiteľný kuchynský odpad katalógové číslo odpadu 20 01 08
5. Frekvencia zberu kuchynského odpadu,podľa bodu 4. minimálne 2 x týždenne v pravidelných intervaloch
6. Jedlé tuky a oleje katalógové číslo odpadu 20 01 25
7. Frekvencia zberu jedlých tukov a olejov, podľa bodu 6. podľa skutočnej potreby na základe objednávky
8. Dodávateľ služby (odberateľ odpadu) je povinný poskytnúť objednávateľovi vlastné čisté nádoby na odpad a zabezpečiť ich výmenu pri každom odbere, t. j. odobrať naplnené nádoby a nahradiť ich prázdnymi a čistými. plastové nádoby s poklopom a s označením litráže
9. Nádoby na odpad nádoby musia byť nepoškodené, čisté a určené na skladovanie odpadu vrátane olejov
10. Nádoby na odpad nádoby musia byť označené "materiál kategórie 3 Neurčené na ľudskú spotrebu"
11. Odber odpadov v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 14:00 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že doba platnosti tejto rámcovej dohody je od 01.08.2025 do 31.07.2026, alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zákazky, t. j. maximálnej zmluvnej ceny vrátane DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
2. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
3. Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní sa funkčným celkom rozumie úplná realizácia zazmluvnenej služby alebo riadne ukončenie zmluvy.
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi: oprávnenie príslušného orgánu na nakladanie s biologicky rozložiteľným odpadom a doklad o spôsobe konečného zneškodnenia odpadu.
5. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi rozpis ceny podľa jednotkových cien (jednotková cena za 1 liter alebo 1 kg odpadu), a to bez DPH aj s DPH.
6. Jednotkové ceny musia zahŕňať všetky náklady súvisiace so zhodnotením odpadu, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, prenájom nádob a ďalších nákladov súvisiacich s predmetom plnenia.
7. Hmotnosť odovzdaného odpadu bude uvedená a odsúhlasená na tlačive, ktoré bude obsahovať dátum, meno a podpis osôb poverených objednávateľom a dodávateľom.
8. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
9. Fakturácia služieb bude prebiehať v mesačných intervaloch, vždy do 10. dňa nasledujúceho mesiaca, na základe skutočného množstva odpadu v predchádzajúcom mesiaci.
10. K faktúre je potrebné priložiť denné zberné listy odpadu.
11. Predpokladané množstvá odpadu nie sú záväzné a budú odoberané postupne počas trvania zmluvy. V prípade, že objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky, dodávateľ sa zaväzuje neuplatňovať žiadne sankcie.
12. Fyzickým prevzatím odpadov dodávateľom alebo jeho zamestnancom v mieste plnenia preberá zodpovednosť za nakladanie s odpadmi poskytovateľ – dodávateľ služby.
13. Realizácia služby, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu predmetu zákazky alebo osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
14. a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom,
15. b) úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody spôsobom v rozpore s rámcovou dohodou (napríklad opakované nekvalitné plnenie služby, ak bol úspešný uchádzač už aspoň raz písomne upozornený na nedostatky),
16. c) omeškanie úspešného uchádzača s realizáciou služby o viac ako 3 pracovné dni.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok v zmysle špecifikácie

12 177,00

9 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.07.2025 10:51

28.07.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 56
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.07.2025 15:28 - Vstupná ponuka 12 177,00 € Cena s DPH
27.07.2025 19:21 - Najvýhodnejšia ponuka 12 176,02 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS