• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2025 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2025 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2025 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2025 15:00

Detail zákazky Z20253499

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.07.2025 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2025 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2025 14:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2025 15:00

Základné údaje

Z20253499

OF-301017

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11065870

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

36835463

DREVEX EU, s.r.o.

Bojnická cesta 1870/45B, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolička

sedenie

  • 39112000-0 - Stoličky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolička
Funkcia
sedenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka sedadla cm 44 45
celková šírka stoličky cm 44 45
hĺbka stoličky cm 53 54
výška sedadla cm 45 46
celková výška stoličky cm 88 90
nosnosť kg 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stohovateľná áno
stolička s poplastovanou kostrou viď. obrázok je mimoriadne pevná a odolná voči atmosférickým vplyvom a znečisteniu
stolička jedálenská plastová s vnútornou kovovou kostrou áno
vhodná do interiéru i do exteriéru áno
vhodná do sociálnych zariadení áno
stabilná hliníková podnož z trubkových profilov s vrchnou povrchovou úpravou z technického polymeru áno
v sedáku otvor pre odtok vody pri vonkajšom použití áno
záruka 36 mesiacov
certifikát stoličky v slovenskom alebo v českom jazyku potvrdzujúci nosnosť stoličky 140 kg áno
farba stoličiek možnosť výberu minimálne z 5 farieb
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy stoličku (nie obrázok ale tovar) inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, (certifikát, rozmery)  inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Tovar musí zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. V prípade, ak objednávateľ počas záručnej doby zistí, že tovar nemá vlastnosti uvedené v tejto zmluve, vzniká objednávateľovi nárok na vrátenie kúpnej ceny. Náklady s tým spojené budú uplatnené na ťarchu dodávateľa.
V prípade dodania tovaru kuriérom si objednávateľ vyhradzuje právo na potvrdenie prevzatia tovaru až po jeho skontrolovaní.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu + stoličku (nie obrázok ale tovar), z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo dodá tovar, ktorý nemá vlastnosti uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nedostatku finančných prostriedkov.
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

28.07.2025 14:00

146,00 ks

10 774,80

8 760,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.07.2025 13:25

14.07.2025 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2025 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 68
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.07.2025 15:11 - Vstupná ponuka 10 774,00 € Cena s DPH
14.07.2025 12:02 - Najvýhodnejšia ponuka 8 610,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS