• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2025 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2025 10:55

Detail zákazky Z20253480

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2025 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2025 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2025 10:55

Základné údaje

Z20253480

OF-301106

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11065845

Objednávateľ

00691798

Domov pre seniorov

Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

31685005

TIS, s.r.o.

Levočská 36B/1613, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny

ovocie, zelenina

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé ovocie a zelenina
Funkcia
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára, ako výsledok verejného obstarávania v súlade so Smernicou o VO DpS a v súlade s § 1 ods. 13 písm. ab)  a § 56 Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov s názvom: „Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny“. Na základe výsledku verejného obstarávania sa z úspešného uchádzača stal dodávateľ. Predmet zákazky bol obstarávaný podľa § 1 ods. 13 písm. ab)  zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa Smernice o VO DpS.
Dodávka čerstvého ovocia a zeleniny na prípravu jedál a na priamu konzumáciu.
Lehota plnenia zákazky (trvanie rámcovej dohody) je 6 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Predpokladané uzavretie rámcovej dohody je 7/2025. Predpokladaný začiatok plnenia rámcovej dohody je 7-8.2025.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cesnak kg 24
Cibuľa biela kg 480
Citrón kg 320
Cvikla kg 40
Kareláb kg 50
Kapusta biela kg 240
Kapusta červená kg 130
Kapusta čínska kg 160
Kapusta kysla 10kg kg 460
Karfiol   (ks) ks 160
Kel čerstvý kg 380
Mrkva kg 620
Paprika zelená kg 36
Paprika biela kg 36
Paradajky cherry kg 350
Paradajky kg 350
Petržlen kg 190
Pór kg 50
Šalát ľadový kg 20
Šalát hlávkový kg 40
Uhorky šalátové kg 220
Zeler kg 160
Banán kg 1000
Broskyňa kg 60
Grapefruit červený kg 100
Grapefruit  žltý kg 100
Hrušky kg 250
Jablko golden kg 330
Jablko červené kg 330
Kiwi kg 150
Mandarínky kg 450
Marhule kg 120
Nektarinky kg 190
Pomaranč kg 100
Slivky kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednotková cena za 1 kg / 1 ks - pozri technické vlastnosti
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo a druh tovaru s možnosťou e-mailového objednávania tovaru (podľa potrieb objednávateľa).
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne, okrem soboty, nedele a sviatkov (5 dni v týždni). Objednávateľ predloží objednávku (môže aj emailom) dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 14.00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 7:00 hod. (podľa požiadaviek objednávateľa môže byť dodacia doba aj neskoršia).
Dodávaný tovar musí spĺňať kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem. Dodávaný tovar musí byť čerstvý a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.  Všetky produkty musia mať uvedený dátum najneskoršej spotreby.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Ak bude tovar zabelený v obaloch, tak záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch. Obaly musia byť recyklovateľné.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru. Ostatné vady, záruky, sankcie a pod. budú riešené v súlade s OPEP.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej producentom.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s  dodávkou.
Cena, ktorá bude predmetom Rámcovej dohody, t.z. aj tzv. vysúťažená cena sa môže meniť a to len v prípade zmeny cien na trhu z predmetným tovarom a len v súlade so ZVO a so Smernicou o verejnom obstarávaní DpS . Takáto zmena môže byť uskutočnená len na základe dodatku k Rámcovej dohode.
Zmena rámcovej dohody môže byť, ale len v súlade so ZVO a v súlade s OPEP.
Dodávateľ musí objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ak bude mať dodávateľ cenníkovú cenu nižšiu, ako je jednotková cena v tejto Rámcovej dohode (v špecifikácii, ktorá je prílohou Rámcovej dohody a ktorá je neoddeliteľnou súčasťou Rámcovej dohody). Zvýšenie jednotkovej ceny nie je možné.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (čo je v súlade s OPEP). Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi - v súlade s OPEP.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia jednotkových cien) predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia) predmetu rámcovej dohody bude v tvare: jednotková cena bez DPH, cena spolu za jednotlivý druh tovaru bez DPH a potom cena spolu za celý súbor dodávaného tovaru bez DPH, výška alebo sadzba DPH a cena spolu s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody.
Dodávateľ skutočnosť o sadzbách DPH uvedie v špecifikácii a označí tieto skutočnosť pri danom tovare v špecifikácii.
Tovar, ktorý je v špecifikácii napísaný, ako konkrétna značka, môže byť nahradený aj inou značkou - ekvivalentom minimálne v rovnakej špecifikácii a charakteristike. Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotlivých cien.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotlivých cien celkovej ceny uvedenej v rámcovej dohode. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodavateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk.
Ak počas plnenia rámcovej dohody bude mať objednávateľ požiadavku na tovar, ktorý nie je predmetom špecifikácie  technických vlastností tejto rámcovej dohody, ale je v súlade so spoločným slovníkom verejného obstarávania (CPV), tak v rámci kvality poskytovaných služieb môže objednávateľ tento tovar od dodávateľa odobrať tak, ako keby bol predmetom tejto rámcovej dohody. To zároveň nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru. Cena za takýto tovar bude taká, aká je skutočná cena takéhoto výrobku v danom období u dodávateľa.
Dodávateľ je povinný nahradiť škodu (náklady objednávateľa) v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo odstránením vád tovaru, pokiaľ toto omeškanie ohrozuje činnosť objednávateľa pri poskytovaní služieb klientom - dodávateľ je povinný nahradiť takúto škodu, keď objednávateľ bude musieť zabezpečiť rovnaký alebo porovnateľný tovar od iného dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Rámcovej dohody.
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky tovaru podľa tejto Rámcovej dohody nebude vykonávať prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva nelegálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

6

7 746,00 kg/ks

16 550,48

14 675,23

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.07.2025 14:55

14.07.2025 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2025 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 220
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.07.2025 16:36 - Vstupná ponuka 16 549,00 € Cena s DPH
14.07.2025 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 15 354,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS