• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2025 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2025 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2025 15:55

Detail zákazky Z20253458

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.07.2025 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2025 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2025 15:55

Základné údaje

Z20253458

OF-300903

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11065829

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarenské práce

tlač, tlačiarenské služby, publikácia, brožúra, vizitky, zborník, časopis, plagát, pozvánky, kalendárik, zošiť, skladačka

  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 22120000-7 - Publikácie
  • 22213000-6 - Časopisy
  • 30199740-9 - Firemné vizitky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiarenské práce
Funkcia
1. Tlač tlačených výrobkov a ich konečné spracovanie.
2. Dodanie tlačených výrobkov vrátane grafického spracovania, tlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke (t.j. do kancelárie, v budove bez výťahu) a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky.
3. Dodávateľ vykoná tlač na základe originálu poskytnutého objednávateľom v elektronickej podobe, pričom dodávateľ zabezpečí vo vlastnej réžii všetok potrebný materiál.
4. Pri tlači publikácie sa uplatňuje znížená sadzba dane v zmysle zák. č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, preto zmluvná celková cena s DPH musí zahŕňať DPH vo výške 5%.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Brožúra o objednávateľovi v cudzom jazyku - formát: A5; Počet strán: 20 - 40 (vrátane obálky); Obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; Papier obálky: 130 g NPL; Papier - vnútro 4+4: 115 g NPL; Väzba: V1 náklad v ks (15 x tlač po 100 ks)
2. Brožúra o objednávateľovi v cudzom jazyku - formát: A5; Počet strán: 40 - 60 (vrátane obálky); Obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; Papier obálky: 130 g NPL; Papier - vnútro 4+4: 115 g NPL; Väzba: V1 náklad v ks (15 x tlač po 100 ks)
3. Brožúra o objednávateľovi v slovenskom jazyku - formát: A5; Počet strán: 20 - 40 (vrátane obálky); Obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; Papier obálky: 130 g NPL; Papier - vnútro 4+4: 115 g NPL; Väzba: V1 náklad v ks (10 x tlač po 200 ks)
4. Brožúra o objednávateľovi v slovenskom jazyku - formát: A5; Počet strán: 40 - 60 (vrátane obálky); Obálka: 4+4 (plnofarebná), matné lamino; Papier obálky: 130 g NPL; Papier - vnútro 4+4: 115 g NPL; Väzba: V1 náklad v ks (10 x tlač po 200 ks)
5. Vizitky obojstranné: formát 50x90 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth náklad v ks (30 x tlač po 50 ks)
6. Vizitky jednostranné: formát 50x90 mm; farebnosť 4+0; papier 300g OLIN Smooth náklad v ks (30 x tlač po 50 ks)
7. Brožúra č. 1 - formát A5, počet strán: 12-24 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (12 x tlač po 100 ks)
8. Brožúra č. 2 – formát A5, počet strán: 20-40 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (15 x tlač po 100 ks)
9. Brožúra č. 3 - rozmer A5, počet strán: 20-40 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (20 x tlač po 200 ks)
10. Brožúra č. 4 (mimoriadne číslo) – formát A5, počet strán: 28-40 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (25 x tlač po 200 ks)
11. Brožúra č. 5 - rozmer 180x180mm, počet strán: 12 – 28 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (20 x tlač po 100 ks)
12. Brožúra č. 6 - rozmer 180x180mm, počet strán: 28 – 36 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (20 x tlač po 200 ks)
13. Brožúra č. 7 - rozmer 180x180mm, počet strán: 36 – 44 vrátane obálky, obálka: 4+4, lamino-áno, vnútro 4+4, 180 g NPL, väzba: V1 náklad v ks (10 x tlač po 100 ks)
14. Zborník č. 1 (Dr.h.c.) - formát: A5, väzba: V2, VNÚTRO: papier 80 g BO, farebnosť  4+4; OBÁLKA - farebnosť  4+0,  matné lamino, 250g ONL. Počet strán: 40-60, kvalita výstupu ako z ofsetu náklad v ks (15 x tlač po 100 ks)
15. Zborník č. 2 - formát: A5, väzba: V2, VNÚTRO: papier 80 g BO, farebnosť  1+1; OBÁLKA - farebnosť  4+0,  matné lamino, 250g ONL. Počet strán: 40-60 náklad v ks (10 x tlač po 100 ks)
16. Zborník č. 3, (Dr.h.c.) - formát: A5, väzba: V2, VNÚTRO: papier 80 g BO, farebnosť  4+4;  OBÁLKA - farebnosť 4+0, 250g ONL, matné lamino. Počet strán: 60-120, kvalita výstupu ako z ofsetu náklad v ks (15 x tlač po 100 ks)
17. Zborník č. 4 (výročná správa) - formát: A5, väzba: V2, VNÚTRO: papier 80 g BO, farebnosť 4+4;  OBÁLKA - farebnosť 4+0, 250g ONL, matné lamino. Počet strán: 120-160, kvalita výstupu ako z ofsetu náklad v ks (10 x tlač po 100 ks)
18. Zborník č. 5 (výročná správa) - formát: A5, väzba: V2, VNÚTRO: papier 80 g BO, farebnosť: 4+4, OBÁLKA - farebnosť  4+0 , 250g ONL, matné lamino.  Počet strán: 160-200, kvalita výstupu ako z ofsetu náklad v ks (10 x tlač po 100 ks)
19. Zborník č. 6 (výročná správa) - formát: A5, väzba: V2, VNÚTRO: papier 80 g BO, farebnosť: 4+4, OBÁLKA - farebnosť  4+0 , 250g ONL, matné lamino. Počet strán: 200-240, kvalita výstupu ako z ofsetu náklad v ks (10 x tlač po 100 ks)
20. Časopis č. 1 - rozmer A4, väzba V1, papier: ONM obojstranný natieraný matný  papier. Obálka: 150g , počet strán: 32-44, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro), papier vnútro: 115 g náklad v ks (15 x tlač po 100 ks)
21. Časopis č. 2 (anglický jazyk) - rozmer A4, väzba V1, papier: ONM obojstranný natieraný matný. Obálka: 150g, počet strán: 32-44, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro), papier vnútro: 115 g náklad v ks (10 x tlač po 200 ks)
22. Časopis č. 3 (mimoriadne číslo) - rozmer A4, väzba V1, papier: rozmer A4, väzba V1, papier: ONM obojstranný natieraný matný  papier. Obálka: 150g, počet strán: 20-32, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro), papier vnútro: 115 g náklad v ks (10 x tlač po 100 ks)
23. Časopis č. 4 (mimoriadne číslo) - rozmer A4, väzba V1, papier: ONM obojstranný natieraný matný. Obálka: 150 g, počet strán: 32-48, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro), papier vnútro: 115 g náklad v ks (20 x tlač po 200 ks)
24. Časopis č. 5 - rozmer A4, väzba V1, papier: ONM obojstranný natieraný matný. Obálka: 150g,  počet strán: 44-64, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro), papier vnútro: 115 g náklad v ks (15 x tlač po 100 ks )
25. Časopis č. 6 (anglický jazyk) - rozmer A4, väzba V1, papier: ONM obojstranný natieraný matný. Obálka: 150g, počet strán: 44-60, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro), papier vnútro: 115 g náklad v ks (15 x tlač po 100 ks)
26. Časopis č. 7 - rozmer 210x270 mm na výšku, väzba V2(lepená), papier: hladený (kalandrovaný) ofsetový. Obálka: 250 g, počet strán: 44-64, farebnosť: 4+4 (obálka+vnútro), papier vnútro: 90 g náklad v ks (12 x tlač po100 ks)
27. Časopis (študentský) - rozmer C5, väzba V1, papier: 130 g NPL, počet strán: 32-44, farebnosť: 4+4 - obálka, 4+4 - vnútro náklad v ks (6 x tlač po 100 ks)
28. Časopis (študentský) - rozmer C5, väzba V1, papier: 130g NPL, počet strán: 32-44, farebnosť: 4+4 - obálka, 1+1 - vnútro náklad v ks (6 x tlač po 100 ks)
29. Plagát (KALENDÁR) - formát A1 841x594mm; počet strán 1; farebnosť 4+0; papier 200g ONM; povrchová úprava 1+0 matný lak náklad v ks (4 x tlač po 50 ks)
30. Záložka do knihy - formát 50x200 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth náklad v ks (5 x tlač po 1000 ks)
31. Záložky - formát 50x200 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth náklad v ks (3 x tlač po 500 ks)
32. Pozvánky - formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier Conqueror 300g s vodoznakom 1 x lom na formát 100x210mm náklad v ks (2 x tlač po 50 ks)
33. Pozvánky - formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier Conqueror 300g s vodoznakom 1 x lom na formát 100x210mm náklad v ks (5 x tlač po 100 ks)
34. Pozvánky - formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier Conqueror 300g s vodoznakom 1 x lom na formát 100x210mm náklad v ks (3x tlač po 100 ks)
35. Pozvánky - formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g Conqueror s vodoznakom náklad v ks (4 x tlač po 50 ks)
36. Pozvánky - formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g Conqueror s vodoznakom náklad v ks (4 x tlač po 100 ks)
37. Pozvánky - formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g Conqueror s vodoznakom náklad v ks (3 x tlač po 100 ks)
38. Pozvánky - formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth 1 x lom na formát 100x210 mm náklad v ks (3 x tlač po 50 ks)
39. Pozvánky - formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth 1 x lom na formát 100x210mm náklad v ks (2 x tlač po 100 ks)
40. Pozvánky - formát 200x210 mm; farebnosť 4+4; papier 300g OLIN Smooth 1 x lom na formát 100x210mm náklad v ks (3 x tlač po 100 ks)
41. Pozvánky - formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g OLIN SMOOTH náklad v ks (2 x tlač po 50 ks)
42. Pozvánky - formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g OLIN SMOOTH náklad v ks (2 x tlač po 100 ks)
43. Pozvánky - formát 100x200 mm, farebnosť 4+0, papier 300 g OLIN SMOOTH náklad v ks (3 x tlač po 100 ks)
44. Folder (košieľka lepená) - výsledný formát 240x305mm, farebnosť 4+0, 300 g natieraný papier matný, výsek na vizitku náklad v ks (20 x tlač po 200 ks)
45. Trhací blok (mapka + riadkovanie na poznámky) - 50 listový x 200; formát A4; papier 80g AMB; farebnosť 4+0 náklad v ks (2 x tlač po 50 ks)
46. Skladačka (mapa + kontakty) - formát A4 - 4x lom na formát cca 99x52mm, 135 g lesklý natieraný papier, 4+4 farebnosť náklad v ks (10 x tlač po 600 ks)
47. Ťahák + diár pre študentov - rozmer A6 (105x148mm), väzba V1, 36-54 strán vrátane obálky, farebnosť 4+4 (obálka+vnútro), papier - vnútro: 80 g BO, obálka: 250 g ONL matné lamino náklad v ks (20 x tlač po 500 ks)
48. Zošit A4 - z bezdrevného papiera,  Väzba V1, počet strán 60, Vnútro: linajkový/bezlinajkový, vnútro BO 80 g, farebnosť vnútra 1+1, Obálka:  farebnosť  4+0, natieraná matná ONL 150 g. (Z dôvodov úžitkových vlastností trváme na len ofsetovej tlači) náklad v ks (20 x tlač po 100 ks)
49. Zošit A5 - z bezdrevného papiera, Väzba V1, počet strán 60, Vnútro: linajkový/bezlinajkový, vnútro BO 80 g, farebnosť vnútra 1+1. Obálka:  farebnosť  4+0, natieraná matná ONL 150 g. (Z dôvodov úžitkových vlastností trváme na len ofsetovej tlači) náklad v ks (20 x tlač po 100 ks)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH,
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (grafické spracovanie, tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke v budove na 2. poschodie bez výťahu, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov.
7. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe.
8. Dodávateľ je povinný pre tlačou predmetu zákazky predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie grafické spracovanie predmetu zákazky.
9. Dodávateľ sa zaväzuje počas trvania zmluvy:
9.1. zabaliť tlačené výrobky do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia,
9.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín, presné množstvo, miesto plnenia a kontaktná osoba. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne.
11.  Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 20 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
12. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
13.  V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne.
14. V zmysle ustanovení OPEP týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
15. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
16.  Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
17.  Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 súbor

127 822,80

113 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.07.2025 09:51

14.07.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 511
 93
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.07.2025 12:16 - Vstupná ponuka 127 822,80 € Cena s DPH
14.07.2025 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka 119 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS