• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2025 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    11.07.2025 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    11.07.2025 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.07.2025 14:50

Detail zákazky Z20253440

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2025 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    11.07.2025 13:55
  •    Ukončenie zákazky
    11.07.2025 14:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.07.2025 14:50

Základné údaje

Z20253440

OF-301095

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11060319

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50963791

FERMAT SK s.r.o.

Čepeňská 2369/34, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia a pomôcky na manipuláciu s materiálom

Mechanické manipulačné zariadenia, rudla, manipulačný vozík, nízkozdvižný vozík

  • 42418500-4 - Mechanické manipulačné zariadenia
  • 42415210-3 - Pracovné vozíky opatrené manipulačným zariadením
  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vozík ručný vidlicový nízkozdvižný
Funkcia
Vozík ručný vidlicový nízkozdvižný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Nosnosť kg 2000 3000
Maximálna výška zdvihu mm 200
Dĺžka vidlíc mm 1150
Celková šírka mm 520 600
Celková dĺžka mm 1520 1800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Variant obsluhy Ručne vedený
 2. Rudla
Funkcia
Rudla do 350kg
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Nosnosť kg 200 350
šírka lopaty mm 150 250
dĺžka lopaty mm 400 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Variant obsluhy Ručne vedený
konštrukčný materiál oceľ
kolesá Bantamové, nafukovacie
 3. Vozík manipulačný - skladový
Funkcia
Vozík manipulačný - skladový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Nosnosť kg 250 350
Šírka plošiny mm 600 700
Dĺžka plošiny mm 900 1000
Priemer kolesa mm 120 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Variant obsluhy Ručne vedený
konštrukčný materiál oceľ
kolesá 2 otočné kolieska a 2 pevné kolieska
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté aj náklady spojené s dodávkou materiálov na miesto plnenia a vyložením materiálu, Jamník 1002, 033 01 Jamník
Dovoz materiálu je v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. po predchádzajúcom telefonickom dohovore s kontaktnou osobou
Tovar bude dodaný jednorázovo
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru v 3 vyhotoveniach a dodací list spolu s tovarom na miesto plnenia
Splatnosť - faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi
Objednávateľ je oprávnený neprebrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy
Miesto plnenia predmetu zákazky - Jamník okres Liptovský Mikuláš
Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jamník 1002, Jamník, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

21.07.2025 12:56 — 01.08.2025 12:56

1,00 ks

1 000,00

795,99

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.07.2025 13:00

11.07.2025 13:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.07.2025 14:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 197
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.07.2025 10:53 - Vstupná ponuka 1 000,00 € Cena s DPH
11.07.2025 13:43 - Najvýhodnejšia ponuka 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS