00332399
Mesto Hanušovce nad Topľou
Mierová 333/3, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok
elektronické stravovacie karty, stravné poukážky
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet alebo ekvivalentom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
| Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky/jednotky je vo výške 6,60 eur a je asociovaná ku stravovacej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladané množstvo elektronických stravných kariet (ročne) | ks | 100 | 120 | |
| Predpokladané množstvo elektronických stravných poukážok (mesačne) | ks | 1200 | ||
| Nominálna hodnota elektronického stravnej poukážky (stravnej jednotky, kreditu) | € | 6,60 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Elektronická stravovacia karta obsahuje | číslo karty, platnosť karty, meno držiteľa |
| Elektronická stravovacia karta obsahuje | ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä týkajúce sa: vydania, vydanie novej karty po uplynutí platnosti pôvodnej karty, blokácie, aktivácie, dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, priradenia stravných jednotiek k stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty. |
| Výška provízie (VP) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej jednotky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. |
| Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve. |
| Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných jednotiek. |
| Množstvo odobratých stravných jednotiek sa môže zmeniť v prípade zmeny § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Množstvo odobratých stravných jednotiek sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa. Presné množstvá a nominálne hodnoty stravných jednotiek objednávateľ uvedie v samostatných záväzných objednávkach. |
| Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy je právom objednávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí dodanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od prijatia objednávky od objednávateľa na miesto určené v objednávke (na adresu objednávateľa), a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. Objednávanie stravovacích kariet prebieha online cez zákaznícku zónu dodávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám najneskôr do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez zákaznícku zónu dodávateľa. |
| Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
| Interval objednávania stravných jednotiek bude prebiehať podľa potreby objednávateľa. |
| Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, maximálne po dobu 12 mesiacov. |
| Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať objednávateľovi manažovať stravovacie karty, kredit, používateľov a objednávky. |
| Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android a technológiou NFC je výhodou. |
| Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie elektronických stravovacích kariet s minimálne 5 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa. V prípade, že dodávateľ danú podmienku počas účinnosti zmluvy nebude spĺňať je verejný obstarávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
| Trvanie rámcovej dohody je od 01.08.2025 do 31.07.2026. |
| Rámcová dohoda zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné požadované množstvo. |
| Objednávateľ a dodávateľ uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracovaní osobných údajov (GDPR). |
| Názov | Upresnenie |
| Doba platnosti elektronickej stravovacej karty | min. 3 roky od vydania |
| Minimálna hodnota transakcie realizovanej stravovacej karty | 0,01 € |
Mierová 333/3, Hanušovce nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
97 000,00
97 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.07.2025 11:24
15.07.2025 10:00
15.07.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 07.07.2025 11:53 - Vstupná ponuka | 97 000,00 | € | Cena s DPH |
| 11.07.2025 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 96 590,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: