• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2025 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2025 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2025 12:20

Detail zákazky Z20253430

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2025 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2025 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2025 12:20

Základné údaje

Z20253430

OF-301057

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11055119

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

00612758

AMEDIS spol. s r.o.

Mlynská 10, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Analyzátor textúry s príslušenstvom

textúrometer, analyzátor, sonda

  • 38430000-8 - Prístroje na detekciu a rozbory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analyzátor textúry s príslušenstvom
Funkcia
vybavenie pracoviska - laboratória - Analyzátor textúry - multifunkčné zariadenie merajúce mechanické vlastnosti liekových foriem, ktoré priamo súvisia s akosťou liekov a zmyslovým vnímaním ľudí po ich podaní. Analyzátor bude slúžiť na hodnotenie akosti najmä tuhých a polotuhých liekov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Analyzátor textúry (štruktúry) - textúrometer vrátane softvéru ks 1
výška prístroja mm 650 950
rozmer mm 550x400
maximálna kapacita tenzometra N 500
minimálna kapacita tenzometra N 5
spúšťacia sila tenzometra g 0,5 pri 2 mm/s
presnosť z meranej hodnoty sily % 0,5
rýchlosť posunu ramena mm/s 0,01
pracovná výška pre meranie mm 300
rozlíšenie vzdialenosti μm 2
rýchlosť zápisu dát pps 1000
rozsah rýchlosti posuvu mm/s 0,01 40
rozlíšenie g 0,1
2. silomer - záťažový článok/tenzometer: (1ks x 5 kg, 1ks x 50 kg) ks 2
3. valcová sonda z nerezovej ocele s priemerom 0,5 inch ks 1
4. valcová sonda z nerezovej ocele s priemerom 6 mm ks 1
5. valcová sonda z Delrinu s priemerom 10 mm ks 1
6. valcová sonda z hliníku s priemerom 20 mm ks 1
7. valcová sonda z hliníku s priemerom 36 mm ks 1
8. valcová sonda z hliníku s priemerom 50 mm ks 1
9. základný stôl (pravouhlá základňa/upínacia základňa) ks 1
10. súprava umožňujúca vykonať skúšku roztierateľnosti ks 1
11. súprava umožňujúca vykonať skúšku ťahom ks 1
12. súprava umožňujúca vykonať skúšku mukoadhézie ks 1
13. valcová sonda s priemerom 0,5 inch ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Analyzátor textúry (štruktúry) - textúrometer  vrátane softvéru  ;;;  Požaduje sa, aby analyzátor mal 2 ks textúrometra, ktorý musí byť schopný vykonávať kompresné aj tenzné meranie textúry liekových foriem. Zariadenie bude kompaktné a samonosné, aby ho bolo možné postaviť na váhový stôl. Plošná veľkosť zariadenia nesmie presiahnuť 550 x 400 mm a celková výška nesmie presahovať 890 mm. Prístroj bude dodaný s dotykovou ovládacou jednotkou a s obslužným meracím softwarom. POLOŽKA 1
Analyzátor textúry musí umožňovať výmeny silomera (záťažového článku, tenzometra). Textúrometer a obslužný software musí byť vybavený systémom pre automatické rozpoznanie meracích tenzometrov a ďalšieho príslušenstva. Automatické rozpoznanie musí prebiehať bez akéhokoľvek zásahu užívateľa po/pri jeho vložení/zapojenia do textúrometra.
Textúrometer musí umožniť v budúcnosti pripojiť externú teplotnú komoru pre meranie penetračných testov pri rôznych teplotných podmienkach. Teplotná komora musí byť kompatibilná s obslužným softwarom zariadenia pre zápis a synchronizáciu meraných parametrov.
- textúrometer vrátane softvéru  - softvér - Dodaný software musí komunikovať so zariadením pre obsluhu zariadení, musí byť vybavený funkciami pre vyhodnocovanie dát a programovanie automatických makier. Software musí byť možné prevádzkovať formou tzv. multi-licencie, to znamená že ho bude možné inštalovať aspoň na 3 nezávislých počítačoch, napr. jeden ovládací (pripojený k textúrometru v laboratóriu) a dva ďalšie vyhodnocovacie (v kancelárii).
Kompatibilné príslušenstvo s položkou 1 - analyzátorom ; - sondy môžu byť súčasťou sady POLOŽKY 2 - 8
9. základný stôl (pravouhlá základňa/upínacia základňa) ;;  Základňa, ktorá sa pripevňuje k podstave analyzátora a používa sa ako plocha pre umiestnenie vzoriek alebo pre pripojenie sondy. Pripevňujú sa k nej prídavné zariadenia k analyzátore textúry. Musí zabezpečiť presné vyrovnanie sond a vzoriek výrobkov a obsahuje PTFE izolačné stĺpiky, ktoré poskytujú tepelnú bariéru, aby sa minimalizoval prenos tepla medzi skúšanou vzorkou a analyzátorom textúry. POLOŽKA 9
10. súprava umožňujúca vykonať skúšku roztierateľnosti ;; materiál hliník, Deltrin, Perspex vrátane 1ks cylindrickej sondy s priemerom 36 mm, záchytného krúžku pre test roztierateľnosti POLOŽKA 10
11. súprava umožňujúca vykonať skúšku ťahom ;;  vrúbkované čeľuste s rozmermi 35 x 35 mm, pre vzorky obdĺžnikového tvaru s maximálnou hrúbkou 25 x 10 mm s maximálnym roztvorením 8 mm, materiál hliník a Delrin, vrátane čeľustí POLOŽKA 11
12. súprava umožňujúca vykonať skúšku mukoadhézie ;;  materiál hliník, Perspex a Delrin, vrátane valcovej sondy pre testovanie mukoadhézie, materiál Deldrin POLOŽKA 12
13. valcová sonda s priemerom 0,5 inch pre testovanie želatíny, materiál Deldrin POLOŽKA 13
Kompatibilita : Všetky položky 2 - 13 musia byť kompatibilné s položkou 1 - analyzátorom ;
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia ( doprava na adresu pracoviska), dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
1. a) vrátane montáže a inštalácie zariadenia, a aj zaškolenie podľa bodu 3 a) osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
3. a) Súčasťou dodania tovaru musí byť inštalácia zariadenia a školenie v rozsahu minimálne 2 hodín, ktoré bude obsahovať nasledujúce časti: - -bezpečnosť pri práci s textúrometrom  ;;  - odskúšanie všetkého príslušenstva, oboznámenie s jednotlivými časťami prístroja a príslušenstva, metodický postup pri uvádzaní do prevádzky  ;;  - základné oboznámenie sa s prístrojom  ;; - oboznámenie sa s metódami merania  ;;;
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
13. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
14. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
15. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
16. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
17. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
17. a) vrátane servisu a kalibrácie textúrometra, ktoré musí dodávateľ poskytovať v mieste inštalácie prístroja u objednávateľa ;; - servisná podpora v Slovenskom alebo Českom jazyku
18. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR.
20. a) Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

14.07.2025 08:00 — 15.10.2025 14:00

1,00 súbor

27 205,00

22 118,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.07.2025 10:35

10.07.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 212
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.07.2025 14:17 - Vstupná ponuka 27 204,53 € Cena s DPH
10.07.2025 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka 27 204,49 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS