• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2025 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2025 08:50

Detail zákazky Z20253418

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2025 08:39
  •    Predkladanie ponúk
    14.07.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.07.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.07.2025 08:50

Základné údaje

Z20253418

OF-301052

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11065819

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36408905

AUTOCAR - Ťažné Zariadenia, s.r.o.

Kocmál 460/22, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Úprava os. motorových vozidiel- Nákup a montáž ťažných zariadení s bajonetovým odnímaním

ťažné zariadenie, prívesný vozík

  • 34224000-3 - Časti prívesov, návesov a iných vozidiel
  • 34330000-9 - Náhradné diely pre vozidlá na prepravu tovaru, pre dodávky a osobné automobily
  • 50110000-9 - Opravy a údržbárske služby pre motorové vozidlá a súvisiace vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a montáž ťažných zariadení s bajonetovým odnímaním vrátane dodania a odbornej montáže elektroinštalácie na 2 ks služobných motorových vozidiel
Funkcia
zapojenie prívesného vozíka na prepravu materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks ťažných zariadení ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vozidlá u ktorých bude realizovaná inštalácia ťažného zariadenia s príslušenstvom: 1) AUT OS KOM FORD CUSTOM 2.0 TDCI 125KW, O.E.Č: 71-64101, Rok výroby: 2020, VIN: WF01XXTTG1LY61132
Vozidlá u ktorých bude realizovaná inštalácia ťažného zariadenia s príslušenstvom: 2) AUT OS KOM FORD TRANSIT 2.0 TDCI 125KW, O.E.Č: 69-39959, Rok výroby: 2019 VIN: WF01XXTTG1KJ44188
Druh ťažného zariadenia Certifikované ťažné zariadenie s bajonetným odnímaním, ktorý bude určený na spojenie ťažného a prípojného vozidla.
Druh ťažného zariadenia Ťažné zariadenie je uchytené na kotevných bodoch vozidla (na ráme), ktoré sú na to určené vrátane elektroinštalácie.
Požadované množstvo v kusoch: 2 ks
Dodanie: Dodanie formou odbornej montáže v mieste poskytovateľa služby v maximálnej vzdialenosti do 30 km od mesta Bratislava a v stanovenej lehote objednávateľom.
Brzdený príves maximum 2 400 kg
Nebrzdený príves maximum 750 kg
Dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného a nerepasovaného tovaru Požaduje sa
Rýchlo odoberateľný systém bez použitia náradia (odpájanie prívesu) Požaduje sa
Upínanie – odnímateľný bajonetový systém Požaduje sa
Výška a poloha spojovacej gule za vozidlom musí byť v súlade s normou 94/20 ES Požaduje sa
Elektroinštalácia Požaduje sa (13 pólová) s redukciou na 7 polovú
Výrez v nárazníka Požaduje sa (v prípade nutnosti)
Demontáž nárazníka pri montáži Požaduje sa (v prípade nutnosti)
Predložiť potvrdenie o montáži spájacieho zariadenia Požaduje sa
Predložiť doklad o schválení spájacieho zariadenia: typové schválenie ES, alebo homologizácia, alebo národné typové schválenie org. v Slovenskej republike, alebo potvrdenie, ktoré vydal výrobca vozidla Požaduje sa
Záruka na montáž, ťažné zariadenia vrátane elektroinštalácie Požaduje sa v trvaní 24 mesiacov, odo dňa montáže.
Poskytovateľ služby garantuje zabezpečenie servisu vo svojich servisných strediskách v rámci SR. Požaduje sa
Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). Áno
Návod na obsluhu: Požaduje sa v slovenskom/českom jazyku.
Montáž ťažných zariadení s príslušenstvom Mieste prevádzky dodávateľa v maximálnej vzdialenosti 30 km od mesta Bratislava
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Miesto plnenia- Mieste prevádzky dodávateľa v maximálnej vzdialenosti 30 km od mesta Bratislava.
• Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
• Zmluva sa uzatvára na dobu určitú.
• Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby
• Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa.
• Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
• Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom.
• V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
• Poskytovateľ služby vystaví a zašle faktúry na adresu objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy.
• Konkrétne termíny dodania a odbornej montáže 2 ks ťažných zariadení s bajonetovým odnímaním vrátane dodania a odbornej montáže 2 ks univerzálnych elektroinštalácii so 13 pólovou kolíkovou zásuvkou spolu s redukciou na 7 pólovú kolíkovú zásuvku, budú upresňované priebežne počas platnosti zmluvy.
• Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 30.09.2025 s termínom plnenia október až december prostredníctvom čiastkových faktúr po dodaní požadované tovaru.
• Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú požadované príslušenstvo na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
• Preberacím protokolom pre účely tejto zmluvy sa rozumie dodací list.
• Výška a poloha spájacieho zariadenia za vozidlom musí byť v súlade s normou 94/20 ES.
• Ak predložená technická špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
• Objednávateľ služby požaduje dodanie nového, nepoužitého, nepoškodeného a nerepasovaného tovaru.
• Dodaný a montovaný tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou v slovenskom/českom jazyku.
• Objednávateľ služby od poskytovateľa služby požaduje záruku na montáž, ťažné zariadenie vrátane elektroinštalácie v trvaní 24 mesiacov odo dňa montáže. Poskytovateľ služby garantuje zabezpečenie servisu vo svojich servisných strediskách v rámci SR.
• V kúpnej cene bude zahrnutá: kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (odskúšanie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.). Súčasťou dodania požadovanej tovaru/služby je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru.
• Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú 2 ks ťažných zariadení s príslušenstvom v zmysle Prílohy č.1 tejto „Požiadavky na verejné obstarávanie“ č.: ČSPSR-278/2025 na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán. Preberacím protokolom pre účely tejto zmluvy sa rozumie dodací list ktorý bude súčasťou faktúry za poskytnutú službu vystavenú poskytovateľom. Preberacím protokolom pre účely tejto zmluvy sa rozumie dodací list ktorý bude súčasťou faktúry za poskytnutú službu vystavenú poskytovateľom.
• Poskytovateľ služby je povinný dodať a vykonať odbornú montáž 2 ks ťažných zariadení s bajonetovým odnímaním vrátane dodania a odbornej montáže 2 ks univerzálnych elektroinštalácii so 13 kolíkovou pólovou kolíkovou zásuvkou s redukciou na 7 kolíkovu pólovú zásuvku, v zmysle platnej legislatívy a v stanovenej lehote.
• Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru/služby).
• Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
• Poskytovateľ služby oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
• Lehota splatnosti FAKTÚRY je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi služby.
• Ak je poskytovateľ služby identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
• Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, 381 02 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

16.07.2025 08:00 — 30.09.2025 10:00

2,00 ks

1 211,60

985,04

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.07.2025 08:39

14.07.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.07.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 483
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2025 10:58 - Vstupná ponuka 1 211,55 € Cena s DPH
07.07.2025 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 211,55 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS