• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2025 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2025 10:55

Detail zákazky Z20253414

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2025 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2025 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2025 10:55

Základné údaje

Z20253414

OF-301067

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11055105

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31680259

ITES Vranov, s. r. o.

Čemernianska 137, Vranov nad Topľou, 09303, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny nábytok

laboratórium, stôl, skrinka

  • 39180000-7 - Laboratórny nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny nábytok
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Laboratórny stôl  - 1200 x 600 x 900 mm ks 2
2. Skrinka laboratórna dvierková -  450 x 530 x 720 mm, otváranie dvierok ľavé ks 1
3. Skrinka laboratórna 4-zásuvková -  450 x 530 x 720 mm ks 1
4. Skrinka laboratórna dvierková -  600 x 530 x 720 mm, otváranie dvierok ľavé ks 1
5. Skrinka laboratórna dvierková -  600 x 530 x 720 mm, otváranie dvierok pravé ks 1
6. Skrinka laboratórna dvierková -  450 x 530 x 720 mm, otváranie dvierok pravé ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Laboratórny stôl - 1200 x 600 x 900 mm
pracovná doska pracovná doska postforming zhotovená z drevotrieskovej dosky hrúbky min. 38mm s 0,8mm vrstvou vysokotlakového laminátu, predná hrana zaoblená
kovové podstavy vyrobené z jaklových profilov  40x60x2mm, výškovo nastaviteľné
2x kovová výstuha pracovnej dosky z oceľového profilu 60x20mm áno
1x zadný chrbát z laminovanej drevotrieskovej dosky hrúbky 18mm s ABS hranou áno
2x bočná výplň z laminovanej drevotrieskovej dosky áno
oceľové profily povrchovo upravené technológiou vypaľovaných práškových pigmentov áno
farba sivá DTD
2. Skrinka laboratórna dvierková - 450 x 530 x 720 mm, otváranie dvierok ľavé
1x výškovo polohovateľná polica áno
všetky drevené časti nábytku vyrobené z drevotrieskovej dosky hrúbky  min.18mm áno
drevotriesková doska typu napr. EGGER áno
všetky kontaktné hrany chránené ABS hranou hrúbky  min. 2mm áno
závesy na skrinkách -  napr. BLUM/s tlmením s možnosťou otvárania až do 170° áno
otváranie dierok – ľavé áno
štand. kovové nožičky s nastaviteľnou výškou 120mm áno
farba sivá DTD / hrana modrá
kovové úchytky áno
3. Skrinka laboratórna 4-zásuvková - 450 x 530 x 720 mm
všetky drevené časti nábytku vyrobené z drevotrieskovej dosky hrúbky min.18mm áno
drevotriesková doska typu napr. EGGER áno
všetky kontaktné hrany chránené ABS hranou hrúbky min. 2mm áno
zásuvky skriniek na plnovýsuvoch s tichým chodom áno
nosnosť zásuvky  min. 40kg áno
štand. kovové nožičky s nastaviteľnou výškou 120mm áno
farba sivá DTD / hrana modrá
kovové úchytky áno
4. Skrinka laboratórna dvierková - 600 x 530 x 720 mm, otváranie dvierok ľavé
1x výškovo polohovateľná polica áno
všetky drevené časti nábytku vyrobené z drevotrieskovej dosky hrúbky min.18mm áno
drevotriesková doska typu napr. EGGER áno
všetky kontaktné hrany chránené ABS hranou hrúbky min. 2mm áno
závesy na skrinkách - napr. BLUM/s tlmením s možnosťou otvárania až do 170° áno
otváranie dierok – ľavé áno
štand. kovové nožičky s nastaviteľnou výškou 120mm áno
farba sivá DTD / hrana modrá
kovové úchytky áno
5. Skrinka laboratórna dvierková - 600 x 530 x 720 mm, otváranie dvierok pravé
1x výškovo polohovateľná polica áno
všetky drevené časti nábytku vyrobené z drevotrieskovej dosky hrúbky min.18mm áno
drevotriesková doska typu napr. EGGER áno
všetky kontaktné hrany chránené ABS hranou hrúbky min. 2mm áno
závesy na skrinkách - napr. BLUM/s tlmením s možnosťou otvárania až do 170° áno
otváranie dvierok pravé áno
štand. kovové nožičky s nastaviteľnou výškou 120mm áno
farba sivá DTD / hrana modrá
kovové úchytky áno
6. Skrinka laboratórna dvierková - 450 x 530 x 720 mm, otváranie dvierok pravé
1x výškovo polohovateľná polica áno
všetky drevené časti nábytku vyrobené z drevotrieskovej dosky hrúbky min.18mm áno
drevotriesková doska typu napr. EGGER áno
všetky kontaktné hrany chránené ABS hranou hrúbky min. 2mm áno
závesy na skrinkách - napr. BLUM/s tlmením s možnosťou otvárania až do 170° áno
otváranie dvierok pravé áno
štand. kovové nožičky s nastaviteľnou výškou 120mm áno
farba sivá DTD / hrana modrá
kovové úchytky áno
Požiadavky pre pol. č. 1 až pol. č. 6
Drevotrieskové dosky musia byť v zhode s platnými európskymi normami EN 14322 a EN 14323
Laboratórny nábytok musí byť certifikovaný podľa EN 14056
Pracovné stoly musia byť certifikované podľa STN EN 13150, dodávateľ musí s dodaním tovaru doložiť platný certifikát alebo potvrdenie o zhode, vzťahujúci sa na normu STN EN 13150
Rozmery nábytku maximálna prípustná odchýlka definovaných rozmerov nábytku je +/- 5%.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1a. Dodanie tovaru na miesto plnenia, je vrátane všetkých súvisiacich služieb, predovšetkým: vykládky, vynesenia tovaru alebo zariadenia dodávateľom na miesto - do všetkých miestností určených objednávateľom, vybalenie, odstránenie a odvoz obalového materiálu. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je aj montáž podľa špecifikácie položky a pokynov výrobcu tovaru, vrátane inštalácie a pripojenia médií - elektrina vrátane uzemnenia, vodovodné potrubie, odpadové potrubie a pod.), ďalej uvedenie do prevádzky.....
1b..... Montáž pripojenia elektrických médií musí byť vykonaná oprávnenou osobou dodávateľa, disponujúcou odbornou spôsobilosťou.
2. Predmetom zmluvy nie sú stavebné úpravy a príprava prívodov médií.
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
4. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar.
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
6. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní záväzný rozpočet na jednotlivé položky v € bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny v € s DPH.
7. Dodávateľ je povinný v rámci plnenia zmluvy na vyzvanie kontaktnej osoby objednávateľa vykonať osobne obhliadku a presné zameranie priestorov, v ktorých bude inštalovaný nábytok, s dôrazom hlavne na určenie presnosti stavebných rozmerov a prívodov médií (hlavne elektrina, odpad). Súčasťou obhliadky je aj predloženie vzorkovníka farieb a záväzné odsúhlasenie farebného odtieňa nábytku podľa požiadavky objednávateľa.
8. Zameranie priestorov a prípadné akékoľvek zmeny, ktoré bude nutné urobiť tak, aby bol predmet kúpnej zmluvy dodaný na mieru podľa priestorov objednávateľa, budú súčasťou ceny.
9. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie návrh konečného umiestnenia/rozloženia laboratórneho nábytku, vzorky dekoru a farebné prevedenie nábytku v lehote do 5 pracovných dní od realizácie obhliadky a presného zamerania priestorov. Objednávateľ a dodávateľ sa následne dohodnú na postupe a časovej následnosti plnenia.
10. Až po konečnom odsúhlasení návrhu riešenia umiestnenia nábytku a dekoru nábytku, po odsúhlasení postupov a termínov plnenia pristúpi dodávateľ k realizácii dodania nábytku a súvisiacich služieb.
11. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
13. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
14. Záväzok dodávateľa sa považuje za splnený prevzatím tovaru po jeho montáži, inštalácii a odskúšaní. Súčasťou odovzdania tovaru budú aj doklady, dokumenty a potvrdenia podľa špecifikácie pri jednotlivých položkách predmetu zmluvy. O kompletnom dodaní tovaru zmluvné strany vyhotovia preberací protokol podpísaný poverenými zástupcami zmluvných strán.
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
16. Dodávateľ sa zaväzuje v priestoroch objednávateľa počas inštalácie a montáže predmetu tejto zmluvy dodržiavať právne predpisy o ochrane pred požiarmi, právne predpisy o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci ako aj ostatné právne predpisy súvisiace s dodávkou, inštaláciou a montážou predmetu tejto zmluvy.
17. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
18. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
18.a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
19. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
20. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
21. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
22. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
23. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že navrhovaný tovar alebo predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
24. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy
25. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
26. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej.
26. a) Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

14.07.2025 08:00 — 30.09.2025 14:00

1,00 súbor

1 151,00

936,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.07.2025 08:21

10.07.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.07.2025 08:56 - Vstupná ponuka 1 151,00 € Cena s DPH
10.07.2025 09:17 - Najvýhodnejšia ponuka 1 089,78 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS