• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2025 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2025 09:11
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2025 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2025 10:24

Detail zákazky Z20253412

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.07.2025 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    15.07.2025 09:11
  •    Ukončenie zákazky
    15.07.2025 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.07.2025 10:24

Základné údaje

Z20253412

OF-301013

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11071012

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba poľnohospodárskych strojov a zariadení

Oprava, údržba, servis, krovinorez.

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 16800000-3 - Časti poľnohospodárskych a lesníckych mechanizmov
  • 16310000-1 - Kosačky
  • 50800000-3 - Rôzne opravárske a údržbárske služby
  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava a údržba poľnohospodárskych strojov
Funkcia
Oprava a údržba poľnohospodárskych strojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Krovinorez motorový RIVALL ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Diagnostika poruchy, vykonanie opráv a výmena náhradných dielov áno
Základné ošetrenie, kompletný servis, funkčná skúška v záťaži áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH)
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky, okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou strojov a zariadení.
Účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi najneskôr do 2 dní od obdržania objednávky, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy po jednotlivých položkách.
Účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu.
Zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia, v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa.
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia.
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby.
Celková fakturovaná cena za opravu zariadenia predstavuje násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy v hodinách zaokrúhlenej na jednu desatinu hodiny a ceny náhradných dielov, spotrebného materiálu použitého pri oprave.
V prípade, ak sa oprava zariadenia nebude vykonávať v mieste plnenia, stanoví zhotoviteľ celkovú cenu za opravu zariadenia, ktorú odsúhlasí objednávateľ na zápise o odovzdaní a prevzatí strojového zariadenia.
V prípade, ak sa zhotoviteľ a objednávateľ nedohodnú na celkovej cene za opravu zariadenia alebo táto oprava bude nerentabilná alebo zariadenie bude neopraviteľné, zhotoviteľ je to povinný uviesť na zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia. V tom prípade zhotoviteľovi náleží odplata vo výške násobku jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy zariadenia zaokrúhlenej na desatinu hodiny.
Za dobu opravy zariadenia sa v tomto prípade považuje identifikácia poruchy, návrh celkovej ceny za opravu zariadenia resp. odôvodnenie nerentabilnosti alebo neopraviteľnosti zariadenia.
Pred vykonaním opravy zhotoviteľ vypracuje predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Následne zhotoviteľ zašle objednávateľovi na odsúhlasenie predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Opravy podľa tejto dohody bude možné realizovať len na základe objednávateľom písomne odsúhlasenej predbežnej cenovej a časovej kalkulácie.
Všetky zmeny opráv nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa.
Objednávateľ sa zaväzuje umožniť zhotoviteľovi vykonanie opráv a poskytnúť mu potrebnú súčinnosť. Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu opráv, a to v ktorejkoľvek fáze.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Zhotoviteľ musí vykonať záznam o vykonaní servisu/opravy do prevádzkovej dokumentácie zariadení.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín, potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely.
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 12 mesiacov.
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Novozámocká 1, 949 01 Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

18.07.2025 08:11 — 31.07.2025 08:11

1,00 množstvá sú uvedené v opisnom formulári

185,04

154,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.07.2025 08:11

15.07.2025 09:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.07.2025 09:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 498
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2025 09:12 - Vstupná ponuka 184,50 € Cena s DPH
07.07.2025 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 184,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS