• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2025 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2025 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2025 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2025 13:30

Detail zákazky Z20253389

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2025 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2025 12:35
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2025 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2025 13:30

Základné údaje

Z20253389

OF-301027

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11047979

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

jednorázové misky, servítky

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Miska na polievku plastová 500 ml - 100 ks (bal)
Funkcia
Miska na polievku plastová 500 ml - 100 ks (bal)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem 500 ml
materiál plast
priemer 12,7 cm
 2. Menubox dvojdielny 125 ks (bal)
Funkcia
Menubox dvojdielny 125 ks (bal)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 125
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál XPS
Uzatváreteľný áno
 3. Obrúsky - 2 vrstvové biele 250 ks (bal)
Funkcia
Obrúsky - 2 vrstvové biele 250 ks (bal)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet bal 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery (cm) 33 x 33 cm
 4. DeLonghi DLSC002 vodný filter do kávovarov
Funkcia
Filter do kávovaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
DeLonghi DLS C002 - orignálny filter pre kávovar DeLonghi 10 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozklad ceny podľa jednotlivých položiek.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ do 3 pracovných dní oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Tovar a faktúru požadujeme dodať na adresu miesta plnenia.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, 080 01, Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

14.07.2025 12:35 — 25.07.2025 12:36

250,00 bal

2 493,38

2 027,14

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.07.2025 10:13

09.07.2025 12:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2025 12:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 544
 12
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2025 11:52 - Vstupná ponuka 2 493,33 € Cena s DPH
08.07.2025 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka 2 493,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS