• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2025 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2025 10:58
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2025 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2025 12:15

Detail zákazky Z20253380

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.07.2025 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    10.07.2025 10:58
  •    Ukončenie zákazky
    10.07.2025 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.07.2025 12:15

Základné údaje

Z20253380

OF-301036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11055093

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hasičské vybavenie

hasičská výstroj, automatické hasiace zariadenie, protipožiarna hasiaca guľa

  • 35110000-8 - Hasičské, záchranárske a bezpečnostné vybavenie
  • 44480000-8 - Rôzne zariadenia požiarnej ochrany
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Protipožiarna hasiaca guľa
Funkcia
Protipožiarna guľa je najjednoduchšie a najefektívnejšie automatické hasiace zariadenie, ktorým môžete znížiť riziko vzniku požiaru a zároveň vzniknutému požiaru účinne čeliť. Manuálno-automatické použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Protipožiarna hasiaca guľa - FIRE BALL alebo ekvivalent ks 164
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Priemer gule: 147 mm
Varovný zvukový signál: 120 dB
Teplota použiteľnosti a skladovania: -40 až +65 °C a viac
Prostriedok zabezpečí uhasenie začiatkov požiaru v miestnostiach s rozlohou do 8 - 10 m2.
Samovoľné automatické hasenie nastane pokiaľ teplota okolitého prostredia presiahne cca 110 °C, alebo dôjde k styku s plameňom
Manuálne použitie - jednoducho sa hodí do ohňa, alebo automatická aktivácia v mieste uloženia.
Prostriedok sa skladá z ochranného obalu, z hasiacej práškovej zmesi A B C, zo špeciálneho tlakového zariadenia a zo siete aktivačných zápalných šnúr. Pri kontakte s otvoreným ohňom sa prostriedok sám aktivuje, zápalné šnúry zhoria, ochranný obal gule praskne, zaznie varovný signál a uvoľnená hasiaca prášková zmes uhasí vznikajúci požiar vo svojom okolí.
Garantovaná použiteľnosť  minimálne  5 rokov.
Balenie obsahuje: 1 ks (automatický hasiaci prostriedok), držiak, skrutky s hmoždinkami, návod na použitie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť  dodaný v SK alebo CZ jazyku.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou tovaru zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru (dodací list) s tovarom na adresu miesta plnenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra bude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 13.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 3 pracovné dni vopred.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku, alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien položiek zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Olbrachtova 5, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

15.07.2025 09:09 — 30.07.2025 09:09

1,00 ks

3 985,36

3 240,13

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.07.2025 09:11

10.07.2025 10:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.07.2025 11:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 483
 46
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2025 11:06 - Vstupná ponuka 3 979,05 € Cena s DPH
10.07.2025 10:56 - Najvýhodnejšia ponuka 3 936,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS