• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2025 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2025 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2025 11:35

Detail zákazky Z20253365

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2025 14:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2025 11:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2025 11:35

Základné údaje

Z20253365

OF-300606

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11047966

Objednávateľ

00398144

Centrum spoločných činností Slovenskej akadémie vied

Dúbravská cesta 3484/9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84535, SVK

Dodávateľ

48257591

IXPERTA s. r. o., organizačná zložka

Dúbravská cesta 4, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servery

servery, sieťové zariadenia

  • 48820000-2 - Servery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Server
Funkcia
Server
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojprocesorový server triedy x86 v prevedení rack maximálne 2U 19" ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor 2x CPU, každý disponujúci minimálne 8 jadrami na ploche jedného chipu
Passmark CPU benchmark Minimálne 20400
CPU TDP Maximálne 140W
RAM Požadovaná inštalovaná kapacita minimálne 128GB. Minimálne 16 DDR4 DIMM slotov na procesor
Diskové pozície Pozície pre 16x2,5“ za chovu vymeniteľných diskov
Systémové disky 2x 480GB SSD
Dátové disky interné 14x 3.84TB SSD Read Intensive SATA 6Gb HS SSD v2
Kontrolér RAID 9350-16i 4GB Flash PCIe 12Gb Internal Adapter
LAN 4x 1Gbps (1000BASE-T)
PCIe karta 100GbE 6x Mellanox ConnectX-6 Dx 100GbE QSFP56 2-port
I/O 2x USB, RJ45 system management
Zdroje 2 ks, redundantné za chodu vymeniteľné
Ďalšie príslušenstvo 8x Lenovo 100Gb SR4 QSFP28 Ethernet Transceiver, montážna sada do racku
Prepojovacie káble 8x 15m MPO-MPO OM4 MMF,  2x 1m Passive 100G QSFP28 DAC
Riadiaci modul Lenovo XClarity Controller (XCC) Enterprise
Servisné krytie 5 ročné v rozsahu 8x5 oprava v mieste inštalácie, NBD (next business day)
Požadovaný model ThinkSystem SR650 V2
 2. Doplňujúce serverové komponenty
Funkcia
Doplňujúce serverové komponenty
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dátové disky 6x 3.84TB SSD Read Intensive SATA 6Gb HS SSD v2 (kompatibilné s Lenovo SR250 V3)
Pamäťové moduly RAM 2x 16GB TruDDR5 4800MHz (1Rx8) ECC UDIMM (kompatibilné s Lenovo SR250 V3)
Riser karta pre slot 3 1x ThinkSystem SR650 V2 x16/x16 PCIe G4 Riser3 Option Kit (4XH7A61049) (kompatibilné s Lenovo SR650 V2)
PCIe karta 10/25GbE 1x Broadcom 57454 10/25GbE SFP28 4-port PCIe Ethernet Adapter (kompatibilné s Lenovo SR650 V2)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Server je vyrábaný a dodávaný ako celok, funkčná počítačová zostava a nie je to skladačka (počítač zložený z komponentov rôznych značiek a následne poskladaný Dodávateľom)
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.08.2025 09:00 — 12.09.2025 12:00

1,00 celok

41 790,00

41 790,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.07.2025 14:56

09.07.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 431
 95
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2025 08:30 - Vstupná ponuka 41 700,00 € Cena bez DPH
07.07.2025 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka 41 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS