• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2025 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2025 11:50

Detail zákazky Z20253353

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.07.2025 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2025 11:50

Základné údaje

Z20253353

OF-300971

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11047952

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

46095969

Carl Zeiss Slovakia, s. r. o.

Račianska 12481/77/A, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kamera k mikroskopu

kamera, mikroskop

  • 32320000-2 - Televízne a audiovizuálne zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kamera k mikroskopu
Funkcia
pre potreby výskumu a pedagógie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kamera k mikroskopu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ kamery mikroskopická farebná kamera pre použitie v digitálnych učebniach s ethernetovým pripojením rozšíriteľným o Wi-Fi pre softvér Labscope
typ snimača Farebný snímač CMOS, rolovacia uzávierka
počet pixelov min. 2592 (H) x 1944 (V) = 5,04 MP
Voliteľné rozlíšenia 5 MP (snap) a 2 MP (live, snap) Rozlíšenie 5 MP: 2592 (H) x 1944 (V) Veľkosť pixelu (fyzická): 2,0 µm x 2,0 µm
Veľkosť snímača (celá) 5,2 mm x 3,9 mm, čo zodpovedá 1/2,8" (6,5 mm uhlopriečka) Rozlíšenie 2 MP: 1920 (H) x 1080 (V) (Full HD, 1080p)
Veľkosť pixelu (vypočítaná) 2,67 µm x 2,67 µm
Veľkosť snímača (použitá) 5,1 mm x 2,9 mm (5,9 mm uhlopriečka)
Ovládacie tlačidlá na fotoaparáte min. 1x Vypínač 1x Zachytenie obrazu (Snap) 1x Obnovenie továrenských nastavení
Stavová LED dióda na kamere Farebne odlíšený indikátor stavu
Formát ukladania obrázkov JPEG Formát ukladania videa: mp4 Snímková frekvencia živého obrazu cez softvér cez Ethernet, čas expozície 1 ms: H x V Snímková frekvencia 1920 x 1080 až 30 fps (Labscope)
Digitalizácia 24-bitový (3 x 8 bit RGB) A/D prevodník
Expozičný čas 0,03 ms až 1 s
Rozhrania pre prenos dát a napájanie 1x USB 3.0 typu A pre Wi-Fi adaptér alebo USB kľúč 1x RJ45 (Ethernet) pre LAN pripojenie 1x DC zásuvka pre napájanie
Optické rozhranie C-mount
Rozmery / Hmotnosť max.  66 x 66 x 60 mm / 280 g
Príslušenstvo Ethernetový kábel, napájací kábel a napájací adaptér so zástrčkami
Puzdro eloxovaný hliník
Napájanie DC valcový konektor 5,5 x 2,5 mm so skrutkou
IP ochrana IP20
Podporované operačné systém Windows 10 a 11 (x64-bit), iOS 15 alebo novší, Android 12 alebo novší
Podporovaný aplikačný softvér Labscope v4.3 alebo novší (Windows, iOS a Android)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii, pričom všetky požadované funkcionality a softvérové požiadavky prístroja vrátane príslušenstva musia byť integrálnou súčasťou prístroja a musia byť funkčné po dobu celej prevádzky prístroja. Špecifikácii zodpovedá napr. Camera Educam 105
3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
9.A) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
10. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
11. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
2. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
13. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
14. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
15. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
16. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
17. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
18. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky ....
.... bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

11.07.2025 08:00 — 30.07.2025 14:00

1,00 ks

882,00

717,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.07.2025 10:50

09.07.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 207
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2025 13:31 - Vstupná ponuka 881,91 € Cena s DPH
04.07.2025 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka 881,91 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS