• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2025 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2025 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2025 16:10

Detail zákazky Z20253335

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2025 14:40
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2025 15:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2025 16:10

Základné údaje

Z20253335

OF-300924

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11035354

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

35954612

Slovanet, a. s.

Galvaniho 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie subskripcií pre zariadenia FortiWeb

FortiWeb, subskripcie

  • 48771000-3 - Softvérový balík všeobecných obslužných programov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Subskripcie pre zariadenia FortiWeb
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytnutie nižšie uvedených subskripcií pre zariadenia FortiWebVM 4 CPU so sériovým číslom: FVVM040000192606 FVVM040000192872 FVVM040000170394 FVVM040000171649
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FC-10-VVM04-581-02-12 pre zariadenia FortiWebVM 4 CPU ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Poskytovanie licencií na obdobie 12 mesiacov, odo dňa aktivácie.
Každá z licencií musí obsahovať minimálne nasledujúce rozšírené balíky:
a) FortiCare Premium plus AV
b) FortiWeb Security Service
c) Credential Stuffing Defense Service
d) IP Reputation
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Poskytovateľ musí byť zmluvným partnerom výrobcu alebo distribútorom výrobcu uvedeným na webovom portáli výrobcu (https://partnerportal.fortinet.com/directory/search?l=Slovakia) na území Slovenskej republiky.
2. V prípade, ak takéto partnerstvo nie je možné overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu pre predaj týchto produktov na území SR, poskytovateľ je povinný predložiť dokument potvrdzujúci, že je oprávnený dodávať predmet zákazky objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
3. Poskytovateľ je povinný najneskôr do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
4. Poskytovateľ je povinný dodať predmet zákazky na základe preberacieho protokolu alebo akceptačného listu. Poskytovateľ je povinný poskytnúť licencie tak, aby neboli zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom. Poskytovateľ sa zaväzuje dodať predmet Zmluvy spolu s implementáciou a aktiváciou licencií v dohodnutom čase, množstve, rozsahu, kvalite a overiť úspešnú aktiváciu daných licencií.
5. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním licencií.
6. Ak nebude možné overiť aktiváciu a aktuálny stav licencií na webovom portáli podpory výrobcu, poskytovateľ je povinný predložiť objednávateľovi potvrdenie výrobcu o poskytnutí a aktivácii licencií v súlade s funkčnou špecifikáciou.
7. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 6 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú špecifikáciu, ako aj nepredloženia ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu alebo dokumentu a porušenie povinnosti podľa bodov 1, 2, 3, 4 a 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
8. Poskytovateľ je povinný dodať predmet Zmluvy na 12 mesiacov odo dňa aktivácie.
9. Fakturácia na základe preberacieho a/alebo akceptačného protokolu. Splatnosť faktúry je do 30 odo dňa jej doručenia.
10. Preberacie protokoly a/alebo akceptačné protokoly budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry.
11. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

09.07.2025 00:00 — 09.07.2026 00:00

4,00 ks

84 414,90

68 630,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.07.2025 14:40

07.07.2025 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2025 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 54
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.07.2025 11:05 - Vstupná ponuka 84 402,60 € Cena s DPH
07.07.2025 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 81 999,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS