• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2025 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2025 14:10

Detail zákazky Z20253314

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2025 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2025 14:10

Základné údaje

Z20253314

OF-300922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11035331

Objednávateľ

35995572

Krajský súd v Žiline

Orolská 3, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov do jedného odberného miesta špecifikovaného odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len "PDS"), zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do odberného miesta objednávateľa počas celého zmluvného obdobia.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (najmä zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, platnými vyhláškami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) a inými tu neuvedenými. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.08.2025 od 00.00 SEČ do 31.07.2026 do 23.59 SEČ.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný spotreba elektrickej energie pre odberné miesto MWh 74
Počet odberných miest počet 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta 9794493
EIC kód 24ZSS97944930004
Adresa odberného miesta Orolská 3, 010 01 Žilina
Napäťová úroveň VN
Typ merania A
Distribučná sadzba VN SSE-D 2T
Počet fáz 3
Maximálna rezervovaná kapacita 40 kW
Rezervovaná kapacita - ročná 38 kW
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberného miesta objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzavretia tejto zmluvy, tvoria jej neoddeliteľnú prílohu a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do odberného miesta odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku a kvalitu elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS, za dodržania platných právnych predpisov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo v tomto prípade odstúpiť od zmluvy.
Predpokladané množstvo predmetu plnenia počas doby trvania zmluvného vzťahu môže byť vyššie alebo nižšie v závislosti od potrieb odberateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie špecifikovanej v tejto zmluve.
Tolerancia odberu elektrickej energie - Odberateľ sa zaväzuje skutočne odobrať minimálne 85 % a maximálne 115 % z predpokladaného množstva elektrickej energie. Dodávateľ má možnosť vyhodnotiť odobraté množstvo. Ak odberateľ počas roka odoberie menej ako dohodnuté minimálne množstvo, dodávateľ má právo na úhradu odplaty za neodobratý objem do minimálneho množstva elektrickej energie. Ak odberateľ počas roka odoberie viac ako dohodnuté maximálne množstvo, dodávateľ má právo na úhradu odplaty za prečerpaný objem maximálneho množstva elektrickej energie.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť maximálnu rezervovanú kapacitu pre odberné miesto odberateľa a v prípade žiadosti odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov.
V prípade, že v dôsledku uzavretia tejto zmluvy dôjde k zmene dodávateľa elektrickej energie, dodávateľ je povinný na svoje vlastné náklady zabezpečiť všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného odberného miesta v distribučnej sieti.
Dodávateľ je povinný počas zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa zodpovednú osobu, konzultanta, s ktorým bude objednávateľ môcť v prípade potreby konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie.
Ponúkaná cena bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektrickej energie.
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Cena musí byť finálna a musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa t.j. cenu za dodávku elektriny, cenu za distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby, prevádzkovanie systému, straty, spotrebnej dane, DPH, poplatkov za výkon, odvod do Národného jadrového fondu, služby súvisiace s revíziou rozvodu a siete a zabezpečenie ich prevádzkyschopnosti a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných cenových rozhodnutí ÚRSO.
Ak v priebehu zmluvného obdobia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za odvod do Národného jadrového fondu alebo ceny za distribučné služby dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. Dodávateľ je povinný takúto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
DPH a spotrebnú daň uplatní dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v priebehu zmluvného vzťahu dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia zmluvy, dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. Dodávateľ je povinný takúto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi.
V prípade, že dodávateľ nebude spôsobilý dodávať elektrinu objednávateľovi z dôvodu nepridelenia distribučnej kapacity, je dodávateľ povinný oznámiť prevádzkovateľovi distribučnej siete skutočnosť, že objednávateľ nemá zabezpečenú dodávku elektriny pre nasledujúce obdobie, prípadne vykonať ďalšie potrebné úkony pre zabezpečenie dodávky elektriny dodávateľom elektriny poslednej inštancie.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť teda dodávku elektrickej energie aj v prípade, že dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený plynulý prechod plnenia na ďalšieho dodávateľa. Odpojenie od elektrickej energie sa vylučuje.
Odpočet a vyúčtovanie spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať mesačne, vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca.
Objednávateľ sa zaväzuje uhrádzať dodávateľovi preddavky za dodávky elektrickej energie. Dodávateľ vyhotoví rozpis mesačných zálohových platieb so splatnosťou k 15-temu dňu v danom mesiaci. Preddavkové platby určí dodávateľ na základe predpokladanej spotreby na daný mesiac.
Dodávateľ vyhotoví vyúčtovaciu faktúru za spotrebu elektrickej energie k poslednému dňu príslušného mesiaca, v ktorej vypočíta rozdiel medzi finálnou cenou stanovenou podľa skutočného odberu elektrickej energie a odberateľom uhradeným preddavkom za príslušný mesiac. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola fakturovaná suma odpísaná z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
Faktúry budú vystavené dodávateľom a doručené objednávateľovi do sídla objednávateľa v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a podobne, majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto Zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Pri podstatnom porušení povinností dodávateľa má objednávateľ právo odstúpiť od tejto Zmluvy. Odstúpenie od Zmluvy je účinné k poslednému dňu kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo odstúpenie od Zmluvy doručené dodávateľovi.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy tri doklady uvedené nižšie. Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od tejto zmluvy. Doklady doručí dodávateľ  objednávateľovi emailom na adresu: barbora.stadainova@justice.sk a dodatočne v papierovej podobe poštou v uzatvorenej obálke označenej "Elektrická energia - neotvárať" najneskôr do 6 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Dodávateľ je povinný predložiť tieto doklady:
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, emailovú adresu kontaktnej osoby
2. Originál alebo overenú kópiu Dokladu o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v rozsahu predmetu zákazky, prípadne doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávky elektriny.
3. Kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitosti spojených s dodávkou elektrickej energie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.08.2025 00:00 — 31.07.2026 23:59

74,00 MWh

31 457,65

26 435,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2025 13:00

07.07.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 177
 47
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.07.2025 09:01 - Vstupná ponuka 30 810,98 € Cena s DPH
07.07.2025 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 30 810,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS