• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2025 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2025 12:15

Detail zákazky Z20253311

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    09.07.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.07.2025 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.07.2025 12:15

Základné údaje

Z20253311

OF-300716

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11047942

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IKT technika pre odborné učebne ZŠ

IKT, odborné učebne

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dataprojektor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dataprojektor- minimálne parametre Dataprojektor DLP 3D ready s natívnym rozlíšením XGA a podporou 1080p na vstupe, HDMI vstupom
Svetelný výkon 3200 ANSI lumenov
Životnosť lampy 8000 hodín
Hlučnosť 30dB
 2. Vizualizér
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vizualizér- minimálne vlastnosti 8MP Dokumentárna kamera s rozlíšením min. 3200x2400, automatické zaostrovanie,zabudovaný akumulátor s výdržou min. 10 hod., pripojenie min. USB, wifi, Bluetooth
Nahrávanie videa min. 1080p30
Vizualizér- minimálne vlastnosti párovanie s mobilnými zariadeniami, podpora iOS, Android, ľahko skladný
Maximálne transportné rozmery (VxŠxH) 330x120x115 mm
Maximálna hmotnosť 1,25 kg
Vizualizér- vlastnosti súčasťou je anotačný SW umožňujúci skenovanie obrazu, jeho následné spracovanie a export.
Vlastnosti SW Podporuje funkciu editácie skenovaných dokumentov priamo v tele dokumentu – úprava textov, kopírovanie textu do schránky a následný vloženie do textového editora.
Vlastnosti SW Podpora kódovania UTF-8, podpora a identifikácia slovenskej diakritiky v SW.
 3. Interaktívny projektor s projekčnou tabuľou výškovo nastaviteľný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Interaktívny projektor- typ svetla Laser
Interaktívny projektor- minimálna svietivosť 4 000 ANSI Im
Interaktívny projektor- rozlíšenie WXGA
Interaktívny projektor- pomer strán 16:10
Interaktívny projektor- kontrast minimálne 2 500 000 : 1
Interaktívny projektor- minimálna uhlopriečka 60"
Interaktívny projektor- maximálna uhlopriečka 150"
Interaktívny projektor- pripojenia minimálne 3x HDMI, 2x VGA, RJ-45 (LAN), slúchadlový výstup, USB
Interaktívny projektor- životnosť svetelného zdroja minimálne 20 000 h
Interaktívny projektor- vstavané reproduktory min. 16 Watt
Interaktívny projektor- Maximálna hmotnosť 6 kg
Interaktívny projektor- natívne rozlíšenie 1280 × 800
Tabuľa - minimálne rozmery 360x120 cm
Tabuľa- minimálna špecifikácia otvárateľná s keramickým povrchom
Tabuľa- minimálna špecifikácia Stred tabule keramický, projekčný - biely, určený na popis fixami
Tabuľa- minimálna príslušenstvo Zdvíhaci mechanizmus a odkladacia polička/madlo
Tabuľa - vzdialenosť kotviacich bodov na stenu min. 100 cm, max. 130 cm
 4. Multifunkčné zariadenie - kopírovací stroj kancelársky
Funkcia
tlač, kopírovanie, skenovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače LED
Formát tlače A3
Rýchlosť tlače/kopírovania min. 34 str. A4/min
Multifunkčné zariadenie - kopírovací stroj kancelársky- vlastnosti Automatická duplexná tlač, automatické obojstranné skenovani
Minimálne rozlíšenie tlače 1200x1200 dpi
Mesačná záťaž min. 70 000 str.
Kapacita vstupných zásobníkov min. 300 listov
Rozhranie 100BASE-TX/10BASE-T
Podporované operačné systémy MS Windows 10 a vyššie
Ovládanie Dotykový panel
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Vrátane vynosenia tovarov na miesto plnenia, prípadné odstránenie obalov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať aj tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Tovar bude prevzatý na základe dodacích listov pre jednotlivé miesta dodania, podpísaného zástupcami oboch zmluvných strán, súčasťou dodacieho listu bude podrobný zoznam tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky/emailom riešiť s dodávateľom reklamáciu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Záruka na tovar je min. 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, alebo nekvalitný predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom Objednávateľom.
Dodanie, montáž a inštalácia predmetu zákazky bude v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 12.00, pričom treba dodanie tovaru, montáž a inštaláciu oznámiť vopred telefonicky/emailom min. 5 pracovných dní. Dodávateľ môže dodať tovar až po dohode s Objednávateľom. Položky č. 1 a 2 (len 2 ks položky) budú dodané na ZŠ ul. Školská, položky č. 2 (1ks položky) až 4 na ZŠ Komenského.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Kópie certifikátov, resp. analogických dokumentov dodávateľ odovzdá pri dodaní predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaným tovarovom, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy a to oprávnenými osobami v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok Elektronického trhoviska.
Predmet tejto zmluvy predstavuje Zákazku financovanú zo zdrojov EÚ. Na túto Zmluvu sa vzťahujú osobitné ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska pre zákazky financované z fondov EÚ.
Faktúry s dodacím listom vystavené dodávateľom musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že lehota splatnosti faktúry nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa v súvislosti s administratívnou kontrolou spôsobu financovania projektu.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.09.2025 00:00 — 30.09.2025 00:00

1,00 súbor

9 185,00

7 465,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2025 12:36

09.07.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.07.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 30
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2025 12:40 - Vstupná ponuka 9 184,41 € Cena s DPH
04.07.2025 21:25 - Najvýhodnejšia ponuka 8 950,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS