• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2025 10:50

Detail zákazky Z20253295

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2025 10:50

Základné údaje

Z20253295

OF-300690

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11029330

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

46495754

PUMASPED s.r.o.

Novomestská 44/45, Sereď, 92601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potravinové profily

Potravinové profily

  • 33696300-8 - Chemické činidlá
  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Potravinové profily
Funkcia
Nákup nových, nepoužívaných komponentov vrátane balenia, dopravy, nákladov na manipuláciu, vyloženia na pracovisko a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Komponenty budú použité vo výskume, pričom ich špecifikácia vyplýva z dlhoročnej kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácii experimentov. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov.
Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Potravinový profil DP 3410-1601 E EUROLINE Allergy Food bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcia: semikvantitatívny in-vitro test na stanovenie protilátok triedy IgE. Testovací kit obsahuje prúžok potiahnutý 20 rôznymi alergénmi, ktoré sú vyhodnotené simultánne. Jedno balenie obsahuje 16 prúžkov.
Zoznam alergénov: f1 vaječný bielok, f75 vaječný žĺtok, f2 mlieko, f45 kvasnice, f4 pšeničná múka, f5 ražná múka, f9 ryža,f14 sója, f13 burský oriešok, f17 lieskový oriešok, f20 mandľa, f49 jablko, f84 kiwi, f237 marhuľa, f25 paradajka, f31 mrkva, f35 zemiak, f85 zeler, f3 treska, f23 krab, CCD absorbent vyžaduje sa
Hodnotenie: Vyhodnotenie na systéme Eurolinescan
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje reagencie s minimálne 12. mesačnou exspiráciou.
2. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia nový, nepoužívaný a nepoškodený, nie alternatívny, nie repasovaný a súčasne certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike / v Európskej únii a vyhovujúci platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ. Objednávateľ je oprávnený pri dodaní tovaru / predmetu plnenia zákazky dodané pri dodaní skontrolovať a v prípade tovaru / predmetu plnenia zákazky rozdielnej technickej špecifikácie ako bola Objednávateľom zadaná, použitého tovaru / predmetu plnenia zákazky, nie nového tovaru / ...(3.1)
3.1 ... predmetu plnenia zákazky, v neoriginálnom balení alebo nekompletnej zásielky / predmetu plnenia zákazky, a alebo tovaru, ktorý je alternatívny, alebo je repasovaný a alebo tovaru, ktorý nie je certifikovaný ani nie je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike / v Európskej únii, nie je vyhovujúci platným medzinárodným normám, ani normám STN ani všeobecne záväzným právnym predpisom SR a EÚ, taký tovar / predmet plnenia zákazky neprevziať.
4. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
5. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúry 30 dní od dátumu dodania.
Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

09.07.2025 09:00 — 23.07.2025 11:00

1,00 sada

500,00

500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.07.2025 09:49

04.07.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 283
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2025 09:57 - Vstupná ponuka 500,00 € Cena bez DPH
04.07.2025 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS