• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2025 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2025 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2025 09:40

Detail zákazky Z20253290

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2025 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2025 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2025 09:40

Základné údaje

Z20253290

OF-300926

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11035312

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31347827

Lohmann & Rauscher, s.r.o.

Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové OOPP na operácie

plášť, krytie, operácia, rukavice, rúška, sterilita, operačné, sterilné

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové OOPP na operácie
Funkcia
vybavenie pracoviska - špecifické pracovné odevy a krytia  do veterinárnej nemocnice k operáciám
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 . -krycia rúška nepriepustná ; rozmer: 38x45 cm ks 220
2 . -krycia rúška nepriepustná ; rozmer: 45x75 cm ks 120
3 . -krycia rúška nepriepustná ; rozmer: 75x90 cm ks 65
4 . krycie operačné rúšky ; rozmer: 75x90cm ks 640
5 . krycie operačné rúšky ; rozmer: 100x150 cm ks 27
6 . krycie operačné rúšky ; rozmer: 150x180 cm ks 13
7 . krycie operačné rúšky ; rozmer: 150x240 cm ks 13
8 . -krycia rúška samolepiaca ; 2-vrstvy, vystrihnutie 7x30cm ; rozmer: 75x90cm ks 385
9 . -krycia rúška samolepiaca; 2-vrstvy, vystrihnutie 10x45cm ; rozmer: 125x150 cm ks 56
10 . -krycia rúška samolepiaca; PE-folia, vystrihnutie 14x75cm ; rozmer: 110x150 cm ks 40
11 . -krycia rúška samolepiaca; 2-vrstvová, vystrihnutie 140x65cm ; rozmer: 150x200 cm ks 14
12 . -krycia rúška samolepiaca; 3-vrstvy, vystrihnutie 10x 65cm ; rozmer: 160x200 cm ks 20
13 . -krycia rúška samolepiaca; 2-vrstv.Plus, vystrihnutie 10x100cm ; rozmer: 225x260 cm ks 11
14 . -krycia rúška samolepiaca; 2-vrstvová, vystrihnutie 10x80cm ; rozmer: 150x250 cm ks 84
15 . -krycia rúška samolepiaca; 2-vrstvová, vystrihnutie 10x100cm ; rozmer: 225x260 cm ks 13
16 . -krycia rúška samolepiaca; 2-vrstv.Plus, vystrihnutie 10x100cm ; rozmer: 225x280 cm ks 20
17 . -krycia rúška samolepiaca; 2-vrstv.Plus, obojstranná, nástrih 20x100cm ; rozmer: 175x260cm ks 13
18 . -krycia rúška s otvorom; 2-vrstvová, lepiaci variabilný otvor ; rozmer: 50x75cm ks 50
19 . -krycia rúška s otvorom ; 2-vrstvová, lepiaci variabilný otvor ; rozmer: 75x90cm ks 30
20 . -krycia rúška s otvorom ; 2-vrstvova, lepiaci otvor kruh 6-cm centralny ; rozmer: 45x75cm ks 130
21 . -krycia rúška s otvorom ; 2-vrstvova, lepiaci otvor kruh 6-cm centralny ; rozmer: 50x60cm ks 70
22 . -krycia rúška s otvorom ; 2-vrstvová, nelepiaci otvor kruh 8cm centrálny ; rozmer: 75x90cm ks 70
23 . -krycia rúška s otvorom ; 2-vrstvová, lepiaci otvor kruh 8cm centrálny ; rozmer: 75x90cm ks 240
24 . -krycia rúška s otvorom ; 2-vrstv., lepiaci otvor ovál 7x10cm decentrál ; rozmer: 120x150cm ks 25
25 . -krycia rúška s otvorom ; 2-vrstv., lepiaci otvor kruh 12cm decentrál ; rozmer: 150x200cm ks 18
26 . -krycia rúška s otvorom ; 2 vrstv. RD rúška na tvár vhodná pre ORL ; rozmer: 112,50 x 150 cm ks 18
27 . Návlek na kameru, teleskopicky skladaný ; rozmer: 13x250cm ks 40
28 . -krycia rúška nepriepustná; rozmer: 90x110cm ks 125
29 . -krycia rúška na inventár ; ; rozmer: 120x140cm ks 104
30 . Samolepiaca páska, rozmer: 9x50cm ks 200
31. rúška s otvorom a incíznou fóliou ; rozmer 120x150cm ks 220
32. -incízna fólia ; rozmer 12x17 cm bal 10
33. -incízna fólia ; rozmer 30x20 cm bal 30
34. -incízna fólia ; rozmer 40x50 cm bal 30
35 . - operačný plášť ; rozmer: 130 cm ks 672
36 . - operačný plášť ; rozmer: 150 cm ks 176
37 . - operačný plášť ; rozmer: 170 cm ks 40
38 . operačná čiapka ks 1400
39 . - operačná maska ks 900
40 . - operačný zavinovací plášť ; rozmer 130 cm, uterák ks 36
41 . - operačný zavinovací plášť ; rozmer 150 cm, uterák ks 32
42. - operačný zavinovací plášť ; rozmer 170 cm, uterák ks 28
43. - operačný zavinovací plášť ; rozmer 150 cm large, uterák ks 28
44. - operačný zavinovací plášť ; rozmer 150 cm, + 2 ks uteráky ks 36
45. - operačný zavinovací plášť ; rozmer 170 cm, + 2 ks uteráky ks 32
46. - operačný zavinovací plášť ; rozmer 150 cm large, + 2 ks uteráky ks 32
47. - operačný zavinovací plášť ; rozmer 150 cm extra odolnosť ks 36
48 . Termoponcho mini ks 120
49. . Sentinex OP oblečenie set veľ. S zelené set 180
50. . Sentinex OP oblečenie set veľ. M zelené set 360
51. Sentinex OP oblečenie set veľ. L zelené set 245
52. Sentinex OP oblečenie set veľ. XL zelené set 175
53. Sentinex OP oblečenie set veľ. XS zelené set 100
54. Sentinex OP oblečenie set veľ. XXL zelené ks 120
55 . -vyšetrovacie rukavice latexové / 100 ks / balenie bal 50
56. -vyšetrovacie rukavice nitrilové modré  / 200 ks / balenie bal 50
57. -vyšetrovacie rukavice nitrilové biele  / 150 ks/ balenie bal 40
58. operačné rukavice latex. pár 2450
59. operačné rukavice - nepúdrované, hypoalerg. pár 300
60 . operačné rukavice - mikro drsné končeky prstov pár 50
61 . nelatexové OP rukavice pár 40
62 . gynekologické rukavice pár 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
krycie rúšky ; -krycia rúška nepriepustná ; pre OP stolíky a ambulancie ; balenie á 1 ks, sterilné, 2 vrstvy 1 . - 3 . - krycia rúška nepriepustná
krycie operačné rúšky ; -krycia rúška nepriepustná ; z vlisu ; pre OP stolíky, ambulancie ; balenie á 1 ks, sterilné, 2 vrstvy 4 . - 7 . - krycie operačné rúšky
krycia rúška samolepiaca ; nepriep., otvor v tvare U ; op.zákroky na končatinách ; vo všeobecnej chirurgii ; sterilná, balenie á 1ks 8 . - 17 . -krycia rúška samolepiaca
krycie operačné rúšky ; -krycia rúška s otvorom ; v rôznych veľkostiach ; balenie á 1 ks, sterilné 18 . - 26 . -krycia rúška s otvorom
Návlek na kameru, teleskopicky skladaný ; sterilné 27 . Návlek na kameru
krycie operačné rúšky ; s lepiacim okrajom; -krycia rúška nepriepustná ; so samolepiacim okrajom ; balenie á 1 ks, sterilné 28 . -krycia rúška nepriepustná;
-krycia rúška na inventár ; balenie á 1 ks, sterilné 29 . -krycia rúška na inventár
samolepiaca páska, strerilné ; 30 . Samolepiaca páska
rúška s otvorom a incíznou fóliou napr. Raucodrape ; 2-vrstvová, otvor 7x10cm decentrál ;    balenie á 1 ks, sterilné 31. rúška s otvorom a incíznou fóliou ; rozmer 120x150cm
-incízna fólia napr. Raucodrape ;     balenie á 10 ks 32. - 34. -incízna fólia ;
- operačný plášť ; s vodeodolného vlisu SMMS ; napr. Sentinex Standard SMMS ;  zavinovací, s vnútorným obalom ; sterilný, jednorazový, s dvoma uterákmi ; balenie á 1ks ; 35 . - 37 . - operačný plášť ;
zelenej farby, operačná čiapka , napr. Sentinex® Soft 38 . operačná čiapka
- operačná maska, zelená, s gumičkou, napr. Sentinex® Lite 39 . - operačná maska
- operačný zavinovací plášť ; s vodeodpudivého vlisu Spunlace ;  napr. Sentinex Spezial PE ;  steril. chrbát, ochr. plocha ; proti vlhku vpredu a na rukávoch ; sterilný, jednorazový, s uterákom ; 40 . - 43 . - operačný zavinovací plášť
- operačný zavinovací plášť s vodeodpudivého vlisu Spunlace ;   so sterilným chrbtom ;    napr. Sentinex Standard Spunlace ; sterilný,  ; jednorazový ;    balenie á 1ks ;    s 2 uterákmi 44. - 46. - operačný zavinovací plášť ; rozmer 150 cm, + 2 ks uteráky
- operačný zavinovací plášť s vodeodpudivého vlisu SMMS, ochr. Plocha proti vlhkosti ;    so sterilným chrbtom ; napr.  Sentinex PRO Special SMMS ; 150 cm a extrémne široká zosilnená zóna na hrudníku a bruchu 47. - operačný zavinovací plášť ; rozmer 150 cm extra odolnosť
Termoponcho mini ; Modrá farba, nesterilné 48 . Termoponcho mini
Operačný set - oblečenie - odolné proti roztrhnutiu, priedušné, odpudzujúce tekutinu a nepriehľadné 49 . - 54 . - Sentinex OP oblečenie set
-vyšetrovacie rukavice latexové ;    nepúdrované, jednorazové ;    s vnútornou syntet. vrstvou , napr. Sempercare® edition ; veľkosti : S, M, L 55 . -vyšetrovacie rukavice latexové / 100 ks / balenie
-vyšetrovacie rukavice nitrilové ;    antialergické, modré ; nepúdrované , napr. Sempercare nitril Velvet ; veľkosti : XS, S, M, L, XL, ( veľkosť XL=balenie 180 ks, ostatné veľkosti balenie 200 ks) 56. . -vyšetrovacie rukavice nitrilové modré / 200 ks / balenie
-vyšetrovacie rukavice nitrilové ;    antialergické ; nepúdrované ; biele, so zvýšenou rukoväťou dĺžka 265 mm ; napr. Sempercare Nitril Shine + , veľkosti : XS, S, M,  L, XL,  ( veľkosť XL=balenie 135 ks, ostatné veľkosti balenie 150 ks) 57. -vyšetrovacie rukavice nitrilové biele / 150 ks/ balenie
-operačné rukavice latex. ;    anatomicky tvarované;    pudrované ;    balenie á 1 pár, sterilné ; napr. Sempermed Classic, veľkosti : 6, 6,5, 7, 7,5, 8, 8,5, 9, 58. operačné rukavice latex.
-operačné rukavice ;    nepúdrované, hypoalerg. ;    anatomicky tvarované ;    s vnútornou syntet. vrstvou ;    balenie á 1 pár, sterilné ; napr. Sempermed Supreme;  veľkosti : 6, 6,5, 7, 7,5, 8, 8,5, 9, 59. operačné rukavice - nepúdrované, hypoalerg.
Sempermed Supreme plus ; -operačné rukavice ; nepúdrované, hypoalerg. ; anatomicky tvarované, s dodatočným ; mikrozdrsnením končekov prstov ; latex s vnútornou syntet. vrstvou ; balenie á 1 pár, sterilné ; rôzna veľkosť ; ( 6 , 6,5, 7, 7,5, 8, 8,5, 9) ;  Tvar plne anatomicky tvarovaná forma s ohnutými prstami a s rolovanými okrajmi 60 . operačné rukavice - mikro drsné končeky prstov
Materiál : prírodný latexový kaučuk, HRÚBKA STENY v oblasti dlaní meraná dvojito, medián min. 0,19 max. 0,23 mm ;;  Obsah proteínov podľa normy EN 455-3, Lowry μg proteínu / g rukavice <10 ;; 60 . operačné rukavice - mikro drsné končeky prstov - kvôli veterinárnym zákrokom u zvierat rukavice musia spĺňať
Test na prítomnosť mercapto a thiuramo urýchľovačov detekčný limit 25 ppm = 0 ;; . Test na endotoxíny podľa LSAG, EU/ml = 0,12 ;;   Zbytkový púder, Podľa EN 455/3 neobsahuje MASTENEC (kremičitan horečnatý), Nepudrované (v súlade s ASTM D 6124 a EN 455/3). mg/rukavica = 0,13 áno
Nariadenie EHS, MDR 745/2017 ,-Nariadenie EHS OOP 425/2016, kategória III., ASTM D3577-19, ASTM F1671/F1671M-13, EN ISO 20417:2021, EN 455-1:2020, EN 455 - 2:2015, EN 455-3:2015, EN 455-4:2009, EN 556-1:2001 + AC:2006, EN 62366-1:2015 + AC:2016 + A1:2020, EN  ISO 10993-1:2020, EN ISO 11137-1:2015 + A2:2019, EN ISO 11137-2:2015, EN ISO 11607-1:2020, áno
EN ISO 11607-2:2020, EN ISO 11737-1:2018 + A1:2021, EN ISO 11737-2:2020, EN ISO 13485:2016 + AC:2018 + A11:2021, EN ISO 14971:2019 + A11:2021, EN ISO 15223-1:2021, ISO 10282:2014, ISO 2230:2002, EN 420:2003+A1:2009, ISO 374-1:2016/AMD 1:2018, EN 374-2:2014, EN 165231:2015+A1:2018, EN 374-4:2013, EN ISO 374-5:2016, ISO 2859-1:1999 AMD 1:2011, EN 421:2010 áno
Nepriepustnosť podľa EN 455 - 1 AQL (Acceptable Quality Level) akceptovateľná úroveň kvality 0,65 ;;;  Nepudrované (v súlade s ASTM D 6124 a EN 455/3). Podľa EN 455/3 neobsahuje MASTENEC (kremičitan horečnatý). áno
Sempermed Syntegra ; nelatexové OP rukavice ; co-polymérový materiál ; nepúdrované, hypoalerg. ; anatomicky tvarované ; balenie á 1 pár, sterilné ; rôzna veľkosť ; ( 6 , 6,5, 7, 7,5, 8, 8,5, 9) 61 . nelatexové OP rukavice
Gynekologické rukavice ; Vyvýšená rukoväť k zákrokom na gynekológii ; rôzna veľkosť (S , M , L ) 62 . gynekologické rukavice
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Požiadavky a súčasť predmetu zmluvy
I.1 Dodávateľ dodá predmet zákazky a tj. rámcovej dohody (ďalej aj „zmluva“), ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom, platným na území SR.
I.2 Požaduje sa dodávať nepoužitý a nepoškodený tovar, v originálnom balení.
I.3 Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti, uvedené v špecifikácii. Špecifikácia a parametre predmetu zákazky/zmluvy, tu uvedené, predstavujú minimálne parametre, ktoré je dodávateľ pri ponuke a plnení zmluvy povinný dodržať. Predložená ponuka a plnenie dodávateľa s prípadne lepšími vlastnosťami a parametrami predmetu zákazky/zmluvy je prípustná.
I.4 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý je maximálne v prvej polovici doby použiteľnosti (v 1./2 doby spotreby). V prípade porušenia tejto povinnosti je objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a/alebo je dodávateľ povinný tovar vymeniť v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uplatnenia požiadavky objednávateľa na výmenu.
I.5a Predmet zákazky/zmluvy je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol zrozumiteľne vyšpecifikovaný. Ak niektorý z použitých názvov alebo opisov položiek uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru. Ekvivalent musí spĺňať .....
..... minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom a bez potreby akýchkoľvek ďalších nákladov objednávateľa. Uchádzač môže predložiť aj ekvivalent vo vyššej kvalite.
I.5b V prípade, že dodávateľ ponúkne k určitej položke tovar, ktorý považuje za ekvivalentný, požaduje objednávateľ od dodávateľa, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy – v rámci povinností dodávateľa podľa bodu II.1 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, písomné oznámenie, že k danej položke predkladá ekvivalentný produkt. Súčasne predloží dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na špecifikácie danej položky. Objednávateľ si .....
..... na základe podrobného porovnania dodávateľom predložených údajov o ponúkanom tovare vyhradzuje právo vyhodnotiť a rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
I.5c Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude sa toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi v zmysle OPEPu. Pokutu možno uložiť aj opakovane počas trvania zmluvy.
I.6 Súčasťou dodania tovaru je - pri každom čiastkovom plnení, doprava na miesto plnenia a vynesenia na určené na pracovisko/do určenej budovy, definovanej v čiastkových objednávkach (výzvach) objednávateľa. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je považované za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, zakladá objednávateľovi právo na odstúpenie od zmluvy a/alebo uplatnenie zmluvnej pokuty voči dodávateľovi podľa čl. XIII ods. 13.1 Obchodných podmienok elektronickej platformy verzia 1.2 časť 2. „Všeobecné zmluvné podmienky“.
I.7 Plnenie a dodávka predmetu zákazky/zmluvy bude realizovaná priebežne, podľa potrieb jednotlivých pracovísk objednávateľa, aj denne, vždy na základe samostatných objednávok (výziev), vystavených objednávateľom.
I.8 V zmysle ustanovení OPEP, týkajúcich sa rámcovej dohody, objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celkovej zmluvnej cene, ale množstvo skutočne odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy:
II.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, konkrétne doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa:
II.1a - položkovitý rozpočet: podrobný rozpis cien pre všetky položky - cena za mernú jednotku položky v EUR bez DPH, sadzba DPH, cena za mernú jednotku položky s DPH, a celková cena položky bez- a s DPH. Celková cena položky musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Rovnaký rozpis cien bude pre dodávateľa záväzný ako maximálny pri jednotlivých faktúrach. .....
...... Zároveň:o Celková cena tohto rozpočtu nesmie presiahnuť cenu uzavretej rámcovej dohody ;;o pre uchádzača a dodávateľa, identifikovaného pre DPH v inom členskom štáte EÚ, platí podmienka sadzby DPH v ponuke a vo fakturácii tak, ako je uvedená v bode III.8 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy ;;
II. 1b - rozpis položiek s identifikáciou ponúkaného/zazmluvneného tovaru každej položky, s uvedením obchodného názvu alebo značky tovaru (príp. vrátane výrobcu), špecifikáciu/parametre tovaru, prípadne aj odkaz na webovú stránku. Z údajov podľa predchádzajúcej vety musí byť pre objednávateľa možné získať informácie získať tak, aby mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný/zazmluvnený tovar každej položky a vyhodnotiť, či spĺňa ním požadované špecifikácie.
II.2 Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v prípadnej dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu a môže si uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
II.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi, na vyžiadanie, karty bezpečnostných údajov k jednotlivým položkám-tovarom, príp. iné relevantné dokumenty o technickej špecifikácii tovaru - ak tento nespadá pod povinnosť evidencie kariet bezpečnostných údajov.
III. Objednávanie, dodanie a fakturácia tovaru.
III.1 Tovar bude objednávaný na základe čiastkových výziev, zasielaných elektronicky vždy do 16:00 hod. daného pracovného dňa. V čiastkovej výzve objednávateľ uvedie položky a ich množstvá, ktoré požaduje dodať v čiastkovom plnení, a tiež miesto dodania tovaru, t. j. pracovisko a budovu objednávateľa.  Čiastková výzva môže byť v listinnej, elektronickej alebo telefonickej forme.
III.2 Lehota plnenia je pre dodávateľa dohodnutá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej výzvy na plnenie. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ túto lehotu primerane skrátiť.
III.3 Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8:00 do 14:00 hodiny. Oznámenie o termíne plnenia zabezpečí dodávateľ minimálne 1 pracovný deň vopred, osobe, uvedenej ako kontakt pri danej objednávke/výzve.
III.4 Dodávaný tovar bude dodávateľom identifikovaný (označený) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej čiastkovej výzvy.
III.5 Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nedodržania požiadaviek, tento tovar neprevziať.
III.5a Dodávateľ je povinný dodať tovar s primeranou expiráciou. Primeranou expiráciou sa rozumie tovar nie starší ako 1 rok od jeho výroby a s expiráciou nie skôr ako 6 mesiacov odo dňa dodania. Tovar presahujúci primeranú expiráciu objednávateľ nie je povinný odobrať.
III.6 Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom termíne a kvalite bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, a objednávateľ si vyhradzuje právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
III.7a Fakturácia sa uskutoční ku každej objednávke samostatne. Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude aj kópia dodacieho listu, potvrdeného objednávateľom o prevzatí fakturovaného tovaru.
III.7b Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar aj v prípade, ak za predchádzajúce čiastkové plnenia ešte nebola realizovaná úhrada faktúry, ktorej plynie lehota splatnosti.
III.7c Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk . Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Faktúry zasielať aj v CSV alebo TXT forme.  Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
III.7d Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
III.8 Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej.
III.8a Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.
III.9 V prípade, ak bude súčasťou čiastkovej výzvy aj požiadavka na doklady podľa bodu II.3 časti 2.3 Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, dodávateľ tieto predloží (dodá) ako súčasť dodávaného tovaru čiastkovej výzvy.
IV. Ďalšie ustanovenia o plnení zmluvy:
IV.1 Požaduje sa, aby sa výsledná cena predmetu zákazky/zmluvy, ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie, nevymykala reálnym (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) na trhu obvyklým cenám jednotlivých položiek predmetu zákazky. Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženie na určenom pracovisku/ v určenej budove, a ostatné nevyhnutné náklady na plnenie predmetu zmluvy.
IV.2 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s čl. XVI bod 16.1.8 až 16.1.10 časti II. "Všeobecné zmluvné podmienky" OPEPu poskytol súčinnosť objednávateľovi pri prehodnocovaní cien tovaru, s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu.
VI.3 Záruka na tovar je najmenej 12 mesiacov. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
IV.4 V prípade, ak dodávateľ nedodá predmet zákazky/zmluvy tu definovaný, v dohodnutom množstve, termíne a za zmluvnú cenu vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť.
IV.5 Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPEP a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 podľa opisu - súbor

17 541,00

15 205,03

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2025 08:49

07.07.2025 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2025 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 200
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.07.2025 11:10 - Vstupná ponuka 17 540,27 € Cena s DPH
04.07.2025 11:10 - Najvýhodnejšia ponuka 17 540,27 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS