• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2025 08:45
  •    Zrušenie zákazky
    04.07.2025 08:47

Detail zákazky Z20253289

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2025 08:45
  •    Zrušenie zákazky
    04.07.2025 08:47

Základné údaje

Z20253289

OF-299986

zrušená

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Termoregulačná jednotka

termoregulačná jednotka, kardiochirurgia

  • 33162100-4 - Prístroje operačnej sály
  • 33186200-9 - Zohrievanie krvi a tekutín
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Termoregulačná jednotka
Funkcia
Termoregulačná jednotka tvorí uzavretý systém určený na efektívne, riadené chladenie a zohrievanie pacienta a krvi počas mimotelového obehu pomocou cirkulujúcej vody
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termoregulačná jednotka ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uzavretý systém, trojokruhový /podložka pod pacientom, oxygenátor, kardioplegická zmes/ áno
Tri samostatné oddelené vodné nádrže áno
Každý okruh s vlastným ovládacím digitálnym panelom áno
Možnosť používania všetkých okruhov súčasne áno
Možnosť rozdielneho nastavenia teplôt pre kardioplegický okruh a pre okruh pacient a oxygenátor áno
Výkonné ohrievanie a chladenie v krátkom časovom intervale áno
Rozsah teplôt nastaviteľný od 2° do 41°C
Chladenie bez vytvárania ľadu áno
Nezávislý vnútorný bezpečnostný systém proti prehrievaniu vody áno
Možnosť diaľkového riadenia cez systémový panel prístroja pre mimotelový obeh s prenosom údajov áno
Nevyhnutnosť komunikácie s prístrojom pre mimotelový obeh Stockert S5 áno
Zohrievacia / chladiaca podložka pod pacienta na operačný stôl (opakované použitie) áno
Súprava hadíc s konektormi na prepojenie termo jednotky s oxygenátorom a kardioplegickou hlavou áno
Zabezpečenie chodu prístroja počas operácie min.6 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia a uvedenia do prevádzky
3. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
4. Zariadenie má byť nové, nepoužité a nerepasované
5. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky a podpísaním preberacieho protokolu
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
9. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
10. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
11. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
12. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
13. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
14. Požaduje sa užívateľské rozhranie alebo manuál v slovenskom alebo českom jazyku
15. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
17. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

07.07.2025 00:00 — 12.09.2025 00:00

1,00 ks

77 900,00

77 900,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.07.2025 08:43

04.07.2025 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2025 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 327
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2025 08:01 - Vstupná ponuka 77 900,00 € Cena bez DPH
02.07.2025 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka 77 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS