• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2025 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2025 15:20

Detail zákazky Z20253276

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2025 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2025 15:20

Základné údaje

Z20253276

OF-300302

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11029320

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

45650276

Eviden Slovakia s.r.o.

Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie licencií a podpory k produktom FLOWMON

Licencie, Flowmon

  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytovanie licencií a podpory k produktom FLOWMON
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytovanie licencií a podpory k produktom Flowmon, ktoré slúžia na monitorovanie a diagnostiku sieťovej prevádzky. Flowmon údaje sú pre používateľa dostupné cez moduly, ktoré poskytujú rozličné uhly pohľadov nad zozbieranými dátami a v niektorých prípadoch aj určitú úroveň automatickej analýzy. Pre užívateľa má pridanú hodnotu pri troubleshoot-ovaní problémov a investigovaní incidentov spojených so sieťou. Toto urýchľuje riešenie prevádzkových problémov a vyšetrovanie bezpečnostných incidentov
Dodávateľ musí byť partnerom výrobcu dodávaného systému.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gold Support: IFP-20000PRO-SFP+ ks 1
Gold Support: Flowmon ADS Corporate ks 1
Gold support: IFC-R5-48000PRO ks 1
Gold support : Flowmon Packet Investigator Business ks 1
Gold support: IFP-20000-VA ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licencie budú poskytnuté: k 01.09.2025 na 12 mesiacov do 31.08.2026.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie od výrobcu alebo ním autorizovaného subjektu alebo odkaz na stránku výrobcu, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky a zároveň, že autorizovaným  partnerom s kompetenciami pre implementáciu, servis a podporu pre všetky ponúkané súčasti, o čom predloží adekvátny doklad, prípadne čestné prehlásenie.
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 2 (dvoch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
3. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Poskytovateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku.
4. Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia k 01.09.2025 na 12 mesiacov do 31.08.2026.
5. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 až 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu a/alebo nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu.
6. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa.
7. Fakturácia za dodanie licencií po podpise preberacieho protokolu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
8. Preberacie protokoly a/alebo akceptačné protokoly budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.09.2025 00:00 — 31.08.2026 00:00

10,00 ks

64 311,78

52 286,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.06.2025 14:05

03.07.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.07.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 448
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2025 21:49 - Vstupná ponuka 64 311,78 € Cena s DPH
01.07.2025 15:43 - Najvýhodnejšia ponuka 64 267,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS