• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2025 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 09:19
  •    Zrušenie zákazky
    25.07.2025 09:21

Detail zákazky Z20253255

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2025 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.07.2025 09:19
  •    Zrušenie zákazky
    25.07.2025 09:21

Základné údaje

Z20253255

OF-299938

zrušená

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zákusky a slané pečivo pre školiace stredisko Liptovský Ján

Zákusky, slané pečivo

  • 15812200-5 - Torty/zákusky
  • 15812000-3 - Pečivo a cukrovinky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zákusky
Funkcia
Nákup zákuskov, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ananásový rez 50 g ks 500
Bratislavské rezy 40 - 50 g ks 500
Čokoládová roláda 40 g ks 250
Karamelový veterník 70 - 80 g ks 150
Kávové zrno 40 - 50 g ks 500
Kokosová roláda 40 - 47 g ks 500
Krémeš 50 - 80 g ks 500
Orechový košíček 50 g ks 500
Pralinkový rez 45 - 50 g ks 500
Punčový rez 40 - 60 g ks 500
Medový rez 35 - 40 g ks 500
Štrúdľa orechovo - ovocná 80 - 100 g ks 500
Štrúdľa višňovo - maková 100 g ks 500
Štrúdľa orechovo - ovocná 480 - 500 g ks 100
Štrúdľa višňovo - maková 480 - 500 g ks 100
Kubánska torta 80 - 140 g ks 100
Kokosová lahôdka 40 - 50 g ks 500
Čajové pečivo mix 1000 g ks ks 20
Vaječný venček 20 - 50 g ks 500
Tvarohový chlebíček/tunel 55 - 80 g ks 500
 2. Slané pečivo
Funkcia
Nákup slaného pečiva, vrátane dopravy na miesto určenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pagáčiky škvarkové 250 g bal 100
Krehké tyčinky s rascou 200 - 300 g bal 100
Krehké tyčinky so syrom 200 - 300 g bal 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Verejný obstarávateľ požaduje do ponuky predložiť Vlastný návrh plnenia, ktorý musí zodpovedať funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky.
2. Podrobný aktualizovaný rozpočet požaduje verejný obstarávateľ predložiť do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody.
3. Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie Opisného formulára.
4. Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený vlastný Návrh plnenia je totožný s ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“).
5. Objednávateľ požaduje dodanie zákuskov a slaného pečiva, ktoré sú schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“), zodpovedajú akosťou platným normám a spĺňajú podmienky podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
6. Z dôvodu obľúbenosti konkrétnych druhov tovarov u zákazníkov, a dlhoročných skúseností a predajom, uvíta Objednávateľ ponuky na dodanie presného typu tovaru uvedeného vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. Pokiaľ z funkčnej špecifikácie predmetu vyplýva priame alebo nepriame označenie alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, Objednávateľ v takom, prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. ...
...V prípade ekvivalentného plnenia je Dodávateľ povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
7. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody (ďalej len „Dohody“) množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej ceny Dohody.
8. Vrátane dopravy a vykládky na mieste plnenia. Dodanie do 3 (troch) pracovných dní od akceptovania Objednávky.
9. Požadované množstvo bude uvedené v každej samostatnej Objednávke.
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na miesto uvedené v Objednávke. Dodanie je možné v pracovné dni: Pondelok – Piatok od 7:00 – 14:00 hod.
11. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 (dvadsaťštyri) hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej Objednávke. Dodávateľ tiež môže o dodaní tovaru informovať kontaktnú osobu Objednávateľa e-mailom.
12. Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 2 (dvoch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru Objednávateľovi podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa.
13. Dodávateľ zodpovedá za splnenie podmienok podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
14. Dodaný tovar v čase dodania nesmie mať uplynutú výrobcom stanovenú dobu spotreby a počas stanovenej minimálnej doby trvanlivosti musia byť zachované jeho vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. Minimálna doba trvanlivosti predstavuje pri čerstvom pečive 24 (dvadsaťštyri) hodín, pri balenom pečive 3 (tri) dni, pri krémových koláčoch 48 (štyridsaťosem) hodín, pri suchých koláčoch 3 (tri) dni.
15. V prípade, ak dodaný tovar nebude spĺňať požadované technické a kvalitatívne požiadavky, bude Dodávateľ povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa zabezpečiť náhradné plnenie. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní, odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa.
16. Dodanie tovaru s uplynutým dátumom spotreby sa považuje za tovar s vadou.
17. Objednávateľ reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní Objednávateľ písomne nasledujúci pracovný deň.
18. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to bezodkladne, najneskôr však do 30 (tridsať) pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 5 (päť) pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
19. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
20. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nakládky, vykládky a dopravy na miesto dodania.
21. K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“). Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
22. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa, spojené s realizáciou predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením predmetu plnenia.
23. Ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto dohode a Dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol alebo ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi na takéto objednané plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu...
...vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou.
24. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
25. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
26. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
27. Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo objednávky, číslo Dohody, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
28. Prílohu faktúry tvorí originál dodacieho listu potvrdený Objednávateľom pri prevzatí tovaru.
29. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, a elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
30. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej prílohami poslanými v elektronickej podobe.
31. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu dohody je podstatným porušením dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
32. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Liptovský Ján - kúpele 2340; 032 03 Liptovský Ján, Liptovský Ján, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 celok

7 217,07

7 217,07

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie Opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.06.2025 10:22

25.07.2025 09:19

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.07.2025 09:34

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 148
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2025 09:03 - Vstupná ponuka 7 085,50 € Cena bez DPH
25.07.2025 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 7 085,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS