Z20253255
OF-299938
zrušená
35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
Zákusky a slané pečivo pre školiace stredisko Liptovský Ján
Zákusky, slané pečivo
Tovar
|
1. Zákusky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nákup zákuskov, vrátane dopravy na miesto určenia. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Ananásový rez 50 g | ks | 500 | ||
| Bratislavské rezy 40 - 50 g | ks | 500 | ||
| Čokoládová roláda 40 g | ks | 250 | ||
| Karamelový veterník 70 - 80 g | ks | 150 | ||
| Kávové zrno 40 - 50 g | ks | 500 | ||
| Kokosová roláda 40 - 47 g | ks | 500 | ||
| Krémeš 50 - 80 g | ks | 500 | ||
| Orechový košíček 50 g | ks | 500 | ||
| Pralinkový rez 45 - 50 g | ks | 500 | ||
| Punčový rez 40 - 60 g | ks | 500 | ||
| Medový rez 35 - 40 g | ks | 500 | ||
| Štrúdľa orechovo - ovocná 80 - 100 g | ks | 500 | ||
| Štrúdľa višňovo - maková 100 g | ks | 500 | ||
| Štrúdľa orechovo - ovocná 480 - 500 g | ks | 100 | ||
| Štrúdľa višňovo - maková 480 - 500 g | ks | 100 | ||
| Kubánska torta 80 - 140 g | ks | 100 | ||
| Kokosová lahôdka 40 - 50 g | ks | 500 | ||
| Čajové pečivo mix 1000 g ks | ks | 20 | ||
| Vaječný venček 20 - 50 g | ks | 500 | ||
| Tvarohový chlebíček/tunel 55 - 80 g | ks | 500 |
|
2. Slané pečivo
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nákup slaného pečiva, vrátane dopravy na miesto určenia. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Pagáčiky škvarkové 250 g | bal | 100 | ||
| Krehké tyčinky s rascou 200 - 300 g | bal | 100 | ||
| Krehké tyčinky so syrom 200 - 300 g | bal | 100 |
| Názov |
| 1. Verejný obstarávateľ požaduje do ponuky predložiť Vlastný návrh plnenia, ktorý musí zodpovedať funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| 2. Podrobný aktualizovaný rozpočet požaduje verejný obstarávateľ predložiť do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody. |
| 3. Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie Opisného formulára. |
| 4. Dodávateľ zodpovedá za to, že ním predložený vlastný Návrh plnenia je totožný s ním ponúkanou celkovou cenou z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“). |
| 5. Objednávateľ požaduje dodanie zákuskov a slaného pečiva, ktoré sú schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), resp. v Európskej únii (ďalej len „EÚ“), zodpovedajú akosťou platným normám a spĺňajú podmienky podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. |
| 6. Z dôvodu obľúbenosti konkrétnych druhov tovarov u zákazníkov, a dlhoročných skúseností a predajom, uvíta Objednávateľ ponuky na dodanie presného typu tovaru uvedeného vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. Pokiaľ z funkčnej špecifikácie predmetu vyplýva priame alebo nepriame označenie alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, Objednávateľ v takom, prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. ... |
| ...V prípade ekvivalentného plnenia je Dodávateľ povinný Objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
| 7. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody (ďalej len „Dohody“) množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej ceny Dohody. |
| 8. Vrátane dopravy a vykládky na mieste plnenia. Dodanie do 3 (troch) pracovných dní od akceptovania Objednávky. |
| 9. Požadované množstvo bude uvedené v každej samostatnej Objednávke. |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na miesto uvedené v Objednávke. Dodanie je možné v pracovné dni: Pondelok – Piatok od 7:00 – 14:00 hod. |
| 11. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 (dvadsaťštyri) hodín vopred, kontaktnej osobe Objednávateľa uvedenej v konkrétnej Objednávke. Dodávateľ tiež môže o dodaní tovaru informovať kontaktnú osobu Objednávateľa e-mailom. |
| 12. Dodací list vystavený Dodávateľom ku každej Objednávke v 2 (dvoch) vyhotoveniach, bude pri doručení tovaru Objednávateľovi podpísaný zodpovednými osobami za Objednávateľa a Dodávateľa. |
| 13. Dodávateľ zodpovedá za splnenie podmienok podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. |
| 14. Dodaný tovar v čase dodania nesmie mať uplynutú výrobcom stanovenú dobu spotreby a počas stanovenej minimálnej doby trvanlivosti musia byť zachované jeho vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami. Minimálna doba trvanlivosti predstavuje pri čerstvom pečive 24 (dvadsaťštyri) hodín, pri balenom pečive 3 (tri) dni, pri krémových koláčoch 48 (štyridsaťosem) hodín, pri suchých koláčoch 3 (tri) dni. |
| 15. V prípade, ak dodaný tovar nebude spĺňať požadované technické a kvalitatívne požiadavky, bude Dodávateľ povinný na základe písomnej výzvy Objednávateľa zabezpečiť náhradné plnenie. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 3 (troch) pracovných dní, odo dňa písomnej výzvy Objednávateľa. |
| 16. Dodanie tovaru s uplynutým dátumom spotreby sa považuje za tovar s vadou. |
| 17. Objednávateľ reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení. Oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní Objednávateľ písomne nasledujúci pracovný deň. |
| 18. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy a to bezodkladne, najneskôr však do 30 (tridsať) pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v lehote 5 (päť) pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
| 19. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 20. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane nakládky, vykládky a dopravy na miesto dodania. |
| 21. K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“). Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby sa riadi zákonom SR č. 222/2004Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| 22. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa, spojené s realizáciou predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením predmetu plnenia. |
| 23. Ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto dohode a Dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol alebo ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi na takéto objednané plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu... |
| ...vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou. |
| 24. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu. |
| 25. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
| 26. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 27. Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo objednávky, číslo Dohody, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
| 28. Prílohu faktúry tvorí originál dodacieho listu potvrdený Objednávateľom pri prevzatí tovaru. |
| 29. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, a elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
| 30. Dodávateľ sa zaväzuje, že obsah faktúry a jej príloh poslanej poštou sa zhoduje s faktúrou a jej prílohami poslanými v elektronickej podobe. |
| 31. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu dohody je podstatným porušením dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 32. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Liptovský Ján - kúpele 2340; 032 03 Liptovský Ján, Liptovský Ján, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 celok
7 217,07
7 217,07
Vlastný Návrh plnenia musí zodpovedať minimálnym požiadavkám technickej špecifikácie Opisného formulára.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.06.2025 10:22
25.07.2025 09:19
25.07.2025 09:34
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.07.2025 09:03 - Vstupná ponuka | 7 085,50 | € | Cena bez DPH |
| 25.07.2025 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 085,50 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: