• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2025 11:50

Detail zákazky Z20253253

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.07.2025 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    04.07.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.07.2025 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.07.2025 11:50

Základné údaje

Z20253253

OF-300703

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11029332

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, obálky, sponky, gumy, lepidlo, lepiaca páska, guma, pero, papier, obálky, rýchloviazače, skartovače, kalkulačky

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 30193200-0 - Stolové zásobníky alebo organizéry
  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 30192100-2 - Vymazávacie potreby (guma, zmizík)
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30197644-2 - Xerografický papier
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 22850000-3 - Rýchloviazače a súvisiace príslušenstvo
  • 30191400-8 - Skartovače
  • 30141200-1 - Stolové kalkulačky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Pre zabezpečenie výkonu administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierová obálka M, rozmer 350x450x120mm, klopa 100 mm ks 50
Obálka biela C6, samolepiaca ks 1000
Magnetka valec, 8x4 mm, poniklovaný, extra silný, materiál N 38 ks 100
HAMA HOME X12CD, skartovačka, krížový rez, kôš 21 l, skartovanie naraz 12 hárkov papiera ks 3
Uhľový papier A4,25 hárkov, farba modrá ks 1
Sencor SEC 367/12, kalkulačka stolná ks 3
Euroobal A4/50 mic, leský, 100 ks/balenie bal 20
Lepiaca páska transparentná, 48mmx66m ks 5
Lepiaca páska transparentná, 25mmx66m ks 20
Lepiaca páska transparentná, 38mmx66m ks 5
Lepidlo tyčinka 40g ks 15
Disperzné lepidlo Pritt Gamafix, 100 g ks 15
Lepidlo tekuté PRITT KLOVATINA, 100 g ks 5
Rýchloviazač celý s prednou stranou, kartón, A4, 50 ks/balenie, bez závesu, farebné ks 200
Obal mapa, kartón, A4, 3 chlopne, rôzne farby ks 50
Rýchloviazač PP A4 , polypropylénový s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou; eurodierovanie, formát A4, modrý ks 40
Zošívacie spony 24/6 mm/1000 ks ks 50
Nepriehľadná odkladacia plastová mapa s troma chlopňami+ guma na uzatvorenie, A4, rôzne farby ks 20
Pákový zakladač so štruktúrovaným papierovým poťahom, mramorový vzor, vybavený radozámkom, kovovým prítlakom a chrbtovým krúžkom, A4, šírka chrbta 8 cm bal. 100
Plastelína KOH-I-NOOR, 5 farieb/balenie, alebo ekvivalent bal. 3
Výkres A4/180g žltý ks 100
Plastový hrebeň 10, rôzne farby ks 20
Plastový hrebeň 12, rôzne farby ks 20
Samolepiaci blok, 75 x 75 mm, 100 listov, žltý ks 100
Poduška Trodat 6/4911, modrá ks 5
Poduška Trodat 6/4912, modrá ks 5
Guľôčkové pero, 0,5 mm, tlačidlový systém ovládania, SCHNEIDER "K15", mix farieb, modrá farba náplne ks 120
Etiketa do klieští 26/12, 1 radové, biela ks 20
Diár GEP s perom denný A5 na rok 2026 slovenský, farba modrá ks 16
Denný diár A5 2026 Vario - Blue Design ks 4
Kancelársky papier A4, 80g, balenie 500 ks, biely bal. 150
Kancelársky papier A3, 80 g, balenie 500 ks, biely bal. 10
Kancelárske spony 33 mm, v balení 100 ks, zinkové bal. 15
Papierové samolepiace záložky 12 x 50mm,5 x 100 listov ks 20
Permanentný popisovač s atramentom na alkoholovej báze, zrezaný hrot, vhodný na plastické hmoty, sklo, filmy, čierny, šírka stopy 3 mm ks 20
Permanentný popisovač s atramentom na alkoholovej báze, s guľatým hrotom, vhodný na plastické hmoty, sklo, filmy, čierny, šírka stopy 2,5 mm ks 20
Permanentný popisovač s atramentom na alkoholovej báze, s guľatým hrotom, vhodný na plastické hmoty, sklo, filmy, čierny, šírka stopy 1 mm ks 20
Obojstranná farebná ceruzka KOH-I-NOOR červeno modrá ks 50
Guma mazacia 300/30, rozmer 35,5 x 38,5 x 10 mm ks 50
Kniha záznamová A5/100l linajková, tvrdé dosky ks 20
Foto papier, lesklý, biely, A4, 180 g/m2, 1440 dpi, 100 ks v balení bal. 2
Laminovacia fólia A4 125 mic, 100 ks v balení bal. 2
Laminovacia fólia A5 125 mic, 100 ks v balení bal. 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve.
Dodávateľ dodá nový, doposiaľ nepoužitý tovar, ktorý požaduje objednávateľ podľa technických vlastností uvedených vo formulári v požadovanej kvalite a parametroch.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením /respektíve lepšími parametrami/ ako sú uvedené v technických vlastnostiach tejto špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
Objednávateľ posúdi ekvivalent a oznámi Dodávateľovi, či navrhovaný ekvivalent akceptuje. Pokiaľ nebude spĺňať požadované technické vlastnosti, v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 u) OPEP objednávateľ odstúpi od Zmluvy a dodávateľovi bude udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa e-mailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa.
Objednávateľ ako verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

16.07.2025 07:00 — 24.07.2025 14:00

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

1 732,17

1 408,27

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.07.2025 10:08

04.07.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.07.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 439
 12
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2025 10:20 - Vstupná ponuka 1 732,16 € Cena s DPH
03.07.2025 13:51 - Najvýhodnejšia ponuka 1 728,15 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS