• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2025 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2025 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2025 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2025 12:40

Detail zákazky Z20253250

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.06.2025 10:37
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2025 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2025 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2025 12:40

Základné údaje

Z20253250

OF-300898

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11029300

Objednávateľ

37801279

Katolícka univerzita v Ružomberku

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, 03401, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávky elektrickej energie pre odberné miesta KU v Ružomberku, rok 2026

elektrina, elektrická energia

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie v predpokladanom objeme 865 MWh ± 15% za zmluvné obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026, vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do odberných miest (OM) odberateľa a prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR v platnom znení (zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, platnými vyhláškami Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) a inými tu neuvedenými.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberné miesta Objednávateľa prístup do príslušnej distribučnej sústavy, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné služby spojené s distribúciou a prenosom elektriny a používaním sústavy (ďalej len "distribučné služby") u príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len "PDS") v súlade s pravidlami trhu, všeobecne záväznými právnymi predpismi SR a v kvalite podľa technických podmienok prístupu a pripojenia do sústavy PDS.
Dodávky elektriny podľa tejto Zmluvy sú garantovanými dodávkami a môžu byť prerušené alebo obmedzené zo strany Dodávateľa len z dôvodov uvedených v zákone č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoE“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov za obdobie od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026. Množstvá odobratého zemného plynu sú predpokladané. kWh 865 385
Tolerancia odberu elektrickej energie % 85 115
Odberné miesta počet 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. OM  Hrabovská cesta 1A, 034 01 Ružomberok 692076  (ČOM),  24ZSS3315691000M (EIC),  C5 (distribúcia), NN (napäťová hladina),  3x880 A (istič), mesačná fakturácia
plán odberu kWh
VT 256 887
NT 115 413
2. OM Hrabovská cesta 1C, 034 01 Ružomberok , (Blok C) 690689, 24ZSS3302450000O, NN, C3, NN, 3x160 A, mesačná fakturácia
plán odberu kWh
JT 46 920
3. OM Plavisko 39, 034 01 Ružomberok 690690, 24ZSS3210602000A, C2, NN,  3x100 A, mesačná fakturácia
plán odberu kWh
JT 22 950
4. OM  Námestie A. Hlinku 60, 034 01 Ružomberok 690688, 24ZSS3210980000P, C3, NN, 3x63 A, mesačná fakturácia
plán odberu kWh
JT 18 870
5. OM  Námestie A. Hlinku 48, 034 01 Ružomberok 690693, 24ZSS3210969000T, C5, NN, 3x80A, mesačná fakturácia
plán odberu kWh
VT 18 900
NT 10 000
6. OM Hrabovská cesta 1B, 034 01 Ružomberok 690692, 24ZSS3211690000W, C3, NN, 3x100A, mesačná fakturácia
plán odberu kWh
JT 21 155
7.OM Hrabovská cesta 1,  034 01 Ružomberok 690694, 24ZSS3211704000M, C1, NN, 3x160A, mesačná fakturácia
plán odberu kWh
JT 173 400
8. OM Námestie A. Hlinku 56/1, 034 01 Ružomberok 690695, 24ZSS3210978000S, C3, NN, 3x100A - ročná fakturácia
plán odberu kWh
JT 24 480
Strednoodber
9.OM  Bottova 15, 054 01 Levoča 666315, 24ZVS00006643214,X3-C2, NN, 3x250A, mesačná fakturácia
plán odberu kWh
VT 35 700
10. OM Spišská Kapitula 12,   053 04 Spišské Podhradie 295958, 24ZVS0000051685T, X3-C2, NN, 3x200A, mesačná fakturácia
plán odberu kWh
VT 94 860
NT 67 320
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom Zmluvy je združená dodávka elektrickej energie (ďalej len "elektriny") v zmluvnom období od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2026 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2026.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM na adresách Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy.
Dodávateľ sa zaväzuje:
- dodávať elektrinu, prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlky za odberné miesta a zabezpečiť distribúciu elektriny a ostatné služby spojené s použitím sústavy do odberných miest odberateľa.
- dodať dohodnuté celkové množstvo elektriny.
- upraviť dohodnuté množstvo elektrickej energie pre príslušný kalendárny štvrťrok na žiadosť odberateľa, bez poplatkov, v rozmedzí od 85 % až 115 %.
- zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa.
- upraviť dohodnutú rezervovanú kapacitu pre odberné miesta odberateľa na žiadosť odberateľa, bez manipulačných poplatkov.
- že je oprávneným dodávateľom elektrickej energie - má platné povolenie na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaných OM v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektrickej energie, spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny špecifikovanej v tejto Zmluve.
Dodávateľ si nebude uplatňovať žiadne poplatky za aktiváciu, meradlo, ukončenie dodávky a pod.
Celková cena musí zahŕňať všetky položky za dodávku elektriny, najmä distribučné služby, prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné položky, ako aj regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach, náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby a poplatkov za OM.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. DPH, spotrebnú daň a iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných právnych predpisov.
Cena komodity a fixné poplatky obchodníka nebudú v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Cenu za distribúciu, DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje že: predložená cena je konečná a zahŕňa všetky platby obchodníka súvisiace s dodávkou elektrickej energie a nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky.
Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Fakturačným obdobím za dodávku elektriny a združených služieb podľa tejto Zmluvy je  jeden kalendárny mesiac.  Mesačné zálohy  k 15 - temu dňu príslušného mesiaca. Výnimkou OM -  Námestie A. Hlinku 56/1, 034 01 Ružomberok - ročná fakturácia. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámené Dodávateľovi zo strany PDS. Odberateľ uhradí faktúru za príslušný mesiac do 14 dní od dňa jej doručenia.
Dodávateľ do 15.12.2025 vystaví rozpis mesačných zálohových platieb za celé obdobie plnenia.
Faktúra za ukončený mesiac musí byť Odberateľovi doručená do 30. dňa nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 14 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi elektronicky na vopred dohodnutú e- mailovú adresu. Posledná faktúra musí byť doručená Odberateľovi do 15 dní po ukončení zmluvného obdobia. Dodávateľ, ak to uvedie vo vlastnom návrhu plnenia, môže predložiť aj preddavkové faktúry.
Dodávateľ sa zaväzuje vyhotoviť faktúry samostatne za každé odberné miesto v papierovej aj elektronickej forme.
Odberateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu s možnosťou sledovania úhrady faktúr - dôvod požiadavky: kontrola uhradených záväzkov.
Odberateľ požaduje od dodávateľa elektronickú službu poskytujúcu kontrolu spotreby, grafické a dátové porovnanie spotreby a ďalšie informácie na jednotlivých odberných miestach odberateľa na WEB stránke dodávateľa - dôvod požiadavky: možnosť porovnávania a sledovania spotrieb, a ďalšie informácie o odberných miestach odberateľa.
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy podľa administratívnych možností dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla zabezpečí PDS po splnení ustanovených technických podmienok merania elektriny príslušného PDS. Druh, počet, veľkosť a umiestnenie určeného meradla a ovládacích zariadení určuje PDS v zmysle ZoE. Úpravy na umiestnenie určeného meradla zabezpečuje Objednávateľ na vlastné náklady.
Meranie elektriny a odpočty určeného meradla vrátane vyhodnocovania, odovzdávania výsledkov merania a ostatných informácií potrebných pre vyúčtovanie dodávky elektriny a distribučných služieb vykonáva PDS. Odpočet určeného meradla sa vykonáva v súlade s Prevádzkovým poriadkom PDS, ktorý je schvaľovaný Úradom pre reguláciu sieťových odvetví a zverejnený na webovom sídle príslušného PDS a za prítomnosti oprávnenej osoby Objednávateľa. Dodávateľ fakturuje Dodávky tovaru na základe týchto údajov.
V prípade poruchy určeného meradla alebo fakturácie s nesprávnou konštantou má Dodávateľ právo upraviť fakturačné hodnoty podľa údajov, ktoré Dodávateľ dostane od PDS.
Faktúra Dodávateľa musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v kWh, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry / jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné.
Do 5 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS, predloží Dodávateľ na adresu Odberateľa:                                   a)  doklad o povolení na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky (nie z dôvodu overenia podmienok účasti) ,
b) dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby,
c)  vyplnenú a dodávateľom podpísanú Kalkuláciu celkovej ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OPET a OUEP, v ktorej uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, ktorá bude záväzná, a musí obsahovať všetky legislatívne náležitosti súvisiace s dodávkou elektrickej energie  (rozpis ceny - jednotlivých fakturačných položiek za dodávku elektrickej energie a ostatných položiek (spotrebná daň, odvody do NJF, distribučné, prepravné a systémové služby, jalovina atď.), ktoré si Dodávateľ plánuje zahrnúť do ceny.
Cena bude stanovená na základe odsúhlasenej štruktúry ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnej špecifikácie všetkých nákladových položiek.
Ak predložený rozpis jednotlivých fakturačných položiek nebude doručený v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s Čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto Zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od Zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 VZP OPET.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude Odberateľ považovať aj:
a) odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie,
b) ak sa Dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia,
c) ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve.
Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), VZP OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami , obchodnými (resp. inými predpismi) Dodávateľa.
Dodávateľ najneskôr do termínu na predloženie cenovej ponuky musí byť zaregistrovaný v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hrabovská cesta 1A, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

01.01.2026 00:00 — 31.12.2026 23:59

865 385,00 kWh

188 660,00

188 660,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.06.2025 10:37

03.07.2025 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.07.2025 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 174
 44
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.07.2025 13:56 - Vstupná ponuka 188 650,00 € Cena bez DPH
02.07.2025 10:58 - Najvýhodnejšia ponuka 188 646,09 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS