• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2025 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2025 08:50

Detail zákazky Z20253186

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2025 12:15
  •    Predkladanie ponúk
    03.07.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.07.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.07.2025 08:50

Základné údaje

Z20253186

OF-300822

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11029176

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Základné a obnovovacie školenie vodičov ADR

ADR- Základné školenie rozšírené o prepravu látok triedy 1 (výbušniny)

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základné školenie rozšírené o prepravu látok triedy 1 (výbušniny)
Funkcia
Predpisy upravujúce prepravu nebezpečných vecí určujú povinnosť osobám, ktoré sa podieľajú na preprave nebezpečných vecí. Musia absolvovať špecializované školenie zamerané smerom k ich postaveniu v prepravnom procese, na základe ktorého získajú osvedčenie ADR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie rozšírené o prepravu látok triedy 1 (výbušniny) osoby 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomosti pre vodiča prepravujúceho nebezpečné veci podľa platných právnych predpisov a dohody ADR
Požadovaný rozsah kurzu Vykonanie základnej skúšky a vydanie osvedčenia (preukazu) na prepravu nebez. vecí triedy 1 ( výbušne látky a predmety),
Požadovaný rozsah kurzu Získať vedomosti , ktoré tvoria sústavu činností v súlade so zásadami BOZP a hygieny práce podľa platných predpisov , vrátane skúšok a zabezpečenia vydania osvedčenia
Cena kurzu ADR obsahuje správny poplatok (kolok 20,00 Eur)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, Nedodržanie  tejto požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy..
Lehota plnenia najneskôr do 30.11.2025
Miestom plnenia kurzu je školiace stredisko poskytovateľa služby.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu  zmluvy  a podrobný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. Požaduje sa viesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonávaním kurzu (doprava, certifikáty/osvedčenie a iné , vrátane za kolkové poplatky)
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal na adresu stanovenú objednávateľom.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia,/kurzu školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Spôsob platby prevodom , splatnosť faktúry do faktúry 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Objednávateľ požaduje po absolvovaní základného školenia ADR  a pri obnovení školenia ADR vystaviť certifikát /osvedčenie/doklad o absolvovaní a doručiť na adresu objednávateľa.
Certifikát /osvedčenie bude oprávňovať úspešných absolventov vykonávať práce v danom odbore- vodič ADR.
Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Dodávateľ zabezpečí potrebný školiaci materiál
Poskytovateľ môže predložiť protokol za každý uskutočnený kurz samostatne , za niekoľko kurzov   spolu (sériu kurzov) alebo za splnenie celého záväzku ,vždy spolu s vystavenou faktúrou za poskytnutie kurzu alebo série kurzov .Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov , ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu : meno, priezvisko , hodnosť, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len "protokol" ) , ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa ,ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušnému kurzu objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdanie certifikátov /osvedčení/dokladov pre tých účastníkov , ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky  .
Prezenčná listina  bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň , prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov , za ktorý sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi , ktorý daný kurz  viedol začiatok kurzu ,ukončenie kurzu , počet účastníkov, ktorí na kurze uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a možnosti odstúpenia od zmluvy zo strany objednávateľa.
Jeden  originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrená pečiatkou a podpisom poskytovateľa..
Objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzu a predpokladaných skúšok najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom: Hlohovec a okolie do 150 km

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

10.07.2025 08:00 — 30.11.2025 08:00

5,00 osoba

1 834,59

1 491,53

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.06.2025 12:15

03.07.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.07.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 300
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2025 15:27 - Vstupná ponuka 1 834,50 € Cena s DPH
27.06.2025 13:30 - Najvýhodnejšia ponuka 1 834,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS