• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2025 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2025 09:50

Detail zákazky Z20253170

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2025 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2025 09:50

Základné údaje

Z20253170

OF-300795

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11029154

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

40858596

Ján Lorko JAPA AUTO

Probstnerova cesta 672/10, Levoča, 05401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Úprava vozidiel - lepenie autofólií

autofólia, fólie

  • 50117300-1 - Úprava vozidiel
  • 44174000-0 - Fólia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je lepenie autofólií na zadných bočných  dverách a dverách úložného batožinového priestoru. Typy a počty vozidiel, na ktorých je požadované lepenie autofólií sú uvedené v nasledovnej tabuľke. Požadovaný odtieň autofólie : najtmavší.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AUT OS SEDAN VW PASSAT 2,0 TDI BUSINESS r.v. 2020 ks 1
Land ROVER DEFENDER 110TDI HARD TOP r.v. 2016 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre Patentovaná technológia, vysoká životnosť a kvalita, vysoká odolnosť, maximálne zníženie teploty interiéru, zabránenie prieniku UV žiarenia, osvedčenie o technickej spôsobilosti autofólie.
Miesto plnenie služby PREŠOV (60 km od mesta PREŠOV)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Celková cena je vrátane montáže a vydania osvedčenia.
Zhotoviteľ musí vystaviť certifikát o vykonaní lepenia autofólií a vykonať záznam o do prevádzkovej dokumentácie vozidla.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia formálne a vecne správne vystavenej faktúry objednávateľovi po splnení predmetu objednávky.
Miestom vykonania diela dodávateľom budú priestory dodávateľa.
Dodávateľ zabezpečí vykonanie diela v termínoch dohodnutých so zodpovedným zástupcom objednávateľa a to telefonicky alebo prostredníctvom e-mailovej komunikácie.
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za dielo dohodnutú na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a odošle objednávateľovi do pätnástich (15) dní po ukončení daného kalendárneho mesiaca, za ktorý bola služba vykonaná. Súčasťou vystavenej faktúry bude aj protokol vykonaných prác potvrdený zodpovedným zástupcom dodávateľa.
Úhrada za vykonané služby bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku a bez poskytnutia preddavku na túto úhradu. Dohodnutú cenu vrátane DPH objednávateľ uhradí dodávateľovi na základe predloženej faktúry, s lehotou splatnosti 30 (tridsať) dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa zistenia škody alebo oznámenia o pokute upozorniť dodávateľa na vzniknutú škodu zavinenú dodávateľom a v súčinnosti s dodávateľom škodu protokolárne prešetriť. V prípade, ak dodávateľ neodstráni vzniknutú škodu do 5 (piatich) pracovných dní od výzvy objednávateľa, je objednávateľ oprávnený dať túto škodu odstrániť treťou osobou na účet dodávateľa a následne túto škodu alebo pokutu vymáhať od dodávateľa.
Pokiaľ jedna zmluvná strana zdieľa akékoľvek osobné údaje s druhou zmluvnou stranou, táto druhá zmluvná strana je povinná tieto osobné údaje spracovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi, vrátane Všeobecného nariadenia na ochranu osobných údajov (Nariadenie EÚ 2016/679), zákonmi, nariadeniami, pokynmi a štandardmi, a to vždy v ich aktuálnom znení.
Zmluvná strana je povinná zabezpečiť, aby boli vykonané všetky príslušné preventívne opatrenia na zaistenie bezpečnosti a predchádzanie poškodeniu, strate alebo zničeniu osobných údajov. Pokiaľ sa osobné údaje jednej zmluvnej strany stanú dostupnými pre neoprávnenú osobu alebo ich takáto osoba získa, druhá zmluvná strana je povinná bezodkladne upovedomiť dotknutú zmluvnú stranu o danom neoprávnenom prístupe a postupovať v súčinnosti s dotknutou zmluvnou stranou pri výkone akýchkoľvek opatrení s cieľom zmierniť následky straty alebo neoprávneného prístupu k osobným údajom.
Táto dohoda sa uzatvára na dobu určitú od nadobudnutia účinnosti zmluvy do 31.10.2022, respektíve do doby vyčerpania predpokladanej maximálnej hodnoty tejto dohody.
Realizácia služby sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa, služba bude prevzatá na základe dodacieho listu po realizácii.
Požaduje sa realizácia celého predmetu zmluvy naraz.
Činnosť zhotoviteľa musí byť vykonaná podľa sprievodnej technickej dokumentácie výrobcu pre jednotlivé položky uvedené v technickej špecifikácii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

07.07.2025 13:23 — 28.08.2025 13:23

4,00 ks

1 303,00

1 303,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.06.2025 13:25

01.07.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 597
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.06.2025 12:29 - Vstupná ponuka 800,00 € Cena bez DPH
30.06.2025 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS