• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2025 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2025 10:20

Detail zákazky Z20253167

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.07.2025 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    07.07.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.07.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.07.2025 10:20

Základné údaje

Z20253167

OF-300538

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11035342

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

47505214

OMES spol. s r.o.

Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Krájač zeleniny s príslušenstvom

krájač, robot, zelenina

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Krájač zeleniny s príslušenstvom
Funkcia
Krájanie, strúhanie veľkého množstva zeleniny
Krájač zeleniny CA-62 400V, alebo ekvivalent rovnakej alebo vyššej kvality
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Produkcia kg/h 500 1000
Príkon kW 0,7 0,75
Priemer disku mm 200 205
Rozmery zariadenia šxhxv mm 415x420x810
Hmotnosť zariadenia kg 35
Násypný otvor cm2 272
Hlava veľkokapacitná pre krájač zeleniny ks 1
Podstavec pod krájač zeleniny nerezový ks 1
Stojan na disky ks 1
Disk krájací 4 mm ks 1
Disk strúhací 2 mm ks 1
Disk plátkovací 2 mm ks 1
Disk plátkovací 3 mm ks 1
Disk strúhací 4mm ks 1
Čistič pre kockovacie disky ks 1
Čistič pre krájacie a strúhacie disky ks 1
Disk plátkovací 8mm ks 1
Disk krájací 8 mm ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštantné otáčky áno
Blok motora s variabilnými otáčkami, vybavený dotykovým displejom áno
Display s funkciou kontroly s vizuálnou aj akustickou signalizáciou áno
Systém automatického hlásenia chyby áno
Funkcia automatického vypnutia z dôvodu nepoužívania zariadenia áno
Hlavné časti sú ľahko odnímateľné na účely čistenia áno
Kombinácia bezpečnostných systémov hlava, kryt, vypínač
Pri strúhacích diskoch funkcia automatického odopnutia strúhacej a nosnej časti disku áno
Piest, veko a misa sa dajú ľahko vyberať za účelom výmeny alebo čistenia áno
Zariadenie certifikované NSF International (predpisy o hygiene, čistení a materiáloch vhodných na styk s potravinami) požaduje sa
Hlava veľkokapacitná vstupný otvor minimálna 272 cm2
Nerezový podstavec mobilný, maximálna hmotnosť 10kg
Stojan na disky kompatibilný s diskami ku krájaču zeleniny
Všetky dodané disky, komponenty musia byť vhodné na dodaný typ elektrického krájača zeleniny.
Možnosť doplnenia diskov k zariadeniu áno
Garancia dostupnosti náhradných dielov minimálne 10 rokov
Záručný a pozáručný servis áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Celková cena je vrátane: príslušenstva, dopravy a vykládky na miesto plnenia, odskúšania zariadenia, zaškolenia zamestnancov, záručnej doby 24 mesiacov + bezplatný servis počas záručnej doby (ak sa pri danom zariadení vyžaduje)
Zaškolenie personálu v rozsahu : minimálne 2 hodiny ukončené písomným potvrdením o zaškolení .
Dodávku realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00-13.00 h.
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy na email predložiť - technický list/prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov v slovenskom alebo českom jazyku - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného zariadenia, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. V prípade nedodržania nami zadanej požadovanej špecifikácie (popisu výrobku) , zmluvných podmienok a požiadaviek, má objednávateľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia tovaru v prípade nedodržania podmienok kvality na náklady dodávateľa.
Pri nedodržaní technických požiadaviek objednávateľ odstupuje od kúpnej zmluvy a vystavuje negatívnu referenciu.
Objednávateľ požaduje predložiť  odborná prehliadku s odbornou skúškou zariadenia podĺa vyhlášky 508/2009 Z.z .
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa, resp. štatutárneho orgánu objednávateľa.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

14.07.2025 08:00 — 26.08.2025 13:00

1,00 ks

7 865,85

6 395,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.07.2025 09:08

07.07.2025 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.07.2025 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 229
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.07.2025 09:13 - Vstupná ponuka 7 864,62 € Cena s DPH
03.07.2025 19:39 - Najvýhodnejšia ponuka 7 134,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS