• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2025 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2025 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2025 09:20

Detail zákazky Z20253127

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2025 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2025 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2025 09:20

Základné údaje

Z20253127

OF-300702

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11029128

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35847387

CMS TREND, spol. s r.o.

Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurzy vodičov ADR

Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1, Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách, Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny

  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kurzy vodičov ADR
Funkcia
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 osoba 4
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách osoba 2
Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny osoba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania, predloženie jednotkových cien, do ceny kurzu požadujeme započítať všetky poplatky (kolky)! Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (termíny školenia  a max. počet uchádzačov v jednom termíne) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží  zoznam účastníkov školenia.
Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Školenie podľa ADR vykonať a zároveň vystaviť faktúru maximálne do 12. 12. 2025

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

07.07.2025 10:55 — 12.12.2025 10:55

1,00 zákazka

3 000,00

2 412,02

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2025 10:57

01.07.2025 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2025 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2025 11:19 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
24.06.2025 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka 3 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS