30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Kurzy vodičov ADR
Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1, Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách, Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny
Služba
|
1. Kurzy vodičov ADR
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
| Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách |
| Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 4 | ||
| Základné školenie vodičov ADR + rozšírené na prepravu cisternách | osoba | 2 | ||
| Obnovovacie školenie vodičov ADR rozšírené o cisterny | osoba | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Akreditácia | Áno |
| Názov |
| Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania, predloženie jednotkových cien, do ceny kurzu požadujeme započítať všetky poplatky (kolky)! Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
| Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Požaduje sa predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (termíny školenia a max. počet uchádzačov v jednom termíne) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom |
| Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží zoznam účastníkov školenia. |
| Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Školenie podľa ADR vykonať a zároveň vystaviť faktúru maximálne do 12. 12. 2025 |
Vranovská 68, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
07.07.2025 10:55 — 12.12.2025 10:55
1,00 zákazka
3 000,00
2 412,02
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.06.2025 10:57
01.07.2025 08:30
01.07.2025 08:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.06.2025 11:19 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
| 24.06.2025 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: