• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2025 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2025 10:14
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2025 11:05

Detail zákazky Z20253120

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2025 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2025 10:14
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2025 11:05

Základné údaje

Z20253120

OF-300711

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=11029124

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52792510

AKRA CLEAN s. r. o.

Majoránová 27, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok

Prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok

  • 35100000-5 - Pohotovostné a zabezpečovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok
Funkcia
Predmetom zákazky sú prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok  z dôvodu zabezpečenia operability a zabezpečenie požiadaviek vonkajších podriadených jednotiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Hydrofóbna sorpčná drvina ks 4
2. Hydrofóbna sorpčná rohož základná ks 5
3. Hydrofóbna sudová rohož ks 2
4. Hydrofóbna sudová rohož ks 2
5. Utierka špeciálna v roli ks 12
6. Utierka čistiaca vlhčená ks 12
7. Rýchlosavá utierka skladaná ks 12
8. Havarijná univerzálna súprava ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1)  10 kg balenie, nízka prašnosť, ľahko spáliteľná, vhodná na likvidáciu ropných havárií, vysoká sorpčná schopnosť
2) rozmer 40x50cm, balenie 100 ks, sajúca ropné látky a oleje,  neprijímajúce vodu, dlho plávajúce na hladine, pevná fyzikálna väzba
3) priemer 355mm, balenie 15 ks, vyššia odolnosť proti oderu , otvor pre plniaci uzáver, zachytávajúca drobné úniky kvapalín, univerzálne použitie
4) priemer 555mm, balenie 15 ks, vyššia odolnosť proti oderu , otvor pre plniaci uzáver, zachytávajúca drobné úniky kvapalín, univerzálne použitie
5) počet útržkov 500, dobrá sorpcia vody a olejov, neuvoľňujúca vlákna, pevná a odolná voči oderu, opakovanie použiteľná, vyrobená z polyesteru a viskózy
6) technická, 1 vrstvová, 58 útržkov, v prenosnom vedre, na utieranie oleja, mazadiel a špiny, vysoká absorpčná schopnosť, pevná textúra
7)  skladaná, rozmer 32x30cm, 250 útržkov, odolná voči povrchovému opotrebovaniu , vysoká sorpčná schopnosť  olejov, emulzií vody a vodných roztokov, zdravotne nezávadná, neuvoľňujúca vlákna, opakované použitie
8) 60l plastový  vodotesný sud s vekom a uchami s UN kódom na prevoz nebezpečného odpadu, vysoká sorpčná kapacita, určená na sorpciu všetkých typov neagresívnych kvapalín, emulzií, olejov, tukov a ropných látok . Zloženie: 10 ks sorpčná univerzálna rohož, 1x sypký sorbent 10 kg, 2x upratovací sorpčný had,2x upratovací sorpčný vankúš, 30ks špeciálna utierka,  1x tesniaci tmel, 1x samouzavieracie  vrece na použité sorbenty, 1x metlička a lopatka, 1x nálepka nebezpečný odpad,  1x balenie kyseline odolné rukavice, 1x ochranné okuliare, 1x ochranný respirátor
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať materiál, ktorý je zjavne poškodený alebo znečistený nad obvyklú úroveň
Splatnosť  faktúry je 30 kalendárnych  dní odo dňa  doručenia formálne a vecne správne vystavenej faktúry objednávateľovi po splnení  predmetu objednávky na adresu zadávateľa
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre  uvedená)
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Tovar dodať len v pracovných dňoch  od 7.30 hod. do 14.00 hod.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa  uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže byť dôvodom na zrušenie  zákazky
Nedodržanie  podstatných technických a výkonných parametrov obstarávaných položiek bez predchádzajúcej konzultácie  a následného schválenia objednávateľom, bude dôvodom na zrušenie zákazky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

03.07.2025 10:19 — 31.07.2025 10:19

1,00 sub

2 646,57

2 646,57

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2025 10:29

01.07.2025 10:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2025 10:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2025 15:10 - Vstupná ponuka 2 645,73 € Cena s DPH
24.06.2025 15:10 - Najvýhodnejšia ponuka 2 645,73 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS