31825249
Trnavská univerzita so sídlom v Trnave
Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK
25147501
Ekotechnika s.r.o.
K Třešňovce 700, Karlík, 25229, CZE
Univerzálny datalogger s príslušenstvom
meranie teploty, meranie vlhkosti, meranie rosného bodu, prenos údajov
Tovar, Služba
|
1. Univerzálny datalogger s príslušenstvom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Datalogger (zberač dát) bude používaný na zber údajov pri výskumných meraniach, univerzálny datalogger s príslušenstvom pre senzory pôdnej vlhkosti a teploty. |
| vode odolný, UV odolný, nárazu odolný datalogger pre senzory pôdnej vlhkosti a teploty |
| 4-pinový konektor PC softvér kábel RS-485 – USB |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Datalogger s príslušenstvom | ks | 3 | ||
| Pamäť pre dáta | MB | 16 | ||
| Rozmer | mm | 110 x 220 x 80 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Napájanie | 4 D alkalické batérie |
| Kompatibilita so senzormi | (RS-485 TBUS) |
| Interval záznamov | nastaviteľný |
| Názov |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu (min. 1 osoby v rozsahu max. 1 deň) a likvidácie obalových časti, v ktorých bol predmet zákazky dodaný. |
| Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
| Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
| Miesto plnenia: Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, Priemyselná č.4, 918 43 Trnava |
| Lehota plnenia: do 30.7.2025 |
| Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Súčasťou dodania bude aj sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu, záručný list v slovenskom/českom jazyku. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| Dodávateľ vyhlasuje, že v čase uzatvorenia tejto zmluvy je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy. |
| Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodiny. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred |
| Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
| Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
| Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
| Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu použitia financií zo zdrojov EÚ súvisiacich s dodávkou tovaru a poskytovaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti objednávateľom uzavretej Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
| Projekt : Využitie biouhlia z čistiarenských kalov v zelených technológiách a obehovom hospodárstve (GREENCHAR) (Kód žiadosti: NFP404201DPF8, kód projektu: 404201DPF8) v rámci výzvy INTERREG SK-AT/2023/2_green - Výzva na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok č. INTERREG SK-AT/2023/2_green. |
Priemyselná č.4, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
30.07.2025 09:45
3,00 ks
1 735,50
1 735,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.06.2025 09:45
27.06.2025 09:50
27.06.2025 10:05
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.06.2025 07:29 - Vstupná ponuka | 1 735,50 | € | Cena bez DPH |
| 27.06.2025 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 390,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: