• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2025 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2025 10:20

Detail zákazky Z20253113

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2025 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2025 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2025 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2025 10:20

Základné údaje

Z20253113

OF-300683

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10994354

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

25147501

Ekotechnika s.r.o.

K Třešňovce 700, Karlík, 25229, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálna meteostanica s príslušenstvom

meteostanica

  • 38127000-1 - Meteorologické stanice
  • 38128000-8 - Príslušenstvo meteorologických prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profesionálna meteostanica s príslušenstvom
Funkcia
Meteostanica je zariadenie nevyhnutné pre realizáciu aktivít projektu - zaistenie a meranie poveternostných podmienok (teplota, zrážky a pod.) v mieste inštalácie lyzimetrických zelených striech.
Meteostanica s príslušenstvom merajúca základné meteorologické parametre
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Meteostanica + príslušenstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
solárna radiácia rozsah min: 0 – 1700 W/m2, presnosť min. ± 5% z rozsahu
teplota vzduchu rozsah min –40 to 50 °C, presnosť min. ±0.2 °C
zrážky rozsah min: 0 – 1,400 mm/h, presnosť min. ± 5%
relatívna vlhkosť rozsah min. 0 – 100%
teplota senzora relatívnej vlhkosti rozsah min. –30 to 40 °C, presnosť min ±1.0 °C
tlak vodných pár rozsah min. 0 – 45 kPa
atmosférický tlak: rozsah min. 1 – 100 kPa, presnosť min. ±0.05 kPa at 25 °C
smer vetra rozsah min. 0 – 359 °, presnosť min. ±5 °
Meteostanica s príslušenstvom merajúca základné meteorologické parametre - sila vetra: rozsah min. 0–50 m/s - nárazy vetra - počítadlo bleskov - priemerná vzdialenosť bleskov: rozsah min. 0 – 30 km
Meteostanica mobilná, kompaktná a všetky senzory má umiestnené v rámci jedného tela
Meteostanica vybavená meraním náklonu meteostanice, maximálne rozmery meteostanice: priemer 12 cm, výška 30 cm.
Datalogger kompatibilný s meteostanicou umožňujúci prehliadanie dát v reálnom čase pomocou Bluetooth aplikácie v mobilnom telefóne, s odolnou konštrukciou - pripravený na prácu v poľných podmienkach bez elektrickej siete
Datalogger kompatibilný s meteostanicou integrovaný solárny panel, vymeniteľné batérie, integrovaná GPS, pamäť min. 40 000 záznamov, interval záznamu min. 5 minút až niekoľko hodín, počet vstupov: min 6.
Datalogger bezdrôtové prenosy nameraných dát na vzdialené cloudové úložisko
Stožiar pre meteostanicu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale, so zárukou
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu (min. 1 osoby v rozsahu max. 1 deň) a likvidácie obalových časti, v ktorých bol predmet zákazky dodaný.
Miesto plnenia: Pedagogická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, Priemyselná č.4, 918 43 Trnava
Lehota plnenia: do 30.7.2025
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Súčasťou dodania bude aj sprievodná dokumentácia k predmetu zákazky, návod na obsluhu a údržbu, záručný list v slovenskom/českom jazyku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ vyhlasuje, že v čase uzatvorenia tejto zmluvy je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodiny. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 2 pracovné dni vopred
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu použitia financií zo zdrojov EÚ súvisiacich s dodávkou tovaru a poskytovaním služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti objednávateľom uzavretej Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Projekt : Využitie biouhlia z čistiarenských kalov v zelených technológiách a obehovom hospodárstve (GREENCHAR) (Kód žiadosti: NFP404201DPF8, kód projektu: 404201DPF8) v rámci výzvy INTERREG SK-AT/2023/2_green - Výzva na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok č. INTERREG SK-AT/2023/2_green.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Priemyselná č.4, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

30.07.2025 09:00

1,00 ks

6 582,50

6 582,50

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.06.2025 09:28

27.06.2025 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2025 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 205
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.06.2025 07:27 - Vstupná ponuka 6 582,50 € Cena bez DPH
27.06.2025 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka 5 969,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS