• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2025 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2025 16:11
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2025 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2025 17:05

Detail zákazky Z20253097

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2025 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2025 16:11
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2025 16:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2025 17:05

Základné údaje

Z20253097

OF-300583

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10987758

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35859857

Inštitút bezpečnosti práce, s.r.o.

Jána Stanislava 3010/1, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrotechnické minimum

Elektrotechnické minimum, kurz

  • 80500000-9 - Školiace (výcvikové) služby
  • 80510000-2 - Služby týkajúce sa odborných školení
  • 80530000-8 - Služby týkajúce sa praktického vzdelávania
  • 80550000-4 - Bezpečnostné školenia
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrotechnické minimum + Elektrotechnik §21
Funkcia
Predmetom zákazky je vykonanie kurzu elektrotechnické minimum a kurzu na získanie odbornej spôsobilosti elektrotechnika podľa paragrafu 21 vyhlášky MPSVaR č. 508/209 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurz elektrotechnické minimum a kurz na získanie odbornej spôsobilosti elektrotechnika podľa paragrafu 21 vyhlášky MPSVaR č. 508/209 Z.z.. osoba 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje predložiť platný doklad o oprávnení podnikať a vystavovať doklady v predmete zákazky do 7 dní od uzavretia zmluvy EKS (výpis z obchodného registra, živnostenského listu, oprávnenie Národného inšpektorátu práce)
Dodávateľ zabezpečí poskytnutie všetkých učebných pomôcok na vykonanie teoretickej a praktickej časti kurzu. Dodávateľ poskytne priestory na vykonanie kurzu.
Miesto plnenia: okres Žilina
Presné termíny jednotlivých školení budú upresnené medzi dodávateľom a objednávateľom na základe telefonického dohovoru najneskôr však do 30.11.2025 vrátane vystavenia faktúry.
Objednávateľ požaduje po absolvovaní kurzu/školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní kurzu/ školenia na adresu objednávateľa
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Požaduje sa faktúra s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia, vecne a formálne správne vystavená.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v objednávkovom formulári objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Objednávateľ požaduje, aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Do konečnej ceny je potrebné zarátať všetky náklady spojené s vykonaním školenia (kolky, prípadné poplatky za vykonanie skúšky a za vystavenie certifikátu/osvedčenia o získaní predmetnej spôsobilosti).
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po skončení školenia, najskôr však v deň splnenia predmetu zmluvy a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.07.2025 15:12 — 28.11.2025 15:12

1,00 Celý predmet zákazky

1 820,00

1 477,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.06.2025 15:12

26.06.2025 16:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2025 16:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2025 08:30 - Vstupná ponuka 1 818,00 € Cena s DPH
24.06.2025 08:30 - Najvýhodnejšia ponuka 1 818,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS